Η Γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ, κορυφαία εταιρεία παραγωγής και διάθεσης φέτας ΠΟΠ στην Ελλάδα αλλά και σε 50 χώρες διεθνώς, συμμετέχει στο πρόγραμμα FETA PDO, LET’S GET REAL!, το οποίο υλοποιεί ο ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ με εκτελεστικό οργανισμό τη Novacert ΕΠΕ, για την προάσπιση της φέτας ΠΟΠ και την εκπαίδευση […]

Η Γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ, κορυφαία εταιρεία παραγωγής και διάθεσης φέτας ΠΟΠ στην Ελλάδα αλλά και σε 50 χώρες διεθνώς, συμμετέχει στο πρόγραμμα FETA PDO, LET’S GET REAL!, το οποίο υλοποιεί ο ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ με εκτελεστικό οργανισμό τη Novacert ΕΠΕ, για την προάσπιση της φέτας ΠΟΠ και την εκπαίδευση των διεθνών καταναλωτών.

Tο πρόγραμμα τριετούς διάρκειας περιλαμβάνει δράσεις ενημέρωσης και προώθησης της φέτας ΠΟΠ σε ΗΠΑ, Καναδά και Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία και Γερμανία, με στόχο την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και αναγνώρισης του προϊόντος.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, η ΔΩΔΩΝΗ υποδέχτηκε το προηγούμενο διάστημα στο εργοστάσιο της στα Ιωάννινα δημοσιογραφική αποστολή από την Αμερική, δίνοντας την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ενημερωθούν για τα συστατικά της φέτας ΠΟΠ και να γνωρίσουν τον αυθεντικό τρόπο παραγωγής του προϊόντος.

Η φέτα είναι ένα πολύ ξεχωριστό τυρί, που παράγεται αποκλειστικά με τη χρήση αιγοπρόβειου γάλακτος και συγκεκριμένη διαδικασία που διαφυλάσσει τα θρεπτικά χαρακτηριστικά της και της δίνει αυτή την ιδιαίτερη γεύση και υφή.

Εδώ και 56 χρόνια, η ΔΩΔΩΝΗ δημιουργεί αυθεντικά γαλακτοκομικά προϊόντα με 100% ελληνικό γάλα. Σήμα κατατεθέν της είναι η πασίγνωστη φέτα ΔΩΔΩΝΗ, ένα προϊόν Προστατευμένης Ονομασίας Προέλευσης (ΠΟΠ) που αποτελεί συνώνυμο της συγκεκριμένης κατηγορίας τυριού και ξεχωρίζει για την υψηλή διατροφική αξία, την πλούσια γεύση και την ελληνική του ταυτότητα.

Η φέτα ΔΩΔΩΝΗ αποτελεί τη Νο1 φέτα ΠΟΠ σε πωλήσεις στην Ελλάδα και ένα από τα πιο γνωστά ΠΟΠ τυριά παγκοσμίως, με παρουσία σε 50 χώρες διεθνώς και πρωταγωνιστική θέση σε Αυστραλία, ΗΠΑ, Ισπανία, Βέλγιο και Ολλανδία.

Δελτίο τύπου.

empty alt

Τα «καυτερά» είναι για τους άντρες

Είναι γενναίοι αυτοί οι άντρες που μπορούν να φάνε καυτερά φαγητά. Αυτό τώρα έχει και την επιστημονική σφραγίδα και μάλιστα από το Πανεπιστήμιο της Γκρενόμπλ.
empty alt

Spaghetti donuts: Τα νέα αγαπημένα των food bloggers

Λίγο τα social media, λίγο η κρίση, οι εστιάτορες ανά τον κόσμο στίβουν το κεφάλι τους για να βρουν πρωτότυπες ιδέες και να προσελκύσουν πελατεία.
empty alt

25-28 Μαΐου: Η 2η Γιορτή Μπίρας του Βύρωνα

Σε λίγες μέρες η 2η Γιορτή Μπίρας του Βύρωνα ανοίγει τις πύλες της στο θέατρο Βράχων, με ιδιαίτερες γευστικές προτάσεις και μουσικά σχήματα που θα παίξουν ζωντανά και θα μετατρέψουν το beerfest σε μια μεγάλη γιορτή! Στην εκδήλωση θα συμμετάσχουν πάνω από 20 μικροζυθοποιεία από διάφορες περιοχές […]
empty alt

Η παράξενη τάση από την Ιαπωνία που συνδέεται με τη μακροζωία

Οι Ιάπωνες φημίζονται για το υψηλό προσδόκιμο ζωής τους – μάλιστα ένα ιαπωνικό νησί, η νήσος Οκινάουα, ανήκει στις λεγόμενες Μπλε Ζώνες όπως αποκαλούνται οι περιοχές του πλανήτη όπου οι κάτοικοι διακρίνονται για την υγεία και τη μακροζωία τους.
empty alt

Ραβιόλια εμπνευσμένα από το Star Wars

Ήταν αναμενόμενο. Με αφορμή την πρόσφατη πρεμιέρα της τελευταίας ταινίας Star Wars (Star Wars: Οι τελευταίοι Jedi), μια αμερικανική πιτσαρία στο Όστιν του Τέξας, σέρβιρε ραβιόλια στο σχήμα του Άστρου του Θανάτου (Death Star), τα οποία μάλιστα κάποιος μπορούσε να συνοδεύσει με ποτά εμπνευσμένα από...
empty alt

Τι απειλεί τα γαλλικά κρουασάν;

«Καμπανάκι» έκρουσαν οι αρτοποιοί και οι κατασκευαστές γλυκών και μπισκότων την Γαλλία λόγω της τεράστιας αύξησης στην τιμή του βούτυρου τον τελευταίο χρόνο που φαίνεται να «απειλεί» σοβαρά πλέον τα διάσημα γαλλικά κρουασάν, τα μπριός, τις τάρτες και όλη την παραγωγή γλυκών! Ο Γενικός Γραμματέας...
empty alt

Ένα vegan φεστιβάλ στην Αθήνα

Το Vegan Life Festival, που επιστρέφει, την Κυριακή 7/10, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στην Τεχνόπολη στο Γκάζι, είναι μια επιβεβαίωση ότι αυτή η διατροφική τάση κερδίζει έδαφος όχι μόνο στο εξωτερικό αλλά και στη χώρα μας.
empty alt

Τα ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΑΥΓΑ με νέα ταυτότητα!

Τα Ηπειρώτικα Αυγά, της Πτηνοτροφικής Ιωαννίνων Α.Ε., που για περισσότερα από 50 χρόνια προσφέρουν σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό φρέσκα αυγά από κότες ταϊσμένες με αγνές πρώτες ύλες, μας συστήνονται ξανά με νέο λογότυπο και νέο tagline καθώς και νέες συσκευασίες δίνοντας έμφαση στον τόπο προέλευσης...

Back To Top