Γιατί (και πώς) να βάλεις στη διατροφή σου τους χουρμάδες

0     

Γιατί (και πώς) να βάλεις στη διατροφή σου τους χουρμάδες

date_fruit

Οι χουρμάδες, οι βασιλιάδες των φρούτων της Μέσης Ανατολής, αξίζει να μπουν και στο δικό σου μενού, για πολλούς και καλούς λόγους. Για τη γλυκιά γεύση, τις φυτικές ίνες και την ενέργεια που σου δίνουν. Και επειδή, όσο παράξενο κι αν σου φαίνεται, μπορούν να καταναλωθούν με πολλούς τρόπους, τόσο οι φρέσκοι όσο και οι αποξηραμένοι χουρμάδες (όχι μόνο ως σνακ).

Αρχικά, αφαιρείς το κουκούτσι, κόβοντας το φρούτο κατά μήκος. Αν θέλεις τους κόβεις σε δύο ξεχωριστά κομμάτια ή τους αφήνεις εν μέρει ενωμένους, αυτό είναι θέμα γούστου. Στη συνέχεια, τους προσθέτεις ως γαρνιτούρα σε γιαούρτι ή παγωτό, αλλά και σε πιο απρόβλεπτους συνδυασμούς, όπως σε πράσινες σαλάτες ή σε πλατό με τυρί ρικότα (ή κρέας ή άλλα είδη τυριών).

Μπορείς, ακόμα, να τους ρίξεις σε μια λαχανοσαλάτα ή να τους χτυπήσεις στο μπλέντερ και στη συνέχεια να προσθέσεις την πάστα τους σε γλυκιές σάλτσες και μαρινάδες, αντισταθμίζοντας έτσι την οξύτητα άλλων υλικών.

Αρκεί, πάντα, να τους καταναλώνεις σε μετρημένες δόσεις. Γιατί δίνουν και πολλές θερμίδες. Ιδιαίτερα οι αποξηραμένοι.