Τα Ηπειρώτικα Αυγά, της Πτηνοτροφικής Ιωαννίνων Α.Ε., που για περισσότερα από 50 χρόνια προσφέρουν σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό φρέσκα αυγά από κότες ταϊσμένες με αγνές πρώτες ύλες, μας συστήνονται ξανά με νέο λογότυπο και νέο tagline καθώς και νέες συσκευασίες δίνοντας έμφαση στον τόπο προέλευσης αυτών.

Τα Ηπειρώτικα Αυγά, της Πτηνοτροφικής Ιωαννίνων Α.Ε., που για περισσότερα από 50 χρόνια προσφέρουν σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό φρέσκα αυγά από κότες ταϊσμένες με αγνές πρώτες ύλες, μας συστήνονται ξανά με νέο λογότυπο και νέο tagline καθώς και νέες συσκευασίες δίνοντας έμφαση στον τόπο προέλευσης αυτών.

O σχεδιασμός του λογοτύπου, που πραγματοποιήθηκε από την αία* relate, φέρνει έναν αέρα χωριάτικου παντοπωλείου και συσκευασίας με αίσθηση vintage μεταπολεμικής εποχής καθώς τα Ηπειρώτικα Αυγά είναι αυγά όπως τα ξέραμε παλιά στις διακοπές στο χωριό, αυγά νόστιμα με βαθύ πορτοκαλί κρόκο.

Η λογική πίσω από το σχεδιασμό του νέου λογοτύπου ήταν να δημιουργηθεί ένα στιβαρό λογότυπο που να μπορεί να εφαρμοστεί από την συσκευασία, που είναι και ο κυριότερος χώρος εμφάνισης του λογοτύπου, μέχρι τη σήμανση φορτηγών και γραφείων αλλά και για χρήση digital και video.

Ipeirotika_avga_packaging

Αποφασίστηκε η αυστηρή διχρωμία (χρώμα + μαύρο) για να υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής του χρώματος ανάλογα με τους κωδικούς των διαφορετικών τύπων αυγών. Ανάμεσα στους 20 διαφορετικούς κωδικούς προϊόντων, που προσφέρουν στην ελληνική αγορά τα Ηπειρώτικα Αυγά, συμπεριλαμβάνεται και η ανανεωμένη συσκευασία που διαμορφώθηκε, από την αία* relate, για το Παστεριωμένο Ασπράδι Αυγού (500ml), που είναι και το πρώτο στην κατηγορία του που διατηρείται στο ψυγείο.

Ipeirotika_avga_aspradi

Τέλος, σαν εταιρικό χρώμα διατηρήθηκε το προϋπάρχον μωβ ενισχυμένο σε μια πιο δυνατή απόχρωση με λιγότερο μπλε και περισσότερο κόκκινο. Το σήμα διαμορφώθηκε σε ένα αυγό με τεχνική χαρακτικής με το εταιρικό μωβ σε οβάλ από πίσω ώστε να θυμίζει τον Ήλιο που ανατέλλει από τα βουνά της Ηπείρου. Όσον αφορά τη γραμματοσειρά του λογοτύπου, είναι γραμμένη σε vintage αισθητική και λογική που να θυμίζει σφραγίδα παντοπωλείου ή ταμπέλα κωδικοποίησης αποθήκης stencil. Δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στο να είναι ο χρωματισμός σε πλακάτες καθαρές φόρμες ώστε το λογότυπο να μπορεί να αναπαραχθεί με οποιαδήποτε τεχνική ακόμα και με stencil και να αυξομειώνεται σε μέγεθος χωρίς να χάνει σε ευκρίνεια.

Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο που δόθηκε έμφαση από τα Ηπειρώτικα Αυγά είναι ότι πλέον φέρουν το σήμα του ΑΠΣΙ «Η ΠΙΝΔΟΣ», στρατηγικού συνεργάτη της Πτηνοτροφικής Ιωαννίνων Α.Ε. Αυτή η πολυεπίπεδη συνεργασία εξασφαλίζει μέσω του δικτύου της «Πίνδος», πραγματικά φρέσκα αυγά στους καταναλωτές καθώς η διανομή πραγματοποιείται εντός 24 ωρών από την παραγωγή τους σε όλη τη χώρα.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: https://www.ipirotika-avga.gr/index.php/el/

empty alt

Τα ένοχα λάιτ αναψυκτικά

Ούτε τα λάιτ αναψυκτικά είναι αθώα. Αυτό υποστήρηξαν με δημοσίευσή τους στην Ευρωπαική Επιθεώρηση Ενδοκρινολοφίας (EJE) πριν από λίγες μέρες επιστήμονες από το Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Καρολίνσκα, στη Σουηδία.
empty alt

Τρελαίνεσαι για τηγανητές πατάτες;

Το ότι γενικά πρέπει να αποφεύγεις τα τηγανητά το ξέρεις. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορείς να το τηρήσεις και πάντα βέβαια, ειδικά όταν πρόκειται για τηγανητές πατάτες, ένα φαγητό που λατρεύουν πολλοί ως συνοδευτικό αλλά και ως κυρίως! Όμως, η επιστήμη ήρθε να «χτυπήσει αλύπητα» και […]
empty alt

Ψήφισε την Ελληνίδα που διεκδικεί τον τίτλο του Καλύτερου Young Chef στον κόσμο

Η αντίστροφη μέτρηση για το μεγάλο φινάλε του διαγωνισμού S. Pellegrino Young Chef 2018 έχει αρχίσει. Από τις 11 έως τις 13/5 στο Μιλάνο, 21 ταλαντούχοι νέοι σεφ από όλες τις γωνιές του κόσμου θα αναδείξουν τις μαγειρικές τους ικανότητες και τη δημιουργικότητά τους διεκδικώντας το σημαντικό […]
empty alt

Η νέα τάση; Vegan κρασί!

Με ένα άρθρο που τιτλοφορείται «Vegan κρασί: σύντομα κοντά σας» η Guardian κάνει ένα μίνι αφιέρωμα στη νέα αυτή τάση, που έρχεται να προστεθεί στις ολοένα περισσότερες διατροφικές επιλογές των vegans (όσων απέχουν από όλα τα ζωικά προϊόντα) στις μέρες μας.
empty alt

Κάθε μέρα δώρα από τη Misko. O μεγάλος νικητής του Smart fortwo!

Η MISKO, η πιο αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα εδώ και 92 χρόνια, προσφέρει «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑ» αλλά και ΔΩΡΑ! Ο απολαυστικός διαγωνισμός «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΩΡΑ», που έτρεξε μέσα από τις ειδικές συσκευασίες στα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα από τον Απρίλιο μέχρι και τον Αύγουστο, […]
empty alt

Barilla Pesto alla Genovese… και έγινε!

Η σάλτσα Barilla Pesto alla Genovese, με την υπογραφή της κορυφαίας εταιρείας ζυμαρικών στον κόσμο, μετέφερε μια μοναδική γευστική εμπειρία δημιουργίας, αποκάλυψης και απόλαυσης στους επισκέπτες του Golden Hall.
empty alt

Στον Καναδά το «τραπεζάκι» στην πίτσα ντελίβερι συνοδεύεται από καρέκλες

Επιτέλους, το πλαστικό αξεσουάρ σαν μικροσκοπικό τραπεζάκι, που συνοδεύει κάθε πίτσα ντελίβερι για να μην ακουμπάει το χαρτόνι στα υλικά της επικάλυψης, έγινε μέρος μιας ολοκληρωμένης τραπεζαρίας.
empty alt

Αυτό το καλοκαίρι απολαμβάνουμε την pizza μετα…μουσικής!

Ξέρουμε πως αυτό το καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό.  Αλλά αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι ότι θα το ζήσουμε! Οι νέες καταστάσεις έχουν επηρεάσει την καθημερινότητα μας αλλά και κάποιες από τις αγαπημένες μας δραστηριότητες, όπως τις μουσικές σκηνές, τις συναυλίες, τους κινηματογράφους.
Back To Top