Η MISKO, η πιο αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα εδώ και 92 χρόνια, προσφέρει «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑ» αλλά και ΔΩΡΑ! Ο απολαυστικός διαγωνισμός «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΩΡΑ», που έτρεξε μέσα από τις ειδικές συσκευασίες στα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα από τον Απρίλιο μέχρι και τον Αύγουστο, […]

Η MISKO, η πιο αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα εδώ και 92 χρόνια, προσφέρει «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑ» αλλά και ΔΩΡΑ!

Ο απολαυστικός διαγωνισμός «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΩΡΑ», που έτρεξε μέσα από τις ειδικές συσκευασίες στα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα από τον Απρίλιο μέχρι και τον Αύγουστο, μοίρασε ΧΑΡΑ σε περισσότερους από 180 νικητές αλλά ανέδειξε και έναν υπερτυχερό που έκανε δικό του ένα smart fortwo urban shadow.

nikitis_misko2

Από αριστερά προς δεξιά: Νάντια Τουτουντζή Marketing Professional MISKO, Ηλίας Σταθακόπουλος Marketing Manager MISKO , Αριστείδης Ζάχος Νικητής Διαγωνισμού MISKO ‘Κάθε Μέρα Δώρα’ , Γεώργιος Αλεξίου_Διευθυντής Εργοστασίου Θήβας

Για την παραλαβή του δώρου του, ο μεγάλος νικητής Αριστείδης Ζάχος, βρέθηκε την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου στις εγκαταστάσεις παραγωγής των ζυμαρικών MISKO.

Κατά την διάρκεια της επίσκεψής του, είχε την ευκαιρία να δει εκ των έσω, τη διαδικασία παραγωγής των προϊόντων MISKO και να ζήσει την πιο ξεχωριστή εμπειρία ξενάγησης για κάθε λάτρη των ζυμαρικών, πριν αποχωρήσει με το φορτωμένο ζυμαρικά ολοκαίνουριο αυτοκίνητό του!

nikitis_misko3

Από αριστερά προς δεξιά: Αντώνης Παστίρας Διευθυντής Παραγωγής Εργοστασίου Θήβας, Αριστείδης Ζάχος Νικητής Διαγωνισμού MISKO ‘Κάθε Μέρα Δώρα’ 

nikitis_misko4

Από αριστερά προς δεξιά: Αριστείδης Ζάχος Νικητής Διαγωνισμού MISKO ‘Κάθε Μέρα Δώρα’ , Ανταστάσιος Μπουραντάς Διευθυντής Ποιότητας Εργοστασίου Θήβας

empty alt

Αυγό: η υπερτροφή

Ποια μπορεί να είναι η πιο πλήρης και ισορροπημένη τροφή; Η απάντηση είναι είναι το αυγό σύμφνωνα με τους ειδικούς αφου αποτελεί την σημαντικότερη φυσική πηγή πρωτεϊνης για τον ανθρώπινο οργανισμό.
empty alt

Το Athens Street Food Festival επιστρέφει!

Το 1ο Athens Street Food Festival που πραγματοποιήθηκε πριν από ένα χρόνο είχε γίνει talk of the town, με πάνω από 40.000 επισκέπτες κάθε ηλικίας και κέρδισε επάξια μια θέση στα βασικά φεστιβάλ της πόλης μας, δημιουργώντας παράλληλα ένα ολόκληρο ρεύμα υπέρ του street food! Φέτος, το […]
empty alt

Ένα δαχτυλίδι φτιαγμένο από Campari

Το Campari, το γνωστό λικέρ με το έντονο κόκκινο χρώμα, μεταμορφώθηκε σε βρώσιμα «δαχτυλίδια κοκτέιλ», ιδανικά για όσες αγαπούν τα κοσμήματα και… το αλκοόλ.
empty alt

Ζεμύθεια 2018: οι βουκολικοί αθλητικοί αγώνες από τη Ζεμύθα ΗΠΕΙΡΟΣ

Όταν ένα τυροκομικό προϊόν τόσο μοναδικό όσο η Ζεμύθα ΗΠΕΙΡΟΣ βγαίνει στο προσκήνιο, δεν θα μπορούσε παρά να «βγει» με έναν μοναδικό τρόπο.
empty alt

Αυτή η νέα γεύση παγωτού μάλλον θα συνόδευε τέλεια… μια σαλάτα με θαλασσινά

Με παγωτά που περιέχουν από ενεργό άνθρακα μέχρι τσάι matcha, οι εταιρείες παρασκευής παγωτού φαίνεται να συναγωνίζονται η μία την άλλη για το ποια θα φτιάξει την πιο ασυνήθιστη γεύση.
empty alt

Ανοίγει το πρώτο Μουσείο Γλυκών στη Νέα Υόρκη

Πριν από ενάμιση περίπου χρόνο, τον Ιούλιο του 2016, λειτούργησε στη Νέα Υόρκη το λεγόμενο Μουσείο του Παγωτού, που παρά το όνομά του ήταν μια περιοδική έκθεση διάρκειας ενός μήνα.
empty alt

«Για ό,τι θέλεις να είσαι»

Η νέα επικοινωνία της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι εδώ για κάθε (εσ)ένα ξεχωριστά Για σένα που είσαι της υγιεινής διατροφής, αλλά θα κλάψεις με την αγαπημένη σου σειρά πάνω από ένα μπολ “υγιεινό” παγωτό.
empty alt

Η «Ημέρα Εθελοντισμού ΑΒ» 2019 και οι 5.000 εθελοντές της βραβεύονται στα Corporate Affairs Excellence Awards 2020

Διάκριση της εταιρείας στην κατηγορία Εσωτερική Επικοινωνία
Back To Top