Λέμε ναι στα βερίκοκα κάθε μέρα!

0     

Λέμε ναι στα βερίκοκα κάθε μέρα!

Βρίσκονται τώρα στην εποχή τους και τα καταναλώνεις ωμά (πάντα τα ανοίγεις πριν τα δαγκώσεις), μέσα σε απολαυστικά smoothies ή σε δροσερές φρουτοσαλάτες. Αυτό το φρουτάκι κάνει τόσο καλό που μπορείς να το τρως κάθε μέρα!

Αναρωτιέσαι γιατί λέω τα βερίκοκα υπερτροφή; Να γιατί: 

-Έχουν πολλά αντιοξειδωτικά και αποτελούν πηγή βιταμίνης Α και βιταμίνης C, λειτουργώντας ως ασπίδα στις καρδιαγγειακές παθήσεις.

-Είναι πλούσια σε καροτενοειδή και ξανθοφύλλες, που βοηθάνε στη λειτουργία της όρασης.

-Περιέχουν κατεχίνες, ναι, ναι, αυτές τις ουσίες που έχει και το πράσινο τσάι και σε προστατεύουν από φλεγμονές των αιμοφόρων αγγείων και από αύξηση της πίεσης του αίματος.

-Έχουν φυτικές ίνες και βοηθάνε στον έλεγχο της χοληστερόλης ενώ σε κάνουν να νιώθεις χορτάτη πιο πολλή ώρα.

Και όσο για τις θερμίδες που έχει ένα μέτριο βερίκοκο, είναι ελάχιστες: μόλις 17 θερμίδες. Δηλαδή και 5-6 να φας, πάλι μια χαρά είσαι με τα κιλά σου.

Τέλειο σνακ για τη δουλειά, για όταν θέλεις κάτι νόστιμο να τσιμπάς, αλλά να μην είναι θερμιδογόνο και θρεπτικά αδιάφορο. Βερικοκάκια, λοιπόν!