Στην μεγαλύτερη και σημαντικότερη έκθεση Τροφίμων & Ποτών της Ν.Α. Ευρώπης παρουσίασε η Οξοποιία Ζαφειρόπουλος τα νέα προϊόντα Μουστάρδας και Έξτρα Παρθένου Ελαιόλαδου καθώς και τις νέες επαγγελματικές συσκευασίες της.

Στην μεγαλύτερη και σημαντικότερη έκθεση Τροφίμων & Ποτών της Ν.Α. Ευρώπης παρουσίασε η Οξοποιία Ζαφειρόπουλος τα νέα προϊόντα Μουστάρδας και Έξτρα Παρθένου Ελαιόλαδου καθώς και τις νέες επαγγελματικές συσκευασίες της. Η 5η Food Expo, η οποία ολοκληρώθηκε με επιτυχία και μεγάλο αριθμό επισκεπτών, αποτελεί πλέον έναν ισχυρό θεσμό που ενισχύει κάθε χρόνο όλο και περισσότερο τη φήμη του, ως ευρωπαϊκή συνάντηση επαγγελματιών του κλάδου Τροφίμων και Ποτών.

Στην 5η Food Expo η Οξοποιία Ζαφειρόπουλος συμμετείχε με σκοπό να παρουσιάσει την ήδη ευρεία γκάμα επαγγελματικών προϊόντων που διαθέτει σε βαλσαμικό ξίδι, απλό ξίδι και βαλσαμικές κρέμες αλλά και για να πραγματοποιήσει την πρώτη εμφάνιση τριών νέων κωδικών Μουστάρδας ΠΑΝ (Απαλή, Πικάντικη και με Πάστα Ελιάς) οι οποίες ξεκινούν πλέον να διατίθενται στην αγορά.

Παράλληλα, ακολουθώντας πάντα την τάση και τις ανάγκες της εποχής, παρουσίασε τις νέες, τυποποιημένες, επαγγελματικές συσκευασίες μίας χρήσης για Λάδι, όπως επιβάλλεται πλέον από τον νόμο για τους χώρους εστίασης, και για Ξίδι. Γυάλινες συσκευασίες 100 ml αλλά και πλαστικές των 20 ml σε Ξίδι Κόκκινο, Ξίδι Βαλσαμικό αλλά και Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο και Βινεγκρέτ είναι η νέα επένδυση της εταιρίας για να καλύψει τις ανάγκες των εστιατορίων, ξενοδοχείων και τροφοδοσίας τροφίμων.

Η Οξοποιία Ζαφειρόπουλος, απευθυνόμενη τόσο σε επαγγελματίες όσο και καταναλωτές, εδώ και 40 χρόνια επενδύει στην καινοτομία και παράγει συνεχώς νέα προϊόντα υψηλής ποιότητας και μοναδικής γεύσης, βασιζόμενα στη χρήση ελληνικών πρώτων υλών, επιτυγχάνοντας έναν εξαιρετικό συνδυασμό παράδοσης και γνώσης με τη σύγχρονη τεχνογνωσία.

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα www.vinegarpan.gr/el/ και στη σελίδα www.facebook.com/ZafiropoulosVinegars/

empty alt

Υδατάνθρακες για την άσκηση

Η σημαντικότερη πηγή ενέργειας για όσους αθλούνται είναι το γλυκογόνο λένε οι έρευνες. Τροφές που περιέχουν υδατάνθρακες είναι πολύ βασικές, αφού βοηθούν στην καλύτερη απόδοση της αερόβιας άσκησης.
empty alt

Cloud eggs: Η νέα μανία του Instagram

To 2016 ήταν η χρονιά του sushi burger- το 2017 φαίνεται να ανήκει στο cloud egg! Αυτά τα αυγά έχουν γίνει το νέο trend που τρως για πρωινό και σου φτιάχνει τη διάθεση καθώς ο κρόκος στη μέση αντιπροσωπεύει τον ήλιο και τα φουσκωμένα ασπράδια μοιάζουν με […]
empty alt

Διεθνής διάκριση για νεαρή Ελληνίδα σεφ

Κράτησε στη μνήμη σου αυτό το όνομα, γιατί ίσως να το συναντάς όλο και συχνότερα στο μέλλον: Η νεαρή σεφ Κωνσταντίνα Βούλγαρη Κοντεσοπούλου είναι η νικήτρια του τοπικού διαγωνισμού S.
empty alt

Διαγωνισμός: Σχεδίασε ένα χώρο εστίασης

Μετά το πρόγραμμα «ROOM18: Το Νέο Αστικό Ξενοδοχείο» (2016) η Διεθνής Επιθεώρηση Αρχιτεκτονικής Δομές προκήρυξε έναν Διεθνή Διαγωνισμού Σχεδιασμού με αντικείμενο το σχεδιασμό ενός εσωτερικού χώρου εστίασης για 8 άτομα, εμβαδού 24-30μ2.
empty alt

Η νέα τάση; Vegan κρασί!

Με ένα άρθρο που τιτλοφορείται «Vegan κρασί: σύντομα κοντά σας» η Guardian κάνει ένα μίνι αφιέρωμα στη νέα αυτή τάση, που έρχεται να προστεθεί στις ολοένα περισσότερες διατροφικές επιλογές των vegans (όσων απέχουν από όλα τα ζωικά προϊόντα) στις μέρες μας.
empty alt

Εμφιαλωμένο νερό που έχει γεύση κρασιού

Μια εταιρεία έκανε κυριολεκτικά το θαύμα της, μετατρέποντας το νερό σε οίνο. Το προϊόν με την εμπορική ονομασία O.Vine, το οποίο χαρακτηρίζεται «νερό κρασιού», φτιάχνεται από εκχύλισμα φλούδας και σπόρων σταφυλιού που περισσεύουν μετά τη διαδικασία παρασκευής κρασιού και που, διαφορετικά, θα...
empty alt

H Barilla ενώνει τις δυνάμεις της με τον Roger Federer

Στο νέο διαφημιστικό της Barilla, που προβάλλεται ήδη σε 40 χώρες, ο καταξιωμένος πρωταθλητής του τένις Roger Federer συμμετέχει σε έναν «αγώνα μαγειρικής» με το βραβευμένο με Michelin Star σεφ Davide Oldani, με στόχο να ετοιμάσουν ένα πιάτο σπαγγέτι με κόκκινη σάλτσα υπό τους ήχους του Ζορμπά.
empty alt

Η MISKO στηρίζει τα παιδικά χωριά SOS

Η MISKO, που εδώ και 92 χρόνια αποτελεί την αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών και συντροφεύει γευστικά τους Έλληνες καταναλωτές σε όλες τους τις στιγμές, αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της προς την κοινωνία στηρίζοντας το έργο των Παιδικών Χωριών SOS.
Back To Top