Η MISKO, που εδώ και 92 χρόνια αποτελεί την αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών και συντροφεύει γευστικά τους Έλληνες καταναλωτές σε όλες τους τις στιγμές, αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της προς την κοινωνία στηρίζοντας το έργο των Παιδικών Χωριών SOS.

Η MISKO, που εδώ και 92 χρόνια αποτελεί την αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών και συντροφεύει γευστικά τους Έλληνες καταναλωτές σε όλες τους τις στιγμές, αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της προς την κοινωνία στηρίζοντας το έργο των Παιδικών Χωριών SOS.

Πιο συγκεκριμένα η MISKO στο πλαίσιο της ευρύτερης συνεργασίας με τα Παιδικά Χωριά SOS, ενίσχυσε οικονομικά τη φιλανθρωπική οργάνωση ώστε να εξοπλίσει το νέο Κέντρο Μαθησιακής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης, το οποίο ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Μάρτιο του 2019, στην Αθήνα, και εγκαινιάστηκε την Τρίτη 16 Απριλίου.

Το Κέντρο Μαθησιακής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης έχει ως στόχο να καλύψει, μέσα σε ασφαλές και παιδαγωγικά κατάλληλο περιβάλλον, τις μαθησιακές ανάγκες παιδιών Δημοτικού και Γυμνασίου, καλλιεργώντας παράλληλα τις δεξιότητές τους με δράσεις δημιουργικής απασχόλησης, προσαρμοσμένες στα δεδομένα κάθε ηλικιακής ομάδας. Ταυτόχρονα, δίνει τη δυνατότητα στους γονείς να εξασφαλίσουν ωφέλιμο χρόνο και υποστήριξη στην εκπλήρωση του γονεϊκού τους ρόλου αλλά και στην επαγγελματική τους αποκατάσταση.

Η δωρεά αυτή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της καμπάνιας MISKO4GOOD, που έτρεξε την περίοδο των Χριστουγέννων, κατά την οποία η MISKO εκτός της οικονομικής ενίσχυσης, προσέφερε προϊόντα που κάλυψαν πάνω από 12.000 πιάτα ζυμαρικών στα Παιδικά Χωριά SOS, αριθμός που επιτεύχθηκε μετά από αναρτήσεις καταναλωτών με το hashtag #Misko4Good καθώς η MISKO για κάθε φωτογραφία πιάτου που ανέβηκε, προσέφερε 4 πιάτα ακόμα!

Η MISKO, παρούσα στο καθημερινό τραπέζι των καταναλωτών αλλά και όσων έχουν ουσιαστική ανάγκη!

Δελτίο τύπου.

empty alt

Μαστίχα Χίου κατά της χοληστερίνης

“Η μαστίχα Χίου θα αποτελέσει σύντομα μία εναλλακτική επιλογή σε άτομα με αυξημένα επίπεδα χοληστερόλης, που δεν επιθυμούν ή δεν χρειάζεται να ακολουθήσουν φαρμακευτική αγωγή”.
empty alt

Κρύβονται για να φάνε σοκολάτα

Τέσσερις στους δέκα τρώνε κρυφά σοκολάτα! Το ένοχο μυστικό αποκαλύπει δημοσκόπηση, που πραγματοποιήθηκε σε 3.000 εθελοντές για λογαριασμό του Βρετανικού Ιδρύματος Καρδιάς (BHF), και αποκάλυψε ότι άντρες και γυναίκες χρησιμοποιούν πολλά και διαφορετικά κόλπα για να κρύψουν από τον/την σύντροφό τους πόση...
empty alt

Το κρασί κινδυνεύει να γίνει είδος πολυτελείας;

Οι τρεις κορυφαίες χώρες στην οινοποιία έχουν δει τα τελευταία χρόνια την παραγωγή κρασιού να πέφτει κατακόρυφα, προσεγγίζοντας το χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων πενήντα χρόνων, σύμφωνα με την Independent.
empty alt

H Barilla «έτρεξε» σε Τήνο και Λευκάδα!

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι αγώνες δρόμου στην Τήνο και στη Λευκάδα. Η Barilla για πρώτη χρονιά έδωσε το παρών δείχνοντας έμπρακτα τη στήριξη της στους αθλητές, τις οικογένειες και τους επισκέπτες και προσφέροντάς τους υγιεινά και νόστιμα γεύματα που αναδεικνύουν τα τοπικά προϊόντα...
empty alt

Τα ΑΒ Food Tours ξεκίνησαν και μας φέρνουν γλυκιές κι αλμυρές επιλογές για snacking, μόνο στα ΑΒ!

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, εδώ και 80 χρόνια, ξεχωρίζουμε για την άριστη ποιότητα και την ποικιλία των προϊόντων μας, ενώ συνεχίζουμε να ανακαλύπτουμε νέες και μοναδικές γεύσεις για κάθε γούστο.
empty alt

Εταιρική Υπευθυνότητα: Περιβάλλον ώρα μηδέν. Ανοιχτή συζήτηση στο πλαίσιο των Αριστείων Εταιρικής Υπευθυνότητας 2019

Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), στο πλαίσιο της 8ης διοργάνωσης των Αριστείων Εταιρικής Υπευθυνότητας, πραγματοποίησε την Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 20196, ανοιχτή συζήτηση με θέμα: «Εταιρική Υπευθυνότητα: Περιβάλλον ώρα μηδέν».
empty alt

Μύλοι Λούλη. Μια γιορτή φρέσκου ψωμιού στον Πειραιά

H εταιρεία Μύλοι Λούλη, με βαθιά ιστορία και παράδοση 7 γενιών, σε συνεργασία με το Σωματείο Αρτοποιών Πειραιώς & Νήσων, υπό την αιγίδα του Δήμου Πειραιά και με την ευγενική υποστήριξη του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά, συνδιοργάνωσε από τις 21-24 Σεπτεμβρίου την Γιορτή Ψωμιού στην πλατεία...
empty alt

«Για ό,τι θέλεις να είσαι»

Η νέα επικοινωνία της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι εδώ για κάθε (εσ)ένα ξεχωριστά Για σένα που είσαι της υγιεινής διατροφής, αλλά θα κλάψεις με την αγαπημένη σου σειρά πάνω από ένα μπολ “υγιεινό” παγωτό.
Back To Top