Έχεις ξεκινήσει ένα πρόγραμμα ισορροπημένης διατροφής για να χάσεις αυτά τα περιττά κιλάκια που κουβαλάς από το χειμώνα.

Έχεις ξεκινήσει ένα πρόγραμμα ισορροπημένης διατροφής για να χάσεις αυτά τα περιττά κιλάκια που κουβαλάς από το χειμώνα. Κι όμως, μια πείνα την νιώθεις… Είσαι στην αρχή και ακόμα το σώμα σου δεν έχει συνηθίσει στα νέα δεδομένα. Κάνε λίγη υπομονή και μάθε ορισμένα κόλπα που θα σε βοηθήσουν να μην νιώθεις πείνα μέσα στην ημέρα (ή τη νύχτα!).

Μάθε λοιπόν ότι υπάρχουν 5 τροφές οι οποίες έχουν την ιδιότητα να γεμίζουν το στομάχι σου και να να σε κάνουν να μην σκέφτεσαι καν να τσιμπολογήσεις. Απίστευτο και όμως ισχύει! Ας δούμε ποιες είναι αυτές:

1.Το κριθάρι

Είναι ένας υδρογονάθρακας που συνδέεται με το γρήγορο κάψιμο λίπους ενώ μια πρόσφατη έρευνα από το Πανεπιστήμιο Lund στη Σουηδία βρήκε ότι στην πραγματικότητα μειώνει την όρεξη και επίσης τον κίνδυνο για διαβήτη.

Βάλτο στις σαλάτες, τις σούπες και στα μαγειρευτά και αντικατάστησε με αυτό το ρύζι και τις πατάτες.

2.Τα καφτερά μπαχαρικά

Αν δεν κουβαλάς στην τσάντα σου καφτερή σος κάρυ όπως η Beyonce, σε ενδιαφέρει να μάθεις ότι οι ερευνητές στο Πανεπιστήμιο Purdue βρήκαν ότι το κόκκινο πιπέρι κόβει την πείνα και σε βοηθάει να καις θερμίδες.

Δεν χρειάζεται πολύ, μισή κουταλίτσα μέσα στο φαγητό σου είναι ικανή να μπουστάρει το μεταβολισμό σου. Άσε που προσθέτει και γεύση γιατί έχεις κόψει και το αλάτι, σωστά;

3.To άπαχο κρέας

Είναι η ιδανική επιλογή για σίγουρο αδυνάτισμα και γράμμωση. Μια νέα έρευνα έδειξε ότι αν γεμίζεις το πιάτο σου με καλής ποιότητας άπαχο κρέας (μοσχάρι, χοιρινό ή κοτόπουλο) σε κάνει να μην πεινάς ανάμεσα στα γεύματα. Όσοι γυμνάζονται εντατικά το τιμούν, κάτι ξέρουν!

4.Τα αμύγδαλα

Λίγες ώρες μετά το πρωινό θέλεις να βάλεις κάτι στο στόμα σου; Αντιστάσου στον πειρασμό ενός ντόνατ και φάε 5-6 ωμά αμύγδαλα.

Απόφυγε όμως τα αλατισμένα αφού το αλάτι θα σου προκαλέσει κατακράτηση υγρών και θα πρηστείς. Θα δεις που θα περάσουν πολλές ώρες μέχρι το στομάχι σου να γουργουρίσει.

5.Ο σολωμός

Με υψηλή περιεκτικότητα σε Ω3 λιπαρά οξέα έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τα επίπεδα της ορμόνης λεπτίνη στον οργανισμό σου βοηθώντας σε να μην πεινάς.

Αν σου φαίνεται ακριβή επιλογή, επίλεξε τόνο.

 

 

 

empty alt

3 τροφές που κάνουν το άγχος σου να χτυπάει κόκκινο

Συνήθως τέτοια εποχή αγχώνεσαι με αυτά που τρως. Τα περιττά κιλά ξαφνικά μοιάζουν απίστευτα πολλά, κι ας είναι δύο ή τρία… Κι όμως δεν φταίνε μόνο αυτά για το άγχος σου αλλά και ορισμένες τροφές που το εκτινάσσουν στα ύψη.
empty alt

Τι πρέπει να προσέχεις στα λαδερά φαγητά

Τα λαδερά φαγητά αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραδοσιακής ελληνικής κουζίνας και περιλαμβάνουν μεγάλο αριθμό συνταγών. Βασικό τους συστατικό είναι τα λαχανικά, που πολλές φορές «παντρεύονται» με αμυλούχα τρόφιμα, για παράδειγμα ρύζι ή πατάτες ή πηγές πρωτεϊνών, όπως κρέας ή κοτόπουλο,...
empty alt

Πώς αντιμετωπίζουμε κάποιον που μας πιέζει να φάμε;

Όλοι έχουμε στην οικογένειά μας έναν «food pusher», όπως λέγεται στα αγγλικά: τη γιαγιά που μας πιέζει να φάμε το τελευταίο κομμάτι του κέικ, το συνάδελφο που επιμένει να πάρουμε ένα τουλάχιστον από τα κεράσματα της γιορτής του, τη μαμά που δεν θα ησυχάσει αν δεν αδειάσουμε […]
empty alt

Παγκόσμια μέρα tofu και ρίχνουμε μια ματιά στο διατροφικό του προφίλ

Το Tofu είναι ένα φαγητό φτιαγμένο από συμπυκνωμένο γάλα σόγιας που πιέζεται σε συμπαγή λευκά τεμάχια σε μια διαδικασία παρόμοια με την τυροκομική.
empty alt

Πώς θα υπολογίζεις εύκολα τις μερίδες του φαγητού που πρέπει να τρως;

Κάποιες φορές αρκεί να κάνεις μια τόσο απλή αλλαγή στην καθημερινότητά σου όσο το να αρχίσεις να χρησιμοποιείς μικρότερο πιάτο για να χάσεις κιλά και να βελτιώσεις την υγεία και τη σιλουέτα σου.
empty alt

Το μπαχαρικό που βελτιώνει τη διάθεση και τη μνήμη

Αν αγαπάς το ινδικό φαγητό, σου έχουμε καλά νέα: η ουσία κουρκουμίνη, που δίνει στο ινδικό κάρι το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα του, βελτιώνει τη μνήμη και τη διάθεση σε ανθρώπους με μέτρια απώλεια μνήμης η οποία συνδέεται με την ηλικία τους.
empty alt

Green power smoothie: Ένα πρωινό όλο ενέργεια στο ποτήρι σου

Ο συνδυασμός kale και αβοκάντο καθιστά αυτή την υγιεινή συνταγή smoothie εξαιρετικά πράσινη. Οι σπόροι Chia προσδίδουν σε αυτό το κρεμώδες smoothie μια γροθιά ινών και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων που είναι η βάση για μια υγιή καρδιά.
empty alt

Τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν τρώτε κρεμμύδια κάθε μέρα

Τα κρεμμύδια μπορούν να σας δώσουν μια ώθηση γεύσης και θρεπτικής αξίας σε κάθε μπουκιά
Back To Top