Η MISKO, η πιο αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα εδώ και 92 χρόνια, προσφέρει «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑ» αλλά και ΔΩΡΑ! Ο απολαυστικός διαγωνισμός «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΩΡΑ», που έτρεξε μέσα από τις ειδικές συσκευασίες στα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα από τον Απρίλιο μέχρι και τον Αύγουστο, […]

Η MISKO, η πιο αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα εδώ και 92 χρόνια, προσφέρει «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑ» αλλά και ΔΩΡΑ!

Ο απολαυστικός διαγωνισμός «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΩΡΑ», που έτρεξε μέσα από τις ειδικές συσκευασίες στα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα από τον Απρίλιο μέχρι και τον Αύγουστο, μοίρασε ΧΑΡΑ σε περισσότερους από 180 νικητές αλλά ανέδειξε και έναν υπερτυχερό που έκανε δικό του ένα smart fortwo urban shadow.

nikitis_misko2

Από αριστερά προς δεξιά: Νάντια Τουτουντζή Marketing Professional MISKO, Ηλίας Σταθακόπουλος Marketing Manager MISKO , Αριστείδης Ζάχος Νικητής Διαγωνισμού MISKO ‘Κάθε Μέρα Δώρα’ , Γεώργιος Αλεξίου_Διευθυντής Εργοστασίου Θήβας

Για την παραλαβή του δώρου του, ο μεγάλος νικητής Αριστείδης Ζάχος, βρέθηκε την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου στις εγκαταστάσεις παραγωγής των ζυμαρικών MISKO.

Κατά την διάρκεια της επίσκεψής του, είχε την ευκαιρία να δει εκ των έσω, τη διαδικασία παραγωγής των προϊόντων MISKO και να ζήσει την πιο ξεχωριστή εμπειρία ξενάγησης για κάθε λάτρη των ζυμαρικών, πριν αποχωρήσει με το φορτωμένο ζυμαρικά ολοκαίνουριο αυτοκίνητό του!

nikitis_misko3

Από αριστερά προς δεξιά: Αντώνης Παστίρας Διευθυντής Παραγωγής Εργοστασίου Θήβας, Αριστείδης Ζάχος Νικητής Διαγωνισμού MISKO ‘Κάθε Μέρα Δώρα’ 

nikitis_misko4

Από αριστερά προς δεξιά: Αριστείδης Ζάχος Νικητής Διαγωνισμού MISKO ‘Κάθε Μέρα Δώρα’ , Ανταστάσιος Μπουραντάς Διευθυντής Ποιότητας Εργοστασίου Θήβας

empty alt

Βγήκε το… λάδι των Μπραντ Πιτ, Αντζελίνα Τζολί

Χωρίσουν αλλά όχι τα… Château που έχουν από κοινού! Οι Μπραντ Πιτ και Αντζελίνα Τζολί, μπορεί να επέλεξαν χωριστούς δρόμους, αλλά το Château Miraval στη νότια Γαλλία, δεν πωλείται και μάλιστα έβγαλε και την πρώτη του συγκομιδή ελαιόλαδου.
empty alt

Αποκωδικοποίησαν το DNA της ποικιλίας καφέ «αράμπικα»

Επιστήμονες στις ΗΠΑ αποκωδικοποίησαν το πλήρες γονιδίωμα του φυτού του καφέ, που παράγει τη δημοφιλέστατη σε όλο τον κόσμο ποικιλία «αράμπικα» (arabica), η οποία αποτελεί πάνω από το 70% της παγκόσμιας παραγωγής καφέ.
empty alt

Η νέα hot vlogger μαγειρικής στο YouTube είναι 106 ετών

Αν πιστεύεις ότι είσαι υπερβολικά μεγάλος σε ηλικία για να φτιάξεις ένα vlog, δεν έχεις γνωρίσει ακόμα τη Mastanamma.
empty alt

Η εφαρμογή που φέρνει πιο κοντά το κρασί με το τυρί!

Για εκείνους που συχνά έρχονται αντιμέτωποι με το αιώνιο δίλημμα, ποιο κρασί να επιλέξω για κάθε τυρί, η λύση είναι απλή: app ή ελληνικά εφαρμογή.
empty alt

Η γαστρονομική έκθεση «Ελλάδος γεύση» συνεχίζεται

Έχει ξεκινήσει από τις 18 και θα διαρκέσει έως τις 21 Μαΐου, η έκθεση «Ελλάδος Γεύση» που φιλοξενείται στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου. Στην έκθεση συμμετέχουν οι περιφέρειες Αττικής, Νοτίου Αιγαίου, Πελοποννήσου, Ηπείρου και Κεντρικής Μακεδονίας προβάλλοντας τη γαστρονομία των περιοχών τους.
empty alt

«Βιολογική γεωργία και ασφάλεια τροφίμων… απ’ το χωράφι στο ράφι»

Τι είναι τα βιολογικά προϊόντα; Πώς παράγονται; Είναι ασφαλή; Στις διαλέξεις που γίνονται στο ΚΙΠΣΝ μαθαίνουμε τις αρχές της βιολογικής γεωργίας, ενημερωνόμαστε για τους κανόνες παραγωγής των προϊόντων της, τους ελέγχους που γίνονται και πώς να ξεχωρίζουμε τα βιολογικά προϊόντα στο ράφι.
empty alt

O Bob Dylan λανσάρει τη δική του σειρά ουίσκι

Δύο χρόνια μετά τη βράβευσή του με το Νόμπελ Λογοτεχνίας, ο Bob Dylan επιστρέφει στην επικαιρότητα για έναν εντελώς διαφορετικό λόγο: για το λανσάρισμα της δικής του σειράς ουίσκι με τίτλο Heaven’s Door Spirits, από το σούπερ επιτυχημένο τραγούδι του «Knockin’ on Heaven’s Door» (1973).
empty alt

Αντίο κόκκινο και λευκό, καλώς ήρθες μπλε κρασί!

«Το ροζέ κρασί είναι ξεπερασμένο. Το λευκό και το κόκκινο ανήκουν στους προηγούμενους αιώνες», με αυτή τη φράση το περιοδικό Time μάς συστήνει το… μπλε κρασί, προϊόν μιας ισπανικής εταιρείας.
Back To Top