Παρουσιαστής του CNN αντιμετωπίζει έντονη κριτική μετά την απόφασή του να φάει μέρος από ανθρώπινο εγκέφαλο, στο πλαίσιο ντοκιμαντέρ, για μία ινδουιστική σέκτα, της οποίας τα μέλη κανιβαλίζουν.

Παρουσιαστής του CNN αντιμετωπίζει έντονη κριτική μετά την απόφασή του να φάει μέρος από ανθρώπινο εγκέφαλο, στο πλαίσιο ντοκιμαντέρ, για μία ινδουιστική σέκτα, της οποίας τα μέλη κανιβαλίζουν. Ο Reza Aslan νωρίτερα είχε πιει αλκοολικό ποτό μέσα από ανθρώπινο κρανίο!

Το επεισόδιο,  αποτελεί μέρος της σειράς «Believer with Reza Aslan», προκάλεσε σοκ σε τηλεθεατές και προκάλεσε την οργή σε πολλούς Ινδουιστές στην Αμερική. Ο 44χρονος αμερικανός με καταγωγή από την Ινδία, ήρθε σε επαφή με τη σέκτα Aghori στην ιερή ινδουιστική πόλη Βαρανάσι, η οποία τον προσκάλεσε σε… δείπνο κατά τη διάρκεια τελετής . Σε ένα σημείο μάλιστα, ο γκουρού της σέχτα έγινε έξαλλος με τον Aslan και άρχισε να του φωνάζει «θα σου κόψω το κεφάλι αν συνεχίζεις να μιλάς τόσο πολύ».

Ο αρχηγός της φυλής, άρχισε να τρώει το δικό του κομμάτι, πριν το μοιράσει και στον παρουσιαστή, ενώ εκείνος απάντησε πως μάλλον πρέπει να έχει γίνει κάποιο λάθος. Τα μέλη της φυλής Aghori είναι λάτρεις του θεού Σίβα και πιστεύουν πως τίποτα δεν μπορεί να μολύνει το ανθρώπινο σώμα. Ωστόσο οι πεποιθήσεις και οι πρακτικές τους απορρίπτονται από τους ορθόδοξους Ινδουιστές.

Η Tulsi Gabbard, μοναδική Ινδουίστρια του Κογκρέσου έγραψε φανερά ενοχλημένη στο Twitter: «Νιώθω πολύ ενοχλημένη που το CNN χρησιμοποιεί την δύναμη και την επιρροή του για να αυξάνει τις παρανοήσεις που επικρατούν και τον αντίστοιχο φόβο σχετικά με τον Ινδουισμό», έγραψε και πρόσθεσε «Ο Aslan προφανώς έψαχνε παράλογους τρόπους για να εντυπωσιάσει για να περιγράψει τον Ινδουισμό. Ο Aslan και το CNN δεν έριξαν απλώς φως σε μια φυλή περιπλανώμενων ασκητών για να παράξουν σοκαριστικά στιγμιότυπα -σαν να τον ξεναγούσαν σε ζωολογικό κήπο- αλλά επανέλαβαν λανθασμένα στερεότυπα σχετικά με τις κάστες, το κάρμα και την μετενσάρκωση για τα οποία οι Ινδουιστές μάχονται ακούραστα».

Από τη μεριά του ο παρουσιαστής, δεν έδειξε καμία πρόθεση μεταμέλειας ισχυριζόμενος σε ένα μήνυμα που ανέβασε στη σελίδα του στο Facebook ότι οι Aghori «είναι μια ακραία Ινδουιστική σέκτα και δεν είναι αντιπροσωπευτική του Ινδουισμού».

empty alt

Τα ένοχα λάιτ αναψυκτικά

Ούτε τα λάιτ αναψυκτικά είναι αθώα. Αυτό υποστήρηξαν με δημοσίευσή τους στην Ευρωπαική Επιθεώρηση Ενδοκρινολοφίας (EJE) πριν από λίγες μέρες επιστήμονες από το Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Καρολίνσκα, στη Σουηδία.
empty alt

Η νέα τάση στο Instagram που μπορεί να αντικαταστήσει τα mason jars

Ξεκίνησαν από –πού αλλού; – την Ιαπωνία και την Κορέα και δεν αποκλείεται να αντικαταστήσουν τα mason jars.
empty alt

Αυτό το κρασί λατρεύουν οι Μιλένιαλς

Εύκολο στους συνδυασμούς, οικονομικό και εύγευστο, το ροζέ κρασί, υποτιμημένο μέχρι πρότινος, έχει αρχίσει να κερδίζει την προτίμηση της γενιάς των Μιλένιαλς.
empty alt

Αυτή η νέα γεύση παγωτού μάλλον θα συνόδευε τέλεια… μια σαλάτα με θαλασσινά

Με παγωτά που περιέχουν από ενεργό άνθρακα μέχρι τσάι matcha, οι εταιρείες παρασκευής παγωτού φαίνεται να συναγωνίζονται η μία την άλλη για το ποια θα φτιάξει την πιο ασυνήθιστη γεύση.
empty alt

ΑΒ Βασιλόπουλος: Δημιουργούμε την ΑΒ του αύριο

Η ΑΒ Βασιλόπουλος επισφραγίζει τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της και δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο.
empty alt

Αμοργιανές Μυρωδιές

Έχετε σκεφτεί πόσες παραδοσιακές συνταγές έχουν τα νησιά μας; Κάθε νησί έχει και την δική του μυρωδιά, τα δικά του χρώματα, έτσι και η Αμοργός.
empty alt

ΑΒ Βασιλόπουλος: Δωρεά εξοπλισμού νέας γενιάς και διεθνώς καινοτόμου λογισμικού, για την υποστήριξη πάνω από 30 κλινών ΜΕΘ

Το συνολικό κόστος της δωρεάς ανέρχεται σε 494.000 ευρώ και καλύπτει κρίσιμες ανάγκες σε εξοπλισμό για Μονάδες Εντατικής Θεραπείας Η δωρεά περιλαμβάνει εξοπλισμό που αξιοποιεί AI τεχνολογίες, καθώς και ένα πρότυπο σύστημα διαχείρισης δεδομένων, το οποίο θα είναι ένα από τα πρώτα που θα...
empty alt

Η Ροδουλα δυναμώνει την συνεργασία της με τον ΑΒ

Η εταιρεία Ροδούλα με πάνω από 20 χρόνια επιτυχημένης πορείας στον χώρο της ζύμης και του γλυκού προμηθεύοντας καταστήματα εστίασης, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενισχύει την παρουυσία της τα τελευταία 4 χρονιά και στο κομμάτι του Supermarket.
Back To Top