Πανδαισία  χρωμάτων, ανατρεπτικοί συνδυασμοί  λαχανικών και οσπρίων, ασυνήθιστα συστατικά όπως γλυκοπατάτες, ρομανέσκο και ραντίτσιο σε εμπνευστικές συνταγές, πρωταγωνιστούν στη νέα τηλεοπτική ταινία της Knorr με μήνυμα «Κάτι καλό ξεκινάει από το πιάτο σου»! Στόχος της Knorr είναι να εμπνεύσει τους ανθρώπους να εντάξουν στη διατροφή τους μια […]

Πανδαισία  χρωμάτων, ανατρεπτικοί συνδυασμοί  λαχανικών και οσπρίων, ασυνήθιστα συστατικά όπως γλυκοπατάτες, ρομανέσκο και ραντίτσιο σε εμπνευστικές συνταγές, πρωταγωνιστούν στη νέα τηλεοπτική ταινία της Knorr με μήνυμα «Κάτι καλό ξεκινάει από το πιάτο σου»!

Στόχος της Knorr είναι να εμπνεύσει τους ανθρώπους να εντάξουν στη διατροφή τους μια ευρύτερη ποικιλία τροφών που είναι καλές τόσο για τους ίδιους όσο και για τον πλανήτη, διασφαλίζοντας πάντα τη γεύση στα πιάτα τους με τη χρήση των κύβων Knorr.

Αφορμή για τη νέα καμπάνια στάθηκε η έκθεση «Future 50 Foods», που διεξήγαγε η Global ομάδα της Knorr σε συνεργασία με την WWF και τον Dr. Adam Drewnowski, παρουσιάζοντας τις 50 τροφές που πρέπει οπωσδήποτε να εντάξουμε στη διατροφή μας τα επόμενα χρόνια, προκειμένου να συμβάλλουμε στη βιωσιμότητα του πλανήτη. Οι 50 τροφές επιλέχθηκαν βάσει της διατροφικής τους αξίας, της γεύσης τους, της επάρκειας αποθεμάτων και φυσικά των επιπτώσεων που έχει η κατανάλωσή τους στο περιβάλλον.

Παρόλο που υπάρχουν μεταξύ 20.000 και 50.000 γνωστών φυτικών ειδών, υψηλής θρεπτικής αξίας και ποικίλης γεύσης, σήμερα καταναλώνουμε μόνο 200 εξ’ αυτών. Συνεπώς αν δεν αλλάξουμε τα τρόφιμα που τρώμε και τον τρόπο που τα καλλιεργούμε, στο μέλλον θα είναι δύσκολο να έχουμε αρκετό φαγητό για μια ισορροπημένη διατροφή.

Πιο συγκεκριμένα η έκθεση σημειώνει τρεις βασικές αλλαγές που πρέπει να κάνουμε στο παγκόσμιο σύστημα διατροφής για να βοηθήσουμε εμάς και τον πλανήτη:

  1. Μεγαλύτερη ποικιλία και μεγαλύτερη ποσότητα λαχανικών
  2. Περισσότερες φυτικές πηγές πρωτεΐνης αντί κρέατος, πουλερικών, γαλακτοκομικών προϊόντων και ψαριών
  3. Μεγαλύτερη ποικιλία σε είδη δημητριακών και άλλων πηγών υδατανθράκων

Η Knorr συμβάλλοντας σε αυτή την παγκόσμια προσπάθεια αλλαγής των διατροφικών συνηθειών, δημιούργησε ένα section στο επίσημο site της, με αναλυτικές συνταγές και συστατικά για να πειραματιστείς και εσύ στην κουζίνα σου! Κάτι καλό ξεκινάει από το πιάτο σου!

Δείτε τη νέα τηλεοπτική ταινία της Knorr εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=-vQyf8bLxp4

Για περισσότερες πληροφορίες και ανατρεπτικές συνταγές επισκεφθείτε το επίσημο site της Knorr: https://www.knorr.com/gr

empty alt

Η ασπίδα των κράνμπερι

Τα κράνμπερι (φίγγι) μπορούν να ελέγξουν τις λοιμώξεις. Αυτό υποστηρίζουν τα αποτελέσματα της έρευνα επιστημόνων του Πανεπιστημίου Μακ Γκιλ και του Ινστιτούτου «Armand-Frappier», με επικεφαλής τους Δρ Ερικ Ντεζιελ και Ναταλι Τουφενκτζι.
empty alt

Έφτιαξαν ρεπλίκα της Beyonce από.. τυρί

Όταν η διάσημη τραγουδίστρια ανακοίνωσε τη δίδυμη εγκυμοσύνη της τον Φεβρουάριο με μερικές ομολογουμένως εξαίσιες φωτογραφίες, το νέο έκανε τον γύρο του κόσμου σε λίγες μόνο ώρες.
empty alt

Τα ανθισμένα ντόνατς!

  Γλυκά ή λουλούδια; Αν αναρωτιέσαι τι να προσφέρεις σε κάποιον που αγαπάς, η νέα τάση έρχεται να σου δώσει την απάντηση! Θέλεις να πάρεις κάτι όμορφο στη μαμά σου για τη Γιορτή της Μητέρας, και δεν ξέρεις τι.
empty alt

Ο Έκτορας Μποτρίνι κατέκτησε και πάλι το χρυσό

Ο σκούφος αποτελεί το κατεξοχήν σήμα κατατεθέν ενός σεφ. Αν είσαι ο Έκτορας Μποτρίνι, οι σκούφοι είναι ατελείωτοι και μάλιστα φτιαγμένοι από χρυσάφι.
empty alt

Μια σειρά αντικειμένων κουζίνας που είναι αφιερωμένη στον Άγιο Βαλεντίνο!

Καθώς, όπως λένε, ο έρωτας περνάει από το στομάχι, το γαλλικό brand Le Creuset λανσάρισε ενόψει της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου μια σειρά από είδη κουζίνας με άκρως ρομαντική διάθεση και ευρηματικό design.
empty alt

Όσπρια 3αλφα διά χειρός Ελλήνων παραγωγών

Με σεβασμό στην ελληνική γη και τους καλλιεργητές της, η 3αλφα – ΑΦΟΙ Κ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Α.Ε.Β.Ε. είναι μία από τις πρώτες εταιρείες που οργάνωσε από το 2009 τους τοπικούς προμηθευτές της, δημιουργώντας την «ομάδα παραγωγών 3αλφα» που σήμερα αριθμεί 330 ενεργά μέλη! Η Καβάλα, οι Σέρρες, το […]
empty alt

Χρυσό βραβείο για την Μπατζίνα της Χρυσής Ζύμης

Χρυσό βραβείο απέσπασε η Μπατζίνα της Χρυσής Ζύμης για την Καμπάνια Λανσαρίσματος στα Σελφ Σέρβις Excellence Awards 2018.
empty alt

Η MISKO στηρίζει τα παιδικά χωριά SOS

Η MISKO, που εδώ και 92 χρόνια αποτελεί την αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών και συντροφεύει γευστικά τους Έλληνες καταναλωτές σε όλες τους τις στιγμές, αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της προς την κοινωνία στηρίζοντας το έργο των Παιδικών Χωριών SOS.
Back To Top