Η MISKO, η πιο αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα εδώ και 92 χρόνια, προσφέρει «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑ» αλλά και ΔΩΡΑ! Ο απολαυστικός διαγωνισμός «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΩΡΑ», που έτρεξε μέσα από τις ειδικές συσκευασίες στα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα από τον Απρίλιο μέχρι και τον Αύγουστο, […]

Η MISKO, η πιο αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα εδώ και 92 χρόνια, προσφέρει «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑ» αλλά και ΔΩΡΑ!

Ο απολαυστικός διαγωνισμός «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΩΡΑ», που έτρεξε μέσα από τις ειδικές συσκευασίες στα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα από τον Απρίλιο μέχρι και τον Αύγουστο, μοίρασε ΧΑΡΑ σε περισσότερους από 180 νικητές αλλά ανέδειξε και έναν υπερτυχερό που έκανε δικό του ένα smart fortwo urban shadow.

nikitis_misko2

Από αριστερά προς δεξιά: Νάντια Τουτουντζή Marketing Professional MISKO, Ηλίας Σταθακόπουλος Marketing Manager MISKO , Αριστείδης Ζάχος Νικητής Διαγωνισμού MISKO ‘Κάθε Μέρα Δώρα’ , Γεώργιος Αλεξίου_Διευθυντής Εργοστασίου Θήβας

Για την παραλαβή του δώρου του, ο μεγάλος νικητής Αριστείδης Ζάχος, βρέθηκε την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου στις εγκαταστάσεις παραγωγής των ζυμαρικών MISKO.

Κατά την διάρκεια της επίσκεψής του, είχε την ευκαιρία να δει εκ των έσω, τη διαδικασία παραγωγής των προϊόντων MISKO και να ζήσει την πιο ξεχωριστή εμπειρία ξενάγησης για κάθε λάτρη των ζυμαρικών, πριν αποχωρήσει με το φορτωμένο ζυμαρικά ολοκαίνουριο αυτοκίνητό του!

nikitis_misko3

Από αριστερά προς δεξιά: Αντώνης Παστίρας Διευθυντής Παραγωγής Εργοστασίου Θήβας, Αριστείδης Ζάχος Νικητής Διαγωνισμού MISKO ‘Κάθε Μέρα Δώρα’ 

nikitis_misko4

Από αριστερά προς δεξιά: Αριστείδης Ζάχος Νικητής Διαγωνισμού MISKO ‘Κάθε Μέρα Δώρα’ , Ανταστάσιος Μπουραντάς Διευθυντής Ποιότητας Εργοστασίου Θήβας

empty alt

«Cucina amore mio» παρουσίαση του νέου μου βιβλίου.

Χθες το βράδυ ήταν όμορφα. Υποδέχτηκα στο Botrini’s τους φίλους μου, προσωπικούς κι επαγγελματικούς: συναδέλφους σεφ, δημοσιογράφους, φωτογράφους, ανθρώπους που με στηρίζουν τόσα χρόνια… Ήμουν χαρούμενος, όχι μόνο γιατί παρουσιάσαμε το καινούργιο μου site www.botrini.gr και το καινούργιο μου...
empty alt

Νέα σειρά κουζινικών από την Dolce & Gabbana

Ο διάσημος ιταλικός οίκος Dolce & Gabbana δεν κάνει μόνο θραύση στις πασαρέλες αλλά και στις…κουζίνες! Και όταν συνεργάζεται με έναν άλλο οίκο, γνωστό για το απαράμιλλο design του στις συσκευές κουζίνας, τη Smeg, το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι χάρμα οφθαλμών! Αποτέλεσμα της συνεργασίας, η […]
empty alt

Έρχεται το αβοκάντο-γίγας

Αν δεν έχεις σιχαθεί ακόμα τα αβοκάντο, τώρα είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα το κάνεις. Γιατί μόλις εθεάθη στη μακρινή γη της Αυστραλίας ένα αβοκάντο γίγας ονόματι Avozilla, που πήρε το όνομά του από το avocado και το κινηματογραφικό τέρας Godzilla.
empty alt

Το νεοϋορκέζικο μουσείο φαγητού και ποτού είναι μοναδικό στο είδος του

Ένα νέο είδος μουσείου που «ζωντανεύει τον κόσμο του φαγητού με εκθέματα που μπορείτε να γευτείτε, να αγγίξετε και να μυρίσετε».
empty alt

H Barilla ενώνει τις δυνάμεις της με τον Roger Federer

Στο νέο διαφημιστικό της Barilla, που προβάλλεται ήδη σε 40 χώρες, ο καταξιωμένος πρωταθλητής του τένις Roger Federer συμμετέχει σε έναν «αγώνα μαγειρικής» με το βραβευμένο με Michelin Star σεφ Davide Oldani, με στόχο να ετοιμάσουν ένα πιάτο σπαγγέτι με κόκκινη σάλτσα υπό τους ήχους του Ζορμπά.
empty alt

Ψήφισε την Ελληνίδα που διεκδικεί τον τίτλο του Καλύτερου Young Chef στον κόσμο

Η αντίστροφη μέτρηση για το μεγάλο φινάλε του διαγωνισμού S. Pellegrino Young Chef 2018 έχει αρχίσει. Από τις 11 έως τις 13/5 στο Μιλάνο, 21 ταλαντούχοι νέοι σεφ από όλες τις γωνιές του κόσμου θα αναδείξουν τις μαγειρικές τους ικανότητες και τη δημιουργικότητά τους διεκδικώντας το σημαντικό […]
empty alt

Τα ΑΒ Food Tours ξεκίνησαν και μας φέρνουν γλυκιές κι αλμυρές επιλογές για snacking, μόνο στα ΑΒ!

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, εδώ και 80 χρόνια, ξεχωρίζουμε για την άριστη ποιότητα και την ποικιλία των προϊόντων μας, ενώ συνεχίζουμε να ανακαλύπτουμε νέες και μοναδικές γεύσεις για κάθε γούστο.
empty alt

Κουνουπίδι: διαδέχεται το ρύζι και το αλεύρι;

Ένα πρώην μεγαλοστέλεχος του μάρκετινγκ, η Gail Becker, από τότε που απέκτησε δύο παιδιά με κοιλιοκάκη άρχισε να αναζητά τροφές χωρίς γλουτένη, προσπάθεια που την οδήγησε στην απόφαση να φτιάξει τη δική της ζύμη, αντικαθιστώντας το λευκό αλεύρι με κουνουπίδι.
Back To Top