Αν ψάχνεις ένα άλλοθι να ενδώσεις σε μερικά σφηνάκια τεκίλας στην επόμενή σου έξοδο, μόλις το βρήκες.


Αν ψάχνεις ένα άλλοθι να ενδώσεις σε μερικά σφηνάκια τεκίλας στην επόμενή σου έξοδο, μόλις το βρήκες. Η κατανάλωση τεκίλας συνδέεται με την απώλεια βάρους, όπως ανακάλυψαν ερευνητές της Αμερικανικής Εταιρείας Χημικών.

Οι ειδικοί, μελετώντας την επίδραση της τεκίλας στα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, ανακάλυψαν ότι το φυτό από το οποίο προέρχεται η τεκίλα (μπλε αγαύη) βοηθάει στη μείωση του σακχάρου. Συγκεκριμένα η αγαύη περιέχει φυσικά σάκχαρα, τις αγαυίνες, τα οποία όμως δεν απορροφώνται από τον οργανισμό και δεν ανεβάζουν το σάκχαρο στο αίμα.

Απεναντίας, όπως ανακάλυψαν οι επιστήμονες, τα ποντίκια που ακολούθησαν τη συνηθισμένη τους διατροφή και μετά ήπιαν νερό με αγαυίνες κατέληξαν να φάνε μικρότερες ποσότητες φαγητού και παρουσίασαν χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα από τα πειραματόζωα που δεν είχαν καταναλώσει αγαυίνες.

Επιπλέον, τα τρωκτικά που κατανάλωσαν αγαυίνες παρήγαγαν μια ορμόνη (GLP-1) η οποία παρατείνει το αίσθημα του κορεσμού και οδηγεί στην παραγωγή ινσουλίνης.

Τα παραπάνω ευρήματα έκαναν τους ειδικούς να υποθέσουν ότι οι αγαυίνες ίσως είναι ωφέλιμες για ανθρώπους που πάσχουν από διαβήτη τύπου 2, αλλά και από όλους όσοι προσπαθούν να χάσουν βάρος.

Από τις αγαυίνες μέχρι τα σφηνάκια τεκίλας υπάρχει βέβαια μια απόσταση, αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο, αν ενδώσεις σε κραιπάλες, τουλάχιστον μπορείς να το κάνεις με λιγότερες ενοχές.

empty alt

Η καλή γεύση απαιτεί συγκέντρωση

Το εύγεστο φαγητό θέλει την απόλυτη προσοχή μας . Αυτό υποστηρίζει μια νέα έρευνα η οποία αποκαλύπτει ότι ακόμα και το πιο τέλειο έδεσμα έχει ήπια γεύση όταν το τρώμε μπροστά στην τηλεόραση ή κάνουμε οτιδήποτε αποσπά την προσοχή μας από το πιάτο.
empty alt

Αυτή είναι η τροφή της μακροζωίας

Έχεις ακούσει τους διατροφολόγους που λένε ότι το καλύτερο πρωινό είναι ένα γεύμα με γάλα, φρούτα, ξηρούς καρπούς και βρώμη; Κάτι ξέρουν! Η βρώμη σε βοηθάει όχι μόνο να χάσεις κιλά με τον πλέον υγιεινό τρόπο αλλά σου εξασφαλίζει και μακροζωία.
empty alt

Γύρη μελισσών: Τελικά ωφελεί την υγεία μας;

Γιατί η γύρη μελισσών θεωρείται από κάποιους «υπερτροφή»; Μπορούμε να την καταναλώνουμε άφοβα και αν ναι, έχουμε λόγο να το κάνουμε; Καταρχήν, όσοι τρώνε γύρη μελισσών ισχυρίζονται ότι περιέχει βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και άλλα θρεπτικά στοιχεία.
empty alt

Το «μυστικό της μακροζωίας» είναι εκπληκτικά απολαυστικό

Στις αρχές Ιουλίου πέθανε η γηραιότερη Ευρωπαία, η Ιταλίδα Giuseppina Projetto που έφτασε αισίως τα 116 χρόνια.
empty alt

Τι τροφές και πώς να βάλεις αυτό το διάστημα στην κατάψυξη

Υποστηρίζουμε τη λήψη όσων περισσότερων φρούτων και λαχανικών στα γεύματά σας μπορείτε – νωπά ή κατεψυγμένα – αλλά αυτές είναι οι κορυφαίες επιλογές για τα κατεψυγμένα λαχανικά και τα φρούτα που μπορείτε να αποθηκεύσετε.
empty alt

Power ενυδάτωση, ευεξία και αδυνάτισμα

  Όσο ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες τόσο θα αυξάνονται οι ανάγκες σου σε ενυδάτωση! Επειδή το νερό δεν φαίνεται πάντα η πιο δελεαστική επιλογή κι επειδή των φρονίμων τα παιδιά πριν διψάσουν έχουν φροντίσει να βάλουν ό,τι χρειάζονται στο ψυγείο τους… και για να μη φορτωθείς άχρηστες θερμίδες […]
empty alt

7 διατροφικές επιλογές για το πιο δυνατό ανοσοποιητικό αυτόν τον χειμώνα

Αναζητείτε κι εσείς τρόπους να ενισχύσετε τον φετινό, δύσκολο χειμώνα λόγω της πανδημίας, το ανοσοποιητικό σας σύστημα; Τότε διαβάστε ποιες τροφές πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσετε στην καθημερινότητά σας ώστε να ενδυναμώσετε τις αντιστάσεις σας απέναντι σε ιούς και κρυώματα.
empty alt

Με ποιες τροφές θα αποφύγεις το φούσκωμα

Διατροφικές επιλογές για να μην έχεις ενοχλητικά συμπτώματα φουσκώματος

Back To Top