Τι να τρως και τι όχι μετά το γυμναστήριο

87     

Τι να τρως και τι όχι μετά το γυμναστήριο

Η αίσθηση που έχεις μετά τη γυμναστική δεν συγκρίνεται. Μόνο ίσως με το σεξ. Και τα δύο σε κάνουν αφού ολοκληρώσεις να πεινάς απίστευτα! Δεν θα σου πω τι να τρως μετά το σεξ.

 Θα σου επισημάνω όμως τι είναι καλό να καταναλώνεις και τι να αποφεύγεις μετά τη γυμναστική σου.

-Μην κάνεις το λάθος να επιβραβεύσεις τον εαυτό σου για την προσπάθειά του τρώγοντας ένα τεράστιο μπέργκερ ή μισή πίτσα. 
Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει σχετικά, όσοι έχουν τη συνήθεια να επιβραβεύουν τον εαυτό τους μετά την άσκηση, έχουν την τάση να τρώνε ποσότητες και να καταναλώνουν ανθυγιεινές τροφές.

Να τι πρέπει να κάνεις και τι να τρως:   

-Πήγαινε για άσκηση 1-2 ώρες πριν το γεύμα σου, που ούτως ή άλλως θα έτρωγες.

-Δες τη διαφορά στο σώμα σου μετά από κάποιο χρονικό διάστημα γυμναστικής. Αυτή είναι η επιβράβευσή σου.

-Φάε πρωτείνη και υδατάνθρακες: Προτίμησε ένα σάντουιτς με γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών. Θα σε χορτάσει και θα σε βοηθήσει να αναπληρώσεις την ενέργειά σου.

-Πίνε νερό: Μήπως τελικά… διψάς; Το νερό θα σε κάνει να νιώσεις πιο γεμάτη. Ακόμα κι αν φας, θα φας λιγότερο.

-Πιες ένα ποτήρι σοκολατούχο γάλα: Νιώσε και πάλι παιδί απολαμβάνοντάς το, αρκεί να είναι χαμηλών λιπαρών!

Αλεξάνδρα Παπαδάκη.

Πηγή : allyou