Kάτσε μέσα. Βγες έξω. Κάνε αυτό. Κάν’ το έτσι. Μην το κάνεις. Πόσες φορές σου έχουν πει τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνεις; Πόσες φορές σου έχουν πει «μα καλά, ποιος βγαίνει πια έξω», ή «τι εννοείς θα κάτσεις μέσα;».

Kάτσε μέσα. Βγες έξω.

Κάνε αυτό. Κάν’ το έτσι. Μην το κάνεις.

Πόσες φορές σου έχουν πει τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνεις;

Πόσες φορές σου έχουν πει «μα καλά, ποιος βγαίνει πια έξω», ή «τι εννοείς θα κάτσεις μέσα;».

Μην κολλάς. Η ζωή είναι για να τη ζούμε ελεύθερα. Όπως και με όποιους εμείς θέλουμε.

Αυτή την αλήθεια μας θυμίζει και ο Μύθος στην νέα του τηλεοπτική καμπάνια. Κάθε σου φάση, μέσα ή έξω, με πολύ κόσμο ή μόνο με τον κολλητό, στην παραλία ή την πόλη, μπορεί να γίνει μυθική!

Δεν θέλει πολλά: άνοιξε έναν Μύθο, μάζεψε τα σωστά άτομα, φτιάξε τη σωστή διάθεση και δες τη ζωή από την καλύτερη οπτική γωνία. Τη δική σου!

Αυτό έκανε και ο Μύθος.

Ανανέωσε την εμφάνιση του με νέο κόκκινο καπάκι, νέο website, ξεχωριστή παρουσία στα social media και ιδιαίτερη έμφαση στον Μονόκερο, το σήμα κατατεθέν του brand. Ανανέωσε την υπόσχεση που δίνει σε όλους μας να είναι εκεί, μαζί μας, στο κυνήγι των καλύτερων εμπειριών. Μαζί με όλους όσοι είναι πάντα νέοι στο μυαλό και την καρδιά, δεν περιορίζονται από τοίχους και στοχεύουν τα αστέρια, αυτά που βρίσκονται ψηλά αλλά και αυτά που κυκλοφορούν ανάμεσα μας.

Ο Μύθος θα κυκλοφορήσει πολύ αυτό το καλοκαίρι, δίνοντας μας την ευκαιρία να το ζήσουμε λίγο πιο μυθικά! Και στην πόλη αλλά και στην παραλία, μονόκεροι θα υπάρχουν παντού!

Γιατί, ποιος διαλέγει να ζήσει απλά μια μέρα, όταν μπορεί να ζήσει την καλύτερη μέρα της ζωής του;

Δες το σποτάκι εδώ.

empty alt

Το λίφτινγκ της φύσης

Τα σημάδια του γήρατος μειώνουν ορισμένα πράσινα λαχανικά χάρη σε μια ουσία που περιέχουν και υπάρχει σε αφθονία στο μπρόκολο, το λάχανο, το αβοκάντο, το αγγούρι, τα φασόλια σόγιας και σε άλλα λαχανικά.
empty alt

Ένα δαχτυλίδι φτιαγμένο από Campari

Το Campari, το γνωστό λικέρ με το έντονο κόκκινο χρώμα, μεταμορφώθηκε σε βρώσιμα «δαχτυλίδια κοκτέιλ», ιδανικά για όσες αγαπούν τα κοσμήματα και… το αλκοόλ.
empty alt

Στις 6 Ιουνίου πάμε κέντρο για να δοκιμάσουμε κρασιά Χατζημιχάλη

Αν δεν πρόλαβες να πας σε κάποιο Οινοποιείο για να δοκιμάσεις τα αγαπημένα σου κρασιά με τις «Ανοιχτές Πόρτες», την Τρίτη 6 Ιουνίου είναι η επόμενη ευκαιρία σου! Τα κρασιά του Κτήματος Χατζημιχάλη στην Αταλάντη θα πραγματοποιήσουν ένα γευσιγνωστικό δείπνο στο Roof Garden του Monk Wine...
empty alt

Ένα vegan φεστιβάλ στην Αθήνα

Το Vegan Life Festival, που επιστρέφει, την Κυριακή 7/10, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στην Τεχνόπολη στο Γκάζι, είναι μια επιβεβαίωση ότι αυτή η διατροφική τάση κερδίζει έδαφος όχι μόνο στο εξωτερικό αλλά και στη χώρα μας.
empty alt

Το πρώτο αυτοματοποιημένο μπεργκεράδικο στις ΗΠΑ έχει ελληνική υπογραφή

Φαντάσου το μπέργκερ σου να σου το ετοιμάζει όχι υπάλληλος αλλά ένα μεγάλο ρομπότ. Αυτό το σενάριο γίνεται πραγματικότητα στο πρώτο μπεργκεράδικο με αυτόματο μηχάνημα παρασκευής μπέργκερ, που θα λειτουργεί επίσημα από το Σεπτέμβριο στο Σαν Φρανσίσκο.
empty alt

Καφές από μανιτάρια: η νέα τρέλα

Μια νέα τάση έχει αρχίσει να κατακτά την Ευρώπη. Ένα χαρμάνι καφέ που περιέχει «προσαρμογόνα» ή, όπως είναι ευρύτερα γνωστά, μανιτάρια.
empty alt

Γνώρισε την ιταλική γαστρονομία σε ένα μεγάλο φεστιβάλ στην Τεχνόπολη

Μια πρωτότυπη διοργάνωση φιλοξενεί η Τεχνόπολη στο Γκάζι από τις 13 έως τις 16/4: στο «Φεστιβάλ των δύο πολιτισμών: Ελλάδα-Ιταλία», οι κουλτούρες των δύο γειτονικών χωρών συνομιλούν μέσα από ένα πλήθος δράσεων για τη μουσική, το θέατρο, το χορό, τον κινηματογράφο, τη ζωγραφική, τη γλώσσα, τη μόδα...
empty alt

Η Ροδουλα δυναμώνει την συνεργασία της με τον ΑΒ

Η εταιρεία Ροδούλα με πάνω από 20 χρόνια επιτυχημένης πορείας στον χώρο της ζύμης και του γλυκού προμηθεύοντας καταστήματα εστίασης, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενισχύει την παρουυσία της τα τελευταία 4 χρονιά και στο κομμάτι του Supermarket.
Back To Top