4 συμβουλές για να αυτοσχεδιάσεις με (σχετική) ασφάλεια στην κουζίνα

0     

4 συμβουλές για να αυτοσχεδιάσεις με (σχετική) ασφάλεια στην κουζίνα

cooking
Ακόμα και αν δεν έχεις αρκετή εμπιστοσύνη στις μαγειρικές σου ικανότητες για να ξεφύγεις λίγο από μια συνταγή (ή ακόμα και να αυτοσχεδιάσεις εντελώς), ακολουθώντας τα παρακάτω tips θα αυξήσεις τις πιθανότητες να φτιάξεις κάτι πραγματικά νόστιμο και πρωτότυπο, βασισμένος στην τόλμη και τη φαντασία σου:

-Πόνταρε σε δοκιμασμένους συνδυασμούς υλικών: Αν για παράδειγμα αυτοσχεδιάζεις στο γουόκ, συνδύασε τη σος σόγιας με σησαμέλαιο και σκόρδο και πάνω σε αυτή τη βάση «παίξε» με διάφορα υλικά. Αν αυτοσχεδιάζεις στην ντρέσινγκ της σαλάτας, συνδύασε μουστάρδα και μέλι με μια πιο ουδέτερη βάση (π.χ. μαρούλι), αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς ή σπόρους.

-Μαγείρεψε τα ίδια υλικά με διαφορετικό τρόπο: Μη διστάσεις, για παράδειγμα, να μαγειρέψεις ένα φιλέτο ψαρονέφρι στο φούρνο ή στο τηγάνι, συνδυάζοντάς το και στις δύο περιπτώσεις με μέλι και μουστάρδα. Ή να συνοδεύσεις το κοτόπουλο με κολοκυθάκι και καρότο τόσο σε ένα φαγητό κατσαρόλας όσο και σε μια σούπα.

-Για να μην πετάξεις τα περισσεύματα, επένδυσε σε ευέλικτες συνταγές: Σε μια σούπα, σε μια σάλτσα λαχανικών για ζυμαρικά, στην πίτσα, στην ομελέτα, στις μεξικανικές τορτίγιες ή στο τηγανιτό ρύζι μπορείς να προσθέσεις με σχετική ασφάλεια πολλά, διαφορετικά είδη λαχανικών, ωμά ή ακόμα και μαγειρεμένα, που έχουν περισσέψει από τα γεύματα μίας εβδομάδας.

-Χρησιμοποίησε μια συνταγή ως βάση: Αν δεν νιώθεις ακόμα έτοιμος να δημιουργήσεις ένα πιάτο από το μηδέν, κάνε μικρές αλλαγές σε μια συνταγή, π.χ. στο επίπεδο των μπαχαρικών, προσθέτοντας λίγο μοσχοκάρυδο στην κρεμώδη σούπα σου ή λίγη πάπρικα στην κόκκινη σάλτσα που θα συνοδεύσει το μοσχαράκι σου. Σταδιακά θα αποκτήσεις την άνεση για πιο «τολμηρά» πειράματα.