Μπορείς να τρως ελεύθερα πίτσα για πρωινό

110     

Μπορείς να τρως ελεύθερα πίτσα για πρωινό

pizza

Αν είσαι φοιτητής, ή έχεις παρατείνει τη φοιτητική ζωή σου, σού έχουμε καλά νέα: μπορείς να τρως πίτσα για πρωινό και με τις ευλογίες ενός ειδικού. Αν δηλαδή μπορεί να θεωρηθεί ειδικός ο Jason Bull, ο διευθυντής του brand υγιεινών σνακ Bite στη Βρετανία.

Όπως σχολίασε, συγκεκριμένα, στη New York Post, «δεν υπάρχει καλύτερη ώρα από το πρωινό γεύμα» για να απολαύσεις τον αγαπημένο σου συνδυασμό ζύμης, σάλτσας ντομάτας και τυριού. Ο λόγος; Σου δίνει αρκετούς υδατάνθρακες για να βγάλεις την ημέρα. «Η θρεπτική αξία της πίτσας συνίσταται κυρίως στους υδατάνθρακες… και καθώς το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, πρέπει να περιέχει και υδατάνθρακες».

Και μπορεί εσύ να παραγγέλνεις πίτσα συνήθως το βράδυ, λίγο προτού πατήσεις το «play» στην αγαπημένη σου τηλεοπτική σειρά, ωστόσο ο Bull υπενθυμίζει ότι οι Ιταλοί τρώνε πίτσα σε διάφορες φάσεις της ημέρας. «Στην περιοχή της Ρώμης τρώνε για πρωινό μια εκδοχή της πίτσας πιο ελαφριά και τραγανή, στην οποία προσθέτουν άπαχο κρέας, ωμά λαχανικά και τυρί χαμηλό σε λιπαρά», διευκρινίζει.

Ο Bull προβλέπει, μάλιστα, ότι μέσα στο 2018 θα αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει ο υπόλοιπος κόσμος την πίτσα και θα αρχίσει να τη μεταμορφώνει προς το υγιεινότερο, για παράδειγμα χρησιμοποιώντας στη ζύμη της αλεύρι σίκαλης, που έχει υψηλότερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και χαμηλότερη σε γλουτένη. Άνοδο, επίσης, πιστεύει ότι θα έχει το αλεύρι από «εναλλακτικά» υλικά, για παράδειγμα από παντζάρι και σπανάκι, που θα δώσει στην πίτσα όχι μόνο επιπρόσθετη θρεπτική αξία αλλά και χρώμα!

Ιδού λοιπόν ένας διατροφικός στόχος που μπορείς να θέσεις άνετα για το 2018: να τρως πίτσα για πρωινό! Κατά προτίμηση όμως σε μια πιο υγιεινή εκδοχή από τη «σπέσιαλ».