Δεν είναι, απαραίτητα, δύσκολο να χάσουμε κιλά. Ειδικά αν ο στόχος μας είναι μικρός –για παράδειγμα η απώλεια 2-3 κιλών– μπορεί να μη χρειάζεται καν να ακολουθήσουμε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής παρά μόνο να κάνουμε κάποιες απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής μας.

Δεν είναι, απαραίτητα, δύσκολο να χάσουμε κιλά. Ειδικά αν ο στόχος μας είναι μικρός –για παράδειγμα η απώλεια 2-3 κιλών– μπορεί να μη χρειάζεται καν να ακολουθήσουμε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής παρά μόνο να κάνουμε κάποιες απλές αλλαγές στον τρόπο ζωής μας. Όπως οι παρακάτω:

Σκέψου το ποτήρι μισογεμάτο, όχι μισοάδειο. Αντί να αφήσεις π.χ. τα γλυκά να σου γίνουν εμμονή, εστίασε στους νόστιμους τρόπους με τους οποίους μπορείς να απολαύσεις υγιεινά συστατικά. Μερικές ιδέες; Δροσερές σαλάτες με όσπρια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά και λαδόξιδο, ψητό άπαχο κρέας με πατάτες φούρνου πλούσιες σε μπαχαρικά, αλλά και ελαφριά επιδόρπια όπως ζελέ σοκολάτας ή φρουτοσαλάτες με λίγο μέλι και άφθονη κανέλα.

Περπάτα όσο μπορείς. Αν μέχρι τώρα έκανες καθιστική ζωή, τώρα κάνε ό,τι μπορείς για να το αλλάξεις. Πήγαινε με τα πόδια στο μετρό αντί να πάρεις το λεωφορείο, χρησιμοποίησε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ ή, απλά, καθάρισε όρθιος τα λαχανικά σου αντί να κάθεσαι σε μια καρέκλα! Βάλε στην καθημερινότητά σου τη σωματική δραστηριότητα και μπορεί να χάσεις κιλά χωρίς γυμναστήριο.

Αναδιοργάνωσε την κουζίνα σου. Φρόντισε να έχεις σε κοινή θέα ό,τι πιο υγιεινό (π.χ. φρούτα, κρακεράκια και δημητριακά ολικής άλεσης, καρότα) και… εξόρισε από το σπίτι σου τα ανθυγιεινά και φορτωμένα με θερμίδες σνακ. Δώσε έμφαση σε φρούτα που καθαρίζονται εύκολα και δεν θέλουν κόψιμο, όπως οι μπανάνες και τα σταφύλια. Ο πιο απλός τρόπος να αποφύγεις έναν πειρασμό είναι να μην έρθεις αντιμέτωπος με αυτόν.

empty alt

Τα 10 απλά πράγματα που βοηθούν στην απώλεια βάρους

Ενώ κάποιοι από εμάς ποντάρουμε στις καλοκαιρινές διακοπές για να χάσουμε τα κιλά που μας βαραίνουν, λίγο οι πειρασμοί της εποχής, λίγο το ακατάστατο πρόγραμμα που ακολουθούμε αυτή την περίοδο, τελικά η αρχή του φθινοπώρου βρίσκει το δείκτη της ζυγαριάς μας ακόμα πιο ανεβασμένο.
empty alt

Μήπως τρώτε υπερβολικά πολύ αλάτι;

Όλοι ξέρουμε ότι δεν μας κάνει καλό το πολύ αλάτι, ποια είναι όμως η ποσότητα που μπορούμε να καταναλώνουμε καθημερινά με ασφάλεια;   Σύμφωνα με τη διαιτολόγο Jillian Kubala, MS, οι επίσημες συστάσεις στις ΗΠΑ είναι να μην υπερβαίνουμε τα 2,3 γραμμάρια την ημέρα.
empty alt

«Γιατί αφήνω τα παιδιά μου να τρώνε γλυκά μόνο το Σαββατοκύριακο»

Δεν θυμάμαι αν ήταν η 3η, 4η η 50η φορά που σταματούσαμε στο φορτηγάκι με τα παγωτά μπροστά από το δημοτικό σχολείο των παιδιών μου, αλλά τελικά το συνειδητοποίησα: είχαμε πρόβλημα με τα γλυκά.
empty alt

Μήπως καταναλώνεις περισσότερες θερμίδες από όσες νομίζεις;

Το ένα τρίτο των ανθρώπων υποτιμά των αριθμό των θερμίδων που καταναλώνει καθημερινά, σύμφωνα με μια νέα βρετανική έρευνα.
empty alt

Αυτό το ρόφημα θα σε βοηθήσει στο λεπτό να σκεφτείς πιο δημιουργικά

Ένα φλιτζάνι τσάι δυναμώνει το μυαλό μας μέσα σε λίγα μόλις λεπτά μετά την κατανάλωσή του, βοηθώντας μας να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε πιο δημιουργικά.
empty alt

Μίλα μου για μήλα και όχι μόνο…

  Τα φρούτα έχουν σίγουρα μια θέση στο πρόγραμμα απώλειας βάρους. Εδώ είναι οι καλύτερες επιλογές που σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους στόχους σας.
empty alt

Drive me nuts -Παγκόσμια Μέρα Macadamia

Μικρά και θαυματουργά τα Macadamia εκτός από υπέροχη γεύση προσφέρουν πολλά ευεργετικά οφέλη στον οργανισμό σου! Τα Macadamia είναι ξηροί καρποί που έχουν μια λεπτή γεύση που θυμίζει βούτυρο και κρεμώδη υφή.
empty alt

Asian beauty: τρεις τροφές που ενεργοποιούν τα γονίδια μακροζωίας

Δεν υπάρχει πηγή νεότητας, αλλά αυτά τα υγιεινά τρόφιμα μπορούν να σε βοηθήσουν να μεγαλώνεις όμορφα. Με την πιο ακριβή εξήγηση, η διατροφή της Οκινάουα αναφέρεται στα παραδοσιακά πρότυπα διατροφής των ανθρώπων που ζουν στο ιαπωνικό νησί της Οκινάουα.
Back To Top