Υποστηρίζουμε τη λήψη όσων περισσότερων φρούτων και λαχανικών στα γεύματά σας μπορείτε – νωπά ή κατεψυγμένα – αλλά αυτές είναι οι κορυφαίες επιλογές για τα κατεψυγμένα λαχανικά και τα φρούτα που μπορείτε να αποθηκεύσετε.

Υποστηρίζουμε τη λήψη όσων περισσότερων φρούτων και λαχανικών στα γεύματά σας μπορείτε – νωπά ή κατεψυγμένα – αλλά αυτές είναι οι κορυφαίες επιλογές για τα κατεψυγμένα λαχανικά και τα φρούτα που μπορείτε να αποθηκεύσετε.

 

Κατεψυγμένα λαχανικά

Μπρόκολο

Το κατεψυγμένο μπρόκολο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τρώτε περισσότερα πράσινα λαχανικά όταν δεν είναι φρέσκα. Μαγειρέψτε το σε πιάτα ή σερβίρετε στον ατμό σαν ένα πιάτο. Λειτουργεί καλά σε σούπες και σούστες όταν χρειάζεστε περισσότερη βιταμίνη C και φυτικές ίνες.

Σπανάκι

Το κατεψυγμένο σπανάκι είναι σχεδόν καλύτερο από το νωπό σπανάκι (εκτός από τις σαλάτες), επειδή έρχεται πρεσάρεται σε λογικό όγκο ώστε να μπορείτε να πάρετε μια μεγάλη δόση σιδήρου, ασβεστίου και καλίου. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις περισσότερες συνταγές που απαιτούν μαγειρεμένο σπανάκι, όπως σπανακόπιτα, γεμιστά μανιτάρια ή λαζάνια.

Frozen-Fruits-Vegetables1

Αρακά

Ο κατεψυγμένος αρακάς διατηρείται εξαιρετικά καλά στην κατάψυξη. Μπορούν να προστεθούν στο τηγανισμένο ρύζι, αναμειγνύονται σε ένα πουρέ, ή αποτελούν ιδανικό συνοδευτικό για πάρα πολλά πιάτα.

Κουνουπίδι

Το κατεψυγμένο κουνουπίδι είναι σχεδόν τόσο καλό όσο νωπό μόλις μαγειρευτεί. Μπορείτε να το σερβίρετε ατμισμένο, μαγειρεμένο και πολτοποιημένο, ή να αναμιχθεί σε σούπα – μπορείτε ακόμη και να αγοράσετε κατεψυγμένο ρύζι κουνουπίδι για μια εναλλακτική λύση χαμηλών υδατανθράκων σε κανονικό ρύζι. Όσον αφορά τα θρεπτικά συστατικά, το κουνουπίδι αποδίδει το 60% των ημερήσιων αναγκών σας σε βιταμίνη C και το 14% της ημερήσιας δόσης βιταμίνης Κ.

Ψιλοκομμένα κρεμμύδια

Έχοντας κατεψυγμένα ψιλοκομμένα κρεμμύδια στο χέρι είναι μια μεγάλη ανακούφιση αν δεν μπορείτε να τα πάρετε από την αγορά. Τα ψιλοκομμένα κρεμμύδια είναι σε αμέτρητες αλμυρές συνταγές και στη γεύση δεν πρόκειται να χάσετε τίποτα στα κατεψυγμένα κρεμμύδια μόλις μαγειρευτούν σε ένα πιάτο.

flash-freeze-orig

Καλαμπόκι

Το κατεψυγμένο καλαμπόκι μπορεί να χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο θα χρησιμοποιούσατε το φρέσκο καλαμπόκι (εκτός από το καλαμπόκι στα κάρβουνα), οπότε αν θέλετε μια γεύση του καλοκαιριού όλο το χρόνο, αυτό πρέπει να είναι ένα απόθεμα. Εάν ανησυχείτε ότι το καλαμπόκι έχει πάρα πολύ ζάχαρη για να θεωρηθεί μια υγιεινή επιλογή, μπορεί να εκπλαγείτε να μάθετε ότι το καλαμπόκι έχει λιγότερη ζάχαρη από τα τεύτλα.

Πράσινα φασόλια

Όπως το κατεψυγμένο σπανάκι, είναι δύσκολο να πούμε τη διαφορά ανάμεσα σε φρέσκα και κατεψυγμένα όταν μαγειρευτούν τα πράσινα φασόλια. Τα πράσινα φασόλια διατηρούν την κρίση και το χρώμα τους καλά. Μπορούν να επεξεργαστούν σε πατάτες τηγανητές, γεύματα με ένα πιάτο και σούπες για επιπλέον σίδηρο, ασβέστιο και βιταμίνες C και Α.

 

Φρούτα που μπορείτε να διατηρήσετε στην κατάψυξη είναι το μάνγκο, τα κόκκινα φρούτα του δάσους όπως raspberries και blueberries, τις φράουλες, τις βανίλιες, τα βερίκοκα και τον ανανά.

empty alt

Μια μπανάνα την ημέρα τον ψυχίατρο κάνει πέρα!

Αν η λέξη ευτυχία έπαιρνε χρώμα, τι θα ήταν; Ροζ, κόκκινο ή μήπως κίτρινο; Για σκέψου! Αυτό το νοστιμότατο φρούτο, η μπανάνα, σου χαρίζει μαγνήσιο, το οποίο αν λείπει από τον οργανισμό προκαλείται κατάθλιψη, έλλειψη προσοχής και αϋπνία.
empty alt

Μια νέα έρευνα σε ενθαρρύνει να πίνεις καφέ με τους κουβάδες

Καλά νέα για τους λάτρεις του καφέ. Σύμφωνα με μια νέα μελέτη (PLOS Biology), ακόμα και τέσσερα φλιτζάνια την ημέρα παρουσιάζουν οφέλη για την υγεία, ιδιαίτερα για όσους αναρρώνουν από καρδιακό επεισόδιο.
empty alt

Η θρεπτική ουσία που δεν ήξερες ότι χρειάζεσαι

Σίγουρα θα έχεις διαβάσει πολλά για θρεπτικά στοιχεία όπως η βιταμίνη C και το φυλλικό οξύ, ωστόσο υπάρχει ένα ακόμα διατροφικό συστατικό που αξίζει την προσοχή σου: η χολίνη, η οποία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία των κυττάρων, του μεταβολισμού, του νευρικού συστήματος, του συκωτιού,...
empty alt

Τα οφέλη που προσφέρει ο ψευδάργυρος στη διατροφή σου

Από την έναρξη της πανδημίας του κορωνοϊού, υπήρξε πολλή φήμη γύρω από τον ψευδάργυρο. Μελέτες δείχνουν ότι αυτό το μέταλλο παίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της ανοσίας σου.
empty alt

Κεράσια: Ο πιο κόκκινος κι απολαυστικός πειρασμός είναι εδώ!

  Δεν είναι μόνο νόστιμα αλλά και εμπεριέχουν βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ενώσεις με ισχυρές θετικές επιπτώσεις στην υγεία.
empty alt

Τα 3 καλύτερα αντιφλεγμονώδη μπαχαρικά για το σάκχαρο του αίματος

Η μαγειρική χρήση του τζίντζερ, του κουρκουμά και της κανέλας δείχνουν όλα τα μεταβολικά οφέλη για την υγεία
empty alt

Τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν τρώτε κρεμμύδια κάθε μέρα

Τα κρεμμύδια μπορούν να σας δώσουν μια ώθηση γεύσης και θρεπτικής αξίας σε κάθε μπουκιά
empty alt

Οι 5 καλύτερες επιλογές πρωινού για μαθητές κατά τη διάρκεια των εξετάσεων

Γιατί η καλή μέρα από το πρωινό φαίνεται και στις εξετάσεις

Back To Top