Μπορεί να προσθέτεις κέιλ στις ομελέτες σου, να απολαμβάνεις το φρυγανισμένο ψωμί σου με μια φέτα αβοκάντο και να έχεις καθιερώσει κάθε απόγευμα να πίνεις ένα τσάι matcha, όμως δεν είσαι αρκετά ενημερωμένος για ό,τι νεότερο συμβαίνει στη διατροφή αν δεν έχεις δοκιμάσει ακόμα γάλα καμήλας.

Μπορεί να προσθέτεις κέιλ στις ομελέτες σου, να απολαμβάνεις το φρυγανισμένο ψωμί σου με μια φέτα αβοκάντο και να έχεις καθιερώσει κάθε απόγευμα να πίνεις ένα τσάι matcha, όμως δεν είσαι αρκετά ενημερωμένος για ό,τι νεότερο συμβαίνει στη διατροφή αν δεν έχεις δοκιμάσει ακόμα γάλα καμήλας.

Μάλλον όμως δεν θα αργήσει να συμβεί και αυτό. Γιατί το ευρωπαϊκό brand Desert Farms έχει αρχίσει να διαθέτει γάλα καμήλας μέσω του e-shop του αλλά και σε φυσικά σημεία πώλησης στην Ευρώπη, ενώ η εταιρεία Camlicious από το Ντουμπάι έχει ξεκινήσει τις εξαγωγές στην ήπειρό μας.

Το γάλα καμήλας, του οποίου η γεύση είναι ελαφρώς πιο αλμυρή από εκείνη του αγελαδινού ή του κατσικίσιου, δεν είναι, φυσικά, η πιο οικονομική λύση στην κατηγορία του ζωικού γάλακτος (στο Desert Farms το μισό λίτρο κοστίζει 10 λίρες), αλλά διεκδικεί μια θέση ανάμεσα στα trendy superfoods.

Κι αυτό γιατί δεν περιέχει λακτόζη, ενώ προσφέρει δεκαπλάσια ποσότητα σιδήρου και τριπλάσια ποσότητα βιταμίνης C από το αγελαδινό γάλα, σύμφωνα τουλάχιστον με στοιχεία του Πανεπιστημίου των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Ενώ μια άλλη έρευνα έχει δείξει ότι πιθανόν να είναι ωφέλιμο για διαβητικούς χάρη στα υψηλά επίπεδα ινσουλίνης.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με κάποια στοιχεία, πιθανόν να διαθέτει αντιβακτηριακές και αντι-ιικές ιδιότητες, να ενισχύει τη λειτουργία του εγκεφάλου και να ευεργετεί τα παιδιά με αυτισμό.

Όπως υποστηρίζει η εταιρεία Camelicious, «προσφέρει όλες τις πρωτεΐνες, τις βιταμίνες και τους υδατάνθρακες που απαιτούνται για να αντιμετωπίσει κάποιος τη δύσκολη ζωή στην έρημο». Αν λοιπόν βοηθάει τους Βεδουίνους να επιβιώσουν, μάλλον θα είναι καλό και για εμάς τους κατοίκους των πόλεων.

Και να μην ξεχνάμε ότι έχει προβληθεί από την Kim Kardashian, η οποία έχει ανεβάσει στα social media μια φωτογραφία με ένα ποτήρι γεμάτο με γάλα καμήλας. Αυτό από μόνο του αρκεί για να ανοίξει ο δρόμος για την εμπορική επιτυχία του στο δυτικό κόσμο.

Σε κάθε περίπτωση, επειδή κάθε νέα τάση στη διατροφή συνοδεύεται από μεγάλες υποσχέσεις, όχι πάντα βάσιμες, προτού το καταναλώσεις καλό είναι να συμβουλευτείς το γιατρό σου.

empty alt

Η άμυνα της κανέλας

Ένα ακόμη ευεργετικό αποτέλεσμα της κανέλας φέρνουν στο φως επιστήμονες από της Σχολής Μηχανικών του Πανεπιστημίου της Μελβούρνης.
empty alt

Το γαστρονομικό φεστιβάλ Taste of Athens για πρώτη φορά στην Αθήνα

Το Taste of Athens, ένα γαστρονομικό φεστιβάλ που διοργανώνεται σε περισσότερες από είκοσι μεγάλες μητροπόλεις του πλανήτη, μεταξύ των οποίων σε εμβληματικά γαστρονομικά spots όπως το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη, το Παρίσι, το Μιλάνο, το Ντουμπάι, το Μαϊάμι, το Λος Άντζελες, το Χονγκ Κονγκ κ.
empty alt

Καφές ή κρασί; Αυτό το ποτό συνδυάζει και τα δύο μαζί

Κάποιες μέρες που βγαίνεις βόλτα με φίλους, δεν ξέρεις τι να παραγγείλεις: Η ώρα σε εμπνέει και για καφέ και για κρασί.
empty alt

Αυτό είναι το καλύτερο τυρί στον κόσμο

Εμφανίστηκε στην αγορά μόλις πριν από δύο χρόνια, αλλά το Cornish Ken, ένα τυρί της βρετανικής εταιρείας Lynher Dairies Cheese Company, κατάφερε να διακριθεί ανάμεσα σε 3.000 άλλα, από 34 χώρες, στον 30ο Παγκόσμιο Διαγωνισμό Τυριού και να κατακτήσει τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή.
empty alt

Στην Αυστραλία, πίνουν καφέ… από μπρόκολο

Τελευταία κάνουν την εμφάνισή τους όλο και περισσότερα ροφήματα «καφέ» που μόνο καφέ δεν περιέχουν – για παράδειγμα φτιάχνονται από σκόνες φρούτων και λαχανικών όπως από αβοκάντο ή καρότο.
empty alt

Κάθε μέρα δώρα από τη Misko. O μεγάλος νικητής του Smart fortwo!

Η MISKO, η πιο αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα εδώ και 92 χρόνια, προσφέρει «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑ» αλλά και ΔΩΡΑ! Ο απολαυστικός διαγωνισμός «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΩΡΑ», που έτρεξε μέσα από τις ειδικές συσκευασίες στα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα από τον Απρίλιο μέχρι και τον Αύγουστο, […]
empty alt

Η MISKO στηρίζει τα παιδικά χωριά SOS

Η MISKO, που εδώ και 92 χρόνια αποτελεί την αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών και συντροφεύει γευστικά τους Έλληνες καταναλωτές σε όλες τους τις στιγμές, αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της προς την κοινωνία στηρίζοντας το έργο των Παιδικών Χωριών SOS.
empty alt

Τρία νέα πρωτοποριακά προϊόντα προστίθενται στη σειρά τυριών ΗΠΕΙΡΟΣ

Νέες γεύσεις, νέες συσκευασίες που απαντούν στις επιθυμίες και τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή
Back To Top