Ένα πρώην μεγαλοστέλεχος του μάρκετινγκ, η Gail Becker, από τότε που απέκτησε δύο παιδιά με κοιλιοκάκη άρχισε να αναζητά τροφές χωρίς γλουτένη, προσπάθεια που την οδήγησε στην απόφαση να φτιάξει τη δική της ζύμη, αντικαθιστώντας το λευκό αλεύρι με κουνουπίδι.

Ένα πρώην μεγαλοστέλεχος του μάρκετινγκ, η Gail Becker, από τότε που απέκτησε δύο παιδιά με κοιλιοκάκη άρχισε να αναζητά τροφές χωρίς γλουτένη, προσπάθεια που την οδήγησε στην απόφαση να φτιάξει τη δική της ζύμη, αντικαθιστώντας το λευκό αλεύρι με κουνουπίδι.

Τα παιδιά της Becker λάτρεψαν τόσο πολύ τα φαγητά της, που την έπεισαν, το 2016, να εγκαταλείψει τη δουλειά της για να ξεκινήσει τη δική της επιχείρηση, με την ονομασία Caulipower, όπου πουλάει πίτσες και μείγματα μαγειρικής από κουνουπίδι αντί για αλεύρι.

Μέσα σε λιγότερα από δύο χρόνια η Caulipower έχει φτάσει να αξίζει πολλά εκατομμύρια και να διαθέτει τα προϊόντα της σε 9.000 σημεία πώλησης στις ΗΠΑ.

Το παράδειγμα της Caulipower, σύμφωνα με τους New York Times, είναι ενδεικτικό της στροφής που κάνουν τα τελευταία χρόνια οι Αμερικανοί προς μοντέλα διατροφής ελεύθερα γλουτένης, με λιγότερους υδατάνθρακες και περισσότερες φυτικές τροφές. Μιας τάσης που έχουν αρχίσει να λαμβάνουν υπόψη τους οι εταιρείες και η οποία δυναμώνει μέσα από τα social media, όπου πληθαίνουν οι αναρτήσεις αλμυρών αλλά και γλυκών συνταγών με λαχανικά στη θέση των σιτηρών.

Σύμφωνα, επιπλέον, με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Nielsen, στις ΗΠΑ οι πωλήσεις προϊόντων με κουνουπίδι διπλασιάστηκαν μέσα στον τελευταίο χρόνο, ενώ άνοδο παρουσίασαν κι εκείνες άλλων προϊόντων όπου τα λαχανικά αντικαθιστούν το αλεύρι ή τα ζυμαρικά.

Το ρύζι και τα άλλα προϊόντα από λαχανικά όχι μόνο είναι ελεύθερα γλουτένης αλλά, επιπλέον, δίνουν λιγότερες θερμίδες και υδατάνθρακες και, συνήθως, περισσότερες φυτικές ίνες. Το κουνουπίδι, συγκεκριμένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη μαγειρική είτε πολτοποιημένο είτε ψιλοκομμένο.

Μάλιστα, σύμφωνα με τη διατροφολόγο Alix Turoff, το κουνουπίδι ταιριάζει ιδιαίτερα σε πιάτα με σάλτσες και έντονες γεύσεις, όπως κάρι και τσίλι, καθώς απορροφά σαν σφουγγάρι τις γεύσεις των άλλων υλικών. «Μας ανοίγει το δρόμο ώστε να γίνουμε πιο δημιουργικοί και να προσθέσουμε περισσότερα λαχανικά στη διατροφή μας», σχολίασε η ίδια.

empty alt

Τι λέει για την προσωπικότητα του Τραμπ, η… μπριζόλα του!

Δεν αποτελεί μυστικό ότι η δίαιτα του Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι και η πιο υγιεινή του κόσμου! Αν και φυσικά δεν είναι ο μόνο που επιλέγει τις διατροφικές ατασθαλίες, οι άνθρωποι αρέσκονται να αναλύουν και την παραμικρή λεπτομέρεια σε ότι αφορά ένα διάσημο πρόσωπο, πόσο μάλλον αν […]
empty alt

Επιτέλους! Ήρθε ο goth latte για τις μέρες που έχεις τις «μαύρες» σου

Είναι κάποιες μέρες που έχεις τις «μαύρες» σου και το δείχνεις με όποιο τρόπο μπορείς. Μαύρα ρούχα, διάθεση «προσοχή, δαγκώνει» και σκέψεις απαισιοδοξίας.
empty alt

Η πιο γλυκιά δουλειά στον κόσμο; Δηλώστε συμμετοχή!

Είναι η ιδανική δουλειά για έναν εθισμένο στη σοκολάτα… Το όνειρο λοιπόν γίνεται πραγματικότητα από την Mondelez International, την εταιρεία πίσω από μερικά διάσημα brands όπως Oreo και Cadbury, η οποία ανακοίνωσε την πρόθεσή της να εντάξει στην ομάδα έναν δοκιμαστή σοκολάτας.
empty alt

Spaghetti donuts: Τα νέα αγαπημένα των food bloggers

Λίγο τα social media, λίγο η κρίση, οι εστιάτορες ανά τον κόσμο στίβουν το κεφάλι τους για να βρουν πρωτότυπες ιδέες και να προσελκύσουν πελατεία.
empty alt

Βγήκε το… λάδι των Μπραντ Πιτ, Αντζελίνα Τζολί

Χωρίσουν αλλά όχι τα… Château που έχουν από κοινού! Οι Μπραντ Πιτ και Αντζελίνα Τζολί, μπορεί να επέλεξαν χωριστούς δρόμους, αλλά το Château Miraval στη νότια Γαλλία, δεν πωλείται και μάλιστα έβγαλε και την πρώτη του συγκομιδή ελαιόλαδου.
empty alt

Εμφιαλωμένο νερό που έχει γεύση κρασιού

Μια εταιρεία έκανε κυριολεκτικά το θαύμα της, μετατρέποντας το νερό σε οίνο. Το προϊόν με την εμπορική ονομασία O.Vine, το οποίο χαρακτηρίζεται «νερό κρασιού», φτιάχνεται από εκχύλισμα φλούδας και σπόρων σταφυλιού που περισσεύουν μετά τη διαδικασία παρασκευής κρασιού και που, διαφορετικά, θα...
empty alt

Κάθε μέρα δώρα από τη Misko. O μεγάλος νικητής του Smart fortwo!

Η MISKO, η πιο αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα εδώ και 92 χρόνια, προσφέρει «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑ» αλλά και ΔΩΡΑ! Ο απολαυστικός διαγωνισμός «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΩΡΑ», που έτρεξε μέσα από τις ειδικές συσκευασίες στα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα από τον Απρίλιο μέχρι και τον Αύγουστο, […]
empty alt

Τα ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΑΥΓΑ με νέα ταυτότητα!

Τα Ηπειρώτικα Αυγά, της Πτηνοτροφικής Ιωαννίνων Α.Ε., που για περισσότερα από 50 χρόνια προσφέρουν σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό φρέσκα αυγά από κότες ταϊσμένες με αγνές πρώτες ύλες, μας συστήνονται ξανά με νέο λογότυπο και νέο tagline καθώς και νέες συσκευασίες δίνοντας έμφαση στον τόπο προέλευσης...
Back To Top