Κολοκύθια με τη ρίγανη

295     

Κολοκύθια με τη ρίγανη

Κάνεις δίαιτα, ή διατροφή. Όπως και να το πεις, το ζητούμενο είναι να δεις τη ζυγαριά να πέφτει. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάς να ενισχύεις τον οργανισμό σου καταναλώνοντας τις κατάλληλες θρεπτικές τροφές, όπως είναι τα κολοκυθάκια.

Αν τα κολοκυθάκια δεν σε ενθουσιάζουν, θα ήταν χρήσιμο να μάθεις ότι:

-Κάνουν καλό στη λειτουργία του εντέρου

-Ενισχύουν το ανοσοποιητικό σου

-Βοηθάνε τα οστά σου να είναι δυνατά

-Σου φτιάχνουν τέλεια σιλουέτα.

Χρειάζεσαι και άλλα επιχειρήματα για να τα συμπαθήσεις;

Τα κολοκυθάκια περιέχουν βιταμίνη C, βιταμίνη Β-6, βιταμίνη Α, φυτικές ίνες, ασβέστιο, σίδηρο, κάλιο και μαγνήσιο. 

Επίσης, οι θερμίδες τους είναι ελάχιστες: Ένα φλυντζάνι κολοκυθάκι έχει μόλις 19 θερμίδες.

Πώς θα τα απολαύσεις;

Κάντα στον ατμό ή βραστά, ρίξτους λίγο λεμονάκι, λίγη ρίγανη και αν επιμένεις λίγο αλάτι, αν και καλύτερα να λείπει.

Τα τηγανητά είναι νοστιμότατα αλλά αν κάνεις δίαιτα μην τα προτιμάς. Αν δεν κάνεις, μια φορά στο τόσο δεν είναι αμαρτία.