Kάτσε μέσα. Βγες έξω. Κάνε αυτό. Κάν’ το έτσι. Μην το κάνεις. Πόσες φορές σου έχουν πει τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνεις; Πόσες φορές σου έχουν πει «μα καλά, ποιος βγαίνει πια έξω», ή «τι εννοείς θα κάτσεις μέσα;».

Kάτσε μέσα. Βγες έξω.

Κάνε αυτό. Κάν’ το έτσι. Μην το κάνεις.

Πόσες φορές σου έχουν πει τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνεις;

Πόσες φορές σου έχουν πει «μα καλά, ποιος βγαίνει πια έξω», ή «τι εννοείς θα κάτσεις μέσα;».

Μην κολλάς. Η ζωή είναι για να τη ζούμε ελεύθερα. Όπως και με όποιους εμείς θέλουμε.

Αυτή την αλήθεια μας θυμίζει και ο Μύθος στην νέα του τηλεοπτική καμπάνια. Κάθε σου φάση, μέσα ή έξω, με πολύ κόσμο ή μόνο με τον κολλητό, στην παραλία ή την πόλη, μπορεί να γίνει μυθική!

Δεν θέλει πολλά: άνοιξε έναν Μύθο, μάζεψε τα σωστά άτομα, φτιάξε τη σωστή διάθεση και δες τη ζωή από την καλύτερη οπτική γωνία. Τη δική σου!

Αυτό έκανε και ο Μύθος.

Ανανέωσε την εμφάνιση του με νέο κόκκινο καπάκι, νέο website, ξεχωριστή παρουσία στα social media και ιδιαίτερη έμφαση στον Μονόκερο, το σήμα κατατεθέν του brand. Ανανέωσε την υπόσχεση που δίνει σε όλους μας να είναι εκεί, μαζί μας, στο κυνήγι των καλύτερων εμπειριών. Μαζί με όλους όσοι είναι πάντα νέοι στο μυαλό και την καρδιά, δεν περιορίζονται από τοίχους και στοχεύουν τα αστέρια, αυτά που βρίσκονται ψηλά αλλά και αυτά που κυκλοφορούν ανάμεσα μας.

Ο Μύθος θα κυκλοφορήσει πολύ αυτό το καλοκαίρι, δίνοντας μας την ευκαιρία να το ζήσουμε λίγο πιο μυθικά! Και στην πόλη αλλά και στην παραλία, μονόκεροι θα υπάρχουν παντού!

Γιατί, ποιος διαλέγει να ζήσει απλά μια μέρα, όταν μπορεί να ζήσει την καλύτερη μέρα της ζωής του;

Δες το σποτάκι εδώ.

empty alt

Ο λίγος ύπνος παχαίνει

Ο λίγος ύπνος παχαίνει. Η προειδοποίηση έρχεται από βρετανούς επιστήμονες οι οποίοι αναλύοντας συνδυαστικά τα ευρήματα προγενέστερων μελετών ανακάλυψαν πως όσοι δεν ξεκουράζονται επαρκώς, καταναλώνουν σε καθημερινή βάση 385 θερμίδες περισσότερες απ’ ό,τι όσοι κοιμούνται όσο χρειάζεται ο οργανισμός τους.
empty alt

Η γαστρονομική έκθεση «Ελλάδος γεύση» συνεχίζεται

Έχει ξεκινήσει από τις 18 και θα διαρκέσει έως τις 21 Μαΐου, η έκθεση «Ελλάδος Γεύση» που φιλοξενείται στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου. Στην έκθεση συμμετέχουν οι περιφέρειες Αττικής, Νοτίου Αιγαίου, Πελοποννήσου, Ηπείρου και Κεντρικής Μακεδονίας προβάλλοντας τη γαστρονομία των περιοχών τους.
empty alt

Η παγωτοποιία που κατηγορείται ως «βλάσφημη»

Μια καναδική παγωτοποιία έχει κατηγορηθεί ως «βλάσφημη» από χιλιάδες πιστούς στο διαδίκτυο, λόγω του ονόματός της. Η Sweet Jesus (ένα λογοπαίγνιο που θα μπορούσε να αποδοθεί στα ελληνικά ως «Χριστούλη μου!»), ονομάστηκε έτσι από την αγγλική φράση που χρησιμοποιείται συστηματικά στην καθομιλουμένη...
empty alt

Αντίο κόκκινο και λευκό, καλώς ήρθες μπλε κρασί!

«Το ροζέ κρασί είναι ξεπερασμένο. Το λευκό και το κόκκινο ανήκουν στους προηγούμενους αιώνες», με αυτή τη φράση το περιοδικό Time μάς συστήνει το… μπλε κρασί, προϊόν μιας ισπανικής εταιρείας.
empty alt

Η νέα διατροφική τάση που σαρώνει στη Δύση βρίσκεται ήδη στο ντουλάπι σου

Το φιστικοβούτυρο έχει βρει προσφάτως έναν αντίπαλο στην αμερικανική διατροφή, από την οποία ξεκινούν πολλές νέες τάσεις για να κατακτήσουν το δυτικό κόσμο.
empty alt

H Barilla «έτρεξε» σε Τήνο και Λευκάδα!

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι αγώνες δρόμου στην Τήνο και στη Λευκάδα. Η Barilla για πρώτη χρονιά έδωσε το παρών δείχνοντας έμπρακτα τη στήριξη της στους αθλητές, τις οικογένειες και τους επισκέπτες και προσφέροντάς τους υγιεινά και νόστιμα γεύματα που αναδεικνύουν τα τοπικά προϊόντα...
empty alt

Το τέλειο συνοδευτικό για μεσογειακές γεύσεις!

Πλούσια σε σιναρόσπορο και κουρκουμά, και χωρίς συντηρητικά, η Μουστάρδα «Απαλή», που εγκαινιάζει την καινούργια σειρά προϊόντων μουστάρδας της Οξοποιίας Ζαφειρόπουλος, ταιριάζει τέλεια με τις μεσογειακές γεύσεις.
empty alt

Παρουσιάστηκε ο νέος Οδηγός MICHELIN Main Cities of Europe 2019

Η Michelin, με μεγάλη χαρά, παρουσίασε στη Βιέννη τον Οδηγό MICHELIN Main Cities of Europe 2019. Στη φετινή έκδοση του Οδηγού, συμπεριλαμβάνονται για πρώτη φορά η Ισλανδία και η Κροατία.
Back To Top