Το Pasta World Championship της διάσημης και πολυαγαπημένης ιταλικής μάρκας ζυμαρικών Barilla επιστρέφει στις 24 – 25 Οκτωβρίου και υπόσχεται να σου… γαργαλίσει τον ουρανίσκο! Για 7η συνεχόμενη χρονιά, 18 ταλαντούχοι σεφ ηλικίας μέχρι 35 ετών θα λάβουν μέρος στη διήμερη γαστριμαργική πρόκληση, μέσα από την οποία […]

Το Pasta World Championship της διάσημης και πολυαγαπημένης ιταλικής μάρκας ζυμαρικών Barilla επιστρέφει στις 24 – 25 Οκτωβρίου και υπόσχεται να σου… γαργαλίσει τον ουρανίσκο! Για 7η συνεχόμενη χρονιά, 18 ταλαντούχοι σεφ ηλικίας μέχρι 35 ετών θα λάβουν μέρος στη διήμερη γαστριμαργική πρόκληση, μέσα από την οποία θα αναδειχθεί ο επόμενος Master of Pasta.

Οι 18 επιλεγμένοι υποψήφιοι καλούνται όχι μόνο να έρθουν αντιμέτωποι με την πρόκληση ενός ανατρεπτικού πιάτου αλλά και με τον ίδιο τους τον εαυτό, ενώ το γευστικό παζλ της κριτικής επιτροπής θα συμπληρώνουν εμβληματικοί σεφ και καταξιωμένες προσωπικότητες της γαστρονομίας. Η επιλογή του νικητή θα γίνει με γνώμονα την πρωτοτυπία, το στήσιμο του πιάτου, και φυσικά τη μαγειρική δεξιοτεχνία, μέσα από τρεις -κυριολεκτικά καυτές- δοκιμασίες.

Την Ελλάδα θα εκπροσωπήσει στο φετινό Pasta World Championship ένας από τους πιο χαρισματικούς σεφ της γενιάς του, ο Σταμάτης Μισομικές, ο οποίος θα κληθεί να μοιραστεί τις υψηλού επιπέδου γνώσεις του, πειραματιζόμενος με παραδοσιακές συνταγές και τοπικά προϊόντα.

Eat Positive

Ο βασικός άξονας του φετινού Pasta World Championship επικεντρώνεται γύρω από την ιδέα «Eat Positive», σε μια προσπάθεια της Barilla να συμβάλλει στην προώθηση της σωστής και ισορροπημένης διατροφής. Σε αυτό το πλαίσιο, οι 18 συμμετέχοντες θα κληθούν να διαδώσουν αυτή τη φιλοσοφία, δημιουργώντας πιάτα που υιοθετούν το μοντέλο της υγιεινής διατροφής.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Pasta World Championship μπες στο: www.pastaworldchampionship.com

empty alt

Τα γονίδια φταίνε

Για τις ιδιοτροπίες που εκδηλώνει το παιδί στο φαγητό φταίνε τα γονίδια. Αυτό υποστηρίζει διεθνή μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Child Psychology and Psyshiatry.
empty alt

Να το κόλπο για να βγαίνει εύκολα η κέτσαπ από το μπουκάλι

Πόσες φορές έχεις πιάσει τον εαυτό σου να εκνευρίζεσαι όταν έπειτα από πολλαπλά τραντάγματα του μπουκαλιού της κέτσαπ, το περιεχόμενο δεν λέει να πέσει με τίποτα! Αυτό που πιθανόν αγνοείς, είναι ότι επιστήμονες του Πανεπιστημίου ΜΙΤ των ΗΠΑ ανακάλυψαν ένα νέο πολύ ολισθηρό υλικό επίστρωσης, το...
empty alt

Yayoi Kusama: Η διάσημη Γιαπωνέζα εικαστικός και σε ζαχαρωτό

H Yayoi Kusama, η 89χρονη Γιαπωνέζα εικαστικός που τα τελευταία χρόνια έγινε διάσημη στο ευρύ κοινό από τις συνεργασίες της με οίκους μόδας όπως οι Marc Jacobs και Louis Vuitton, έδωσε την αναγνωρίσιμη πλέον φιγούρα της και σε ζαχαρωτά.
empty alt

Αλλαντικά από 100% φρέσκο ορεινό κοτόπουλο, χωρίς γλουτένη

Αναζητάς ένα νόστιμο και ελαφρύ σνακ για να «κόψει» την πείνα μέχρι το επόμενο γεύμα; Ή ιδέες για το σχολικό κολατσιό των παιδιών σου; Τη λύση θα σου δώσουν τα ολοκαίνουργια αλλαντικά από 100% φρέσκο ορεινό κοτόπουλο, χωρίς γλουτένη, που μόλις κυκλοφόρησε ο Αγροτικός Πτηνοτροφικός Συνεταιρισμός...
empty alt

Πώς είναι ένα σοκολατένιο αυγό αξίας σχεδόν 6.000 ευρώ;

Ένα από τα ακριβότερα (αν όχι το ακριβότερο) σοκολατένια αυγά παρουσίασε η σοκολατοποιία πολυτελείας Godiva διά χειρός της pastry chef Cherish Finden.
empty alt

Στην Αυστραλία, πίνουν καφέ… από μπρόκολο

Τελευταία κάνουν την εμφάνισή τους όλο και περισσότερα ροφήματα «καφέ» που μόνο καφέ δεν περιέχουν – για παράδειγμα φτιάχνονται από σκόνες φρούτων και λαχανικών όπως από αβοκάντο ή καρότο.
empty alt

Μια σειρά αντικειμένων κουζίνας που είναι αφιερωμένη στον Άγιο Βαλεντίνο!

Καθώς, όπως λένε, ο έρωτας περνάει από το στομάχι, το γαλλικό brand Le Creuset λανσάρισε ενόψει της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου μια σειρά από είδη κουζίνας με άκρως ρομαντική διάθεση και ευρηματικό design.
empty alt

Τα ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΑΥΓΑ με νέα ταυτότητα!

Τα Ηπειρώτικα Αυγά, της Πτηνοτροφικής Ιωαννίνων Α.Ε., που για περισσότερα από 50 χρόνια προσφέρουν σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό φρέσκα αυγά από κότες ταϊσμένες με αγνές πρώτες ύλες, μας συστήνονται ξανά με νέο λογότυπο και νέο tagline καθώς και νέες συσκευασίες δίνοντας έμφαση στον τόπο προέλευσης...
Back To Top