Η MISKO, η πιο αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα εδώ και 92 χρόνια, προσφέρει «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑ» αλλά και ΔΩΡΑ! Ο απολαυστικός διαγωνισμός «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΩΡΑ», που έτρεξε μέσα από τις ειδικές συσκευασίες στα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα από τον Απρίλιο μέχρι και τον Αύγουστο, […]

Η MISKO, η πιο αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα εδώ και 92 χρόνια, προσφέρει «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑ» αλλά και ΔΩΡΑ!

Ο απολαυστικός διαγωνισμός «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΩΡΑ», που έτρεξε μέσα από τις ειδικές συσκευασίες στα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα από τον Απρίλιο μέχρι και τον Αύγουστο, μοίρασε ΧΑΡΑ σε περισσότερους από 180 νικητές αλλά ανέδειξε και έναν υπερτυχερό που έκανε δικό του ένα smart fortwo urban shadow.

nikitis_misko2

Από αριστερά προς δεξιά: Νάντια Τουτουντζή Marketing Professional MISKO, Ηλίας Σταθακόπουλος Marketing Manager MISKO , Αριστείδης Ζάχος Νικητής Διαγωνισμού MISKO ‘Κάθε Μέρα Δώρα’ , Γεώργιος Αλεξίου_Διευθυντής Εργοστασίου Θήβας

Για την παραλαβή του δώρου του, ο μεγάλος νικητής Αριστείδης Ζάχος, βρέθηκε την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου στις εγκαταστάσεις παραγωγής των ζυμαρικών MISKO.

Κατά την διάρκεια της επίσκεψής του, είχε την ευκαιρία να δει εκ των έσω, τη διαδικασία παραγωγής των προϊόντων MISKO και να ζήσει την πιο ξεχωριστή εμπειρία ξενάγησης για κάθε λάτρη των ζυμαρικών, πριν αποχωρήσει με το φορτωμένο ζυμαρικά ολοκαίνουριο αυτοκίνητό του!

nikitis_misko3

Από αριστερά προς δεξιά: Αντώνης Παστίρας Διευθυντής Παραγωγής Εργοστασίου Θήβας, Αριστείδης Ζάχος Νικητής Διαγωνισμού MISKO ‘Κάθε Μέρα Δώρα’ 

nikitis_misko4

Από αριστερά προς δεξιά: Αριστείδης Ζάχος Νικητής Διαγωνισμού MISKO ‘Κάθε Μέρα Δώρα’ , Ανταστάσιος Μπουραντάς Διευθυντής Ποιότητας Εργοστασίου Θήβας

empty alt

Τα «καυτερά» είναι για τους άντρες

Είναι γενναίοι αυτοί οι άντρες που μπορούν να φάνε καυτερά φαγητά. Αυτό τώρα έχει και την επιστημονική σφραγίδα και μάλιστα από το Πανεπιστήμιο της Γκρενόμπλ.
empty alt

Spaghetti donuts: Τα νέα αγαπημένα των food bloggers

Λίγο τα social media, λίγο η κρίση, οι εστιάτορες ανά τον κόσμο στίβουν το κεφάλι τους για να βρουν πρωτότυπες ιδέες και να προσελκύσουν πελατεία.
empty alt

Χρυσό βραβείο για την Μπατζίνα της Χρυσής Ζύμης

Χρυσό βραβείο απέσπασε η Μπατζίνα της Χρυσής Ζύμης για την Καμπάνια Λανσαρίσματος στα Σελφ Σέρβις Excellence Awards 2018.
empty alt

Οι Ιάπωνες έφτιαξαν το πρώτο παγωτό που δεν λιώνει

Όχι ότι μέσα στο καταχείμωνο αντιμετωπίζεις τέτοιες ανησυχίες, αλλά σε μερικούς μήνες δεν θα χρειάζεται να κάνεις αγώνα δρόμου με αντίπαλο το χρόνο για να φας το παγωτό σου προτού λιώσει και τρέξει στο χωνάκι και στο χέρι σου.
empty alt

Η παγωτοποιία που κατηγορείται ως «βλάσφημη»

Μια καναδική παγωτοποιία έχει κατηγορηθεί ως «βλάσφημη» από χιλιάδες πιστούς στο διαδίκτυο, λόγω του ονόματός της. Η Sweet Jesus (ένα λογοπαίγνιο που θα μπορούσε να αποδοθεί στα ελληνικά ως «Χριστούλη μου!»), ονομάστηκε έτσι από την αγγλική φράση που χρησιμοποιείται συστηματικά στην καθομιλουμένη...
empty alt

H Barilla ενώνει τις δυνάμεις της με τον Roger Federer

Στο νέο διαφημιστικό της Barilla, που προβάλλεται ήδη σε 40 χώρες, ο καταξιωμένος πρωταθλητής του τένις Roger Federer συμμετέχει σε έναν «αγώνα μαγειρικής» με το βραβευμένο με Michelin Star σεφ Davide Oldani, με στόχο να ετοιμάσουν ένα πιάτο σπαγγέτι με κόκκινη σάλτσα υπό τους ήχους του Ζορμπά.
empty alt

Η CRETA FARMS τώρα και στα ράφια της αλυσίδας Δ. ΜΑΣΟΥΤΗΣ

Τη στρατηγικής σημασίας συνεργασία για το μεγαλύτερο παραγωγό χοιρινού κρέατος της χώρας μας ανακοίνωσε η CRETA FARMS.
empty alt

NEO Τόστιμο! Το Κρίς Κρίς επαναλανσάρει το Τόστιμο και καινοτομεί ξανά

Ακόμα πιο απολαυστικό και μαλακό!
Back To Top