Η MISKO, η πιο αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα εδώ και 92 χρόνια, προσφέρει «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑ» αλλά και ΔΩΡΑ! Ο απολαυστικός διαγωνισμός «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΩΡΑ», που έτρεξε μέσα από τις ειδικές συσκευασίες στα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα από τον Απρίλιο μέχρι και τον Αύγουστο, […]

Η MISKO, η πιο αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα εδώ και 92 χρόνια, προσφέρει «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑ» αλλά και ΔΩΡΑ!

Ο απολαυστικός διαγωνισμός «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΩΡΑ», που έτρεξε μέσα από τις ειδικές συσκευασίες στα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα από τον Απρίλιο μέχρι και τον Αύγουστο, μοίρασε ΧΑΡΑ σε περισσότερους από 180 νικητές αλλά ανέδειξε και έναν υπερτυχερό που έκανε δικό του ένα smart fortwo urban shadow.

nikitis_misko2

Από αριστερά προς δεξιά: Νάντια Τουτουντζή Marketing Professional MISKO, Ηλίας Σταθακόπουλος Marketing Manager MISKO , Αριστείδης Ζάχος Νικητής Διαγωνισμού MISKO ‘Κάθε Μέρα Δώρα’ , Γεώργιος Αλεξίου_Διευθυντής Εργοστασίου Θήβας

Για την παραλαβή του δώρου του, ο μεγάλος νικητής Αριστείδης Ζάχος, βρέθηκε την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου στις εγκαταστάσεις παραγωγής των ζυμαρικών MISKO.

Κατά την διάρκεια της επίσκεψής του, είχε την ευκαιρία να δει εκ των έσω, τη διαδικασία παραγωγής των προϊόντων MISKO και να ζήσει την πιο ξεχωριστή εμπειρία ξενάγησης για κάθε λάτρη των ζυμαρικών, πριν αποχωρήσει με το φορτωμένο ζυμαρικά ολοκαίνουριο αυτοκίνητό του!

nikitis_misko3

Από αριστερά προς δεξιά: Αντώνης Παστίρας Διευθυντής Παραγωγής Εργοστασίου Θήβας, Αριστείδης Ζάχος Νικητής Διαγωνισμού MISKO ‘Κάθε Μέρα Δώρα’ 

nikitis_misko4

Από αριστερά προς δεξιά: Αριστείδης Ζάχος Νικητής Διαγωνισμού MISKO ‘Κάθε Μέρα Δώρα’ , Ανταστάσιος Μπουραντάς Διευθυντής Ποιότητας Εργοστασίου Θήβας

empty alt

Τα ένοχα λάιτ αναψυκτικά

Ούτε τα λάιτ αναψυκτικά είναι αθώα. Αυτό υποστήρηξαν με δημοσίευσή τους στην Ευρωπαική Επιθεώρηση Ενδοκρινολοφίας (EJE) πριν από λίγες μέρες επιστήμονες από το Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Καρολίνσκα, στη Σουηδία.
empty alt

Η νέα τάση στο Instagram που μπορεί να αντικαταστήσει τα mason jars

Ξεκίνησαν από –πού αλλού; – την Ιαπωνία και την Κορέα και δεν αποκλείεται να αντικαταστήσουν τα mason jars.
empty alt

Αυτό το κρασί λατρεύουν οι Μιλένιαλς

Εύκολο στους συνδυασμούς, οικονομικό και εύγευστο, το ροζέ κρασί, υποτιμημένο μέχρι πρότινος, έχει αρχίσει να κερδίζει την προτίμηση της γενιάς των Μιλένιαλς.
empty alt

Αυτή η νέα γεύση παγωτού μάλλον θα συνόδευε τέλεια… μια σαλάτα με θαλασσινά

Με παγωτά που περιέχουν από ενεργό άνθρακα μέχρι τσάι matcha, οι εταιρείες παρασκευής παγωτού φαίνεται να συναγωνίζονται η μία την άλλη για το ποια θα φτιάξει την πιο ασυνήθιστη γεύση.
empty alt

ΑΒ Βασιλόπουλος: Δημιουργούμε την ΑΒ του αύριο

Η ΑΒ Βασιλόπουλος επισφραγίζει τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της και δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο.
empty alt

Αμοργιανές Μυρωδιές

Έχετε σκεφτεί πόσες παραδοσιακές συνταγές έχουν τα νησιά μας; Κάθε νησί έχει και την δική του μυρωδιά, τα δικά του χρώματα, έτσι και η Αμοργός.
empty alt

ΑΒ Βασιλόπουλος: Δωρεά εξοπλισμού νέας γενιάς και διεθνώς καινοτόμου λογισμικού, για την υποστήριξη πάνω από 30 κλινών ΜΕΘ

Το συνολικό κόστος της δωρεάς ανέρχεται σε 494.000 ευρώ και καλύπτει κρίσιμες ανάγκες σε εξοπλισμό για Μονάδες Εντατικής Θεραπείας Η δωρεά περιλαμβάνει εξοπλισμό που αξιοποιεί AI τεχνολογίες, καθώς και ένα πρότυπο σύστημα διαχείρισης δεδομένων, το οποίο θα είναι ένα από τα πρώτα που θα...
empty alt

Η Ροδουλα δυναμώνει την συνεργασία της με τον ΑΒ

Η εταιρεία Ροδούλα με πάνω από 20 χρόνια επιτυχημένης πορείας στον χώρο της ζύμης και του γλυκού προμηθεύοντας καταστήματα εστίασης, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενισχύει την παρουυσία της τα τελευταία 4 χρονιά και στο κομμάτι του Supermarket.
Back To Top