Τελευταία κάνουν την εμφάνισή τους όλο και περισσότερα ροφήματα «καφέ» που μόνο καφέ δεν περιέχουν – για παράδειγμα φτιάχνονται από σκόνες φρούτων και λαχανικών όπως από αβοκάντο ή καρότο.

Τελευταία κάνουν την εμφάνισή τους όλο και περισσότερα ροφήματα «καφέ» που μόνο καφέ δεν περιέχουν – για παράδειγμα φτιάχνονται από σκόνες φρούτων και λαχανικών όπως από αβοκάντο ή καρότο.

Ανάμεσα σε αυτά είναι και ο καφές από σκόνη μπρόκολου και γάλα, που έκανε την εμφάνισή του στην Αυστραλία. Οι δημιουργοί του θέλησαν να αξιοποιήσουν όσα λαχανικά θα κατέληγαν, σε διαφορετική περίπτωση, στα σκουπίδια, δίνοντας παράλληλα την ευκαιρία στους καταναλωτές που δεν τρώνε αρκετά φρούτα και λαχανικά να αυξήσουν την ημερήσια πρόσληψή τους με ένα μάλλον αντισυμβατικό τρόπο.

Διόλου παράξενα, ο καφές από μπρόκολο, ή «broccolatte» όπως αποκαλείται, προκάλεσε ανάμεικτες αντιδράσεις. Ένας δοκιμαστής τον περιέγραψε σαν «πράσινη, γαλακτώδη λάσπη», ενώ άλλοι τον χαρακτήρισαν, όντως, έναν καλό τρόπο να τρώμε περισσότερα λαχανικά (χωρίς πάντως να σχολιάσουν τη γεύση του).

«Σταματήστε αυτή την τρέλα! Αφήστε τον καφέ ήσυχο!», έγραψε ένας χρήστης στο Facebook, ενώ ένας άλλος σχολίασε πως «με όλα αυτά τα φρούτα και λαχανικά που καταλήγουν στα σκουπίδια γιατί δεν καλύπτουν τα αισθητικά κριτήρια της αγοράς, είναι περίεργο που δεν χρησιμοποιούνται όλα τους σε μορφή σκόνης, για να προσθέτουν στα γεύματα έξτρα θρεπτικά στοιχεία».

Πόσο «θρεπτικός» είναι όμως ο καφές από μπρόκολο; Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε το 2011 στην επιθεώρηση Journal of Agricultural and Food Chemistry, όταν καταναλώνουμε τα λαχανικά σε μορφή συμπληρώματος παίρνουμε λιγότερα θρεπτικά στοιχεία από ό,τι όταν τα τρώμε στη φυσική τους μορφή.

Η αλήθεια είναι βέβαια ότι από το να μη φάμε καθόλου μπρόκολο, είναι προτιμότερο να πάρουμε έστω και μερικά από τα θρεπτικά στοιχεία του καταναλώνοντας το σε μορφή συμπληρώματος ή ακόμα και σε έναν… λάτε, αν αυτή η τάση φτάσει στην Ελλάδα. Αρκεί, φυσικά, να μπορούμε να ανεχτούμε τη γεύση του, γιατί το σχόλιο περί «πράσινης λάσπης» μας κάνει τουλάχιστον επιφυλακτικούς.

empty alt

Υδατάνθρακες για την άσκηση

Η σημαντικότερη πηγή ενέργειας για όσους αθλούνται είναι το γλυκογόνο λένε οι έρευνες. Τροφές που περιέχουν υδατάνθρακες είναι πολύ βασικές, αφού βοηθούν στην καλύτερη απόδοση της αερόβιας άσκησης.
empty alt

Cloud eggs: Η νέα μανία του Instagram

To 2016 ήταν η χρονιά του sushi burger- το 2017 φαίνεται να ανήκει στο cloud egg! Αυτά τα αυγά έχουν γίνει το νέο trend που τρως για πρωινό και σου φτιάχνει τη διάθεση καθώς ο κρόκος στη μέση αντιπροσωπεύει τον ήλιο και τα φουσκωμένα ασπράδια μοιάζουν με […]
empty alt

Διεθνής διάκριση για νεαρή Ελληνίδα σεφ

Κράτησε στη μνήμη σου αυτό το όνομα, γιατί ίσως να το συναντάς όλο και συχνότερα στο μέλλον: Η νεαρή σεφ Κωνσταντίνα Βούλγαρη Κοντεσοπούλου είναι η νικήτρια του τοπικού διαγωνισμού S.
empty alt

Διαγωνισμός: Σχεδίασε ένα χώρο εστίασης

Μετά το πρόγραμμα «ROOM18: Το Νέο Αστικό Ξενοδοχείο» (2016) η Διεθνής Επιθεώρηση Αρχιτεκτονικής Δομές προκήρυξε έναν Διεθνή Διαγωνισμού Σχεδιασμού με αντικείμενο το σχεδιασμό ενός εσωτερικού χώρου εστίασης για 8 άτομα, εμβαδού 24-30μ2.
empty alt

Η νέα τάση; Vegan κρασί!

Με ένα άρθρο που τιτλοφορείται «Vegan κρασί: σύντομα κοντά σας» η Guardian κάνει ένα μίνι αφιέρωμα στη νέα αυτή τάση, που έρχεται να προστεθεί στις ολοένα περισσότερες διατροφικές επιλογές των vegans (όσων απέχουν από όλα τα ζωικά προϊόντα) στις μέρες μας.
empty alt

Εμφιαλωμένο νερό που έχει γεύση κρασιού

Μια εταιρεία έκανε κυριολεκτικά το θαύμα της, μετατρέποντας το νερό σε οίνο. Το προϊόν με την εμπορική ονομασία O.Vine, το οποίο χαρακτηρίζεται «νερό κρασιού», φτιάχνεται από εκχύλισμα φλούδας και σπόρων σταφυλιού που περισσεύουν μετά τη διαδικασία παρασκευής κρασιού και που, διαφορετικά, θα...
empty alt

H Barilla ενώνει τις δυνάμεις της με τον Roger Federer

Στο νέο διαφημιστικό της Barilla, που προβάλλεται ήδη σε 40 χώρες, ο καταξιωμένος πρωταθλητής του τένις Roger Federer συμμετέχει σε έναν «αγώνα μαγειρικής» με το βραβευμένο με Michelin Star σεφ Davide Oldani, με στόχο να ετοιμάσουν ένα πιάτο σπαγγέτι με κόκκινη σάλτσα υπό τους ήχους του Ζορμπά.
empty alt

Η MISKO στηρίζει τα παιδικά χωριά SOS

Η MISKO, που εδώ και 92 χρόνια αποτελεί την αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών και συντροφεύει γευστικά τους Έλληνες καταναλωτές σε όλες τους τις στιγμές, αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της προς την κοινωνία στηρίζοντας το έργο των Παιδικών Χωριών SOS.
Back To Top