Kάτσε μέσα. Βγες έξω. Κάνε αυτό. Κάν’ το έτσι. Μην το κάνεις. Πόσες φορές σου έχουν πει τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνεις; Πόσες φορές σου έχουν πει «μα καλά, ποιος βγαίνει πια έξω», ή «τι εννοείς θα κάτσεις μέσα;».

Kάτσε μέσα. Βγες έξω.

Κάνε αυτό. Κάν’ το έτσι. Μην το κάνεις.

Πόσες φορές σου έχουν πει τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνεις;

Πόσες φορές σου έχουν πει «μα καλά, ποιος βγαίνει πια έξω», ή «τι εννοείς θα κάτσεις μέσα;».

Μην κολλάς. Η ζωή είναι για να τη ζούμε ελεύθερα. Όπως και με όποιους εμείς θέλουμε.

Αυτή την αλήθεια μας θυμίζει και ο Μύθος στην νέα του τηλεοπτική καμπάνια. Κάθε σου φάση, μέσα ή έξω, με πολύ κόσμο ή μόνο με τον κολλητό, στην παραλία ή την πόλη, μπορεί να γίνει μυθική!

Δεν θέλει πολλά: άνοιξε έναν Μύθο, μάζεψε τα σωστά άτομα, φτιάξε τη σωστή διάθεση και δες τη ζωή από την καλύτερη οπτική γωνία. Τη δική σου!

Αυτό έκανε και ο Μύθος.

Ανανέωσε την εμφάνιση του με νέο κόκκινο καπάκι, νέο website, ξεχωριστή παρουσία στα social media και ιδιαίτερη έμφαση στον Μονόκερο, το σήμα κατατεθέν του brand. Ανανέωσε την υπόσχεση που δίνει σε όλους μας να είναι εκεί, μαζί μας, στο κυνήγι των καλύτερων εμπειριών. Μαζί με όλους όσοι είναι πάντα νέοι στο μυαλό και την καρδιά, δεν περιορίζονται από τοίχους και στοχεύουν τα αστέρια, αυτά που βρίσκονται ψηλά αλλά και αυτά που κυκλοφορούν ανάμεσα μας.

Ο Μύθος θα κυκλοφορήσει πολύ αυτό το καλοκαίρι, δίνοντας μας την ευκαιρία να το ζήσουμε λίγο πιο μυθικά! Και στην πόλη αλλά και στην παραλία, μονόκεροι θα υπάρχουν παντού!

Γιατί, ποιος διαλέγει να ζήσει απλά μια μέρα, όταν μπορεί να ζήσει την καλύτερη μέρα της ζωής του;

Δες το σποτάκι εδώ.

empty alt

“Reversed Volumes”

Τα ανακάλυψα πρόσφατα, μου έχουν γίνει εμμονή και τα βρίσκω τέλειο δώρο που θα χαροποιήσει σίγουρα φίλους και γνωστούς που γιορτάζουν! Η εναλλακτική του να πας ακόμα ένα σοκολατένιο αυγό, ένα τσουρέκι ή έστω μια πάβλοβα στο σπίτι του εορτάζοντα είναι ένα έργο Τέχνης εμπνευσμένο από τροφές! […]
empty alt

Ροζ αφρώδες γάλα: Η επόμενη μεγάλη τάση;

Σε μια εποχή που η φράση «δυσανεξία στη λακτόζη» εμφανίζεται σε όλο και περισσότερες δίαιτες του συρμού και που το γάλα δίνει τη θέση του στους πράσινους χυμούς και το τσάι matcha, ένα καινούριο προϊόν έρχεται με τη φιλοδοξία να το ξανακάνει… της μόδας.
empty alt

H Barilla ενώνει τις δυνάμεις της με τον Roger Federer

Στο νέο διαφημιστικό της Barilla, που προβάλλεται ήδη σε 40 χώρες, ο καταξιωμένος πρωταθλητής του τένις Roger Federer συμμετέχει σε έναν «αγώνα μαγειρικής» με το βραβευμένο με Michelin Star σεφ Davide Oldani, με στόχο να ετοιμάσουν ένα πιάτο σπαγγέτι με κόκκινη σάλτσα υπό τους ήχους του Ζορμπά.
empty alt

Αν συνηθίζεις να τρως σοκολάτα για πρωινό, φάε τις νέες σοκολάτες με γεύση πρωινού

Όλοι ξέρουμε ότι η καλύτερη ώρα για να απολαύσεις μια σοκολάτα είναι νωρίς το πρωί, γιατί τότε έχεις περισσότερες πιθανότητες να την «κάψεις» μέσα στην ημέρα.
empty alt

Η CRETA FARMS τώρα και στα ράφια της αλυσίδας Δ. ΜΑΣΟΥΤΗΣ

Τη στρατηγικής σημασίας συνεργασία για το μεγαλύτερο παραγωγό χοιρινού κρέατος της χώρας μας ανακοίνωσε η CRETA FARMS.
empty alt

Καφές ή κρασί; Αυτό το ποτό συνδυάζει και τα δύο μαζί

Κάποιες μέρες που βγαίνεις βόλτα με φίλους, δεν ξέρεις τι να παραγγείλεις: Η ώρα σε εμπνέει και για καφέ και για κρασί.
empty alt

ΑΒ Βασιλόπουλος: Δημιουργούμε την ΑΒ του αύριο

Η ΑΒ Βασιλόπουλος επισφραγίζει τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της και δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο.
empty alt

Η ΔΩΔΩΝΗ συμμετέχει στο πρόγραμμα ενημέρωσης της φέτας ΠΟΠ με τον διακριτικό τίτλο FETA PDO, LET’S GET REAL!

Η Γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ, κορυφαία εταιρεία παραγωγής και διάθεσης φέτας ΠΟΠ στην Ελλάδα αλλά και σε 50 χώρες διεθνώς, συμμετέχει στο πρόγραμμα FETA PDO, LET’S GET REAL!, το οποίο υλοποιεί ο ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ με εκτελεστικό οργανισμό τη Novacert ΕΠΕ, για την προάσπιση της φέτας ΠΟΠ και την εκπαίδευση […]
Back To Top