Όταν πεινάμε, πρέπει να τρώμε. Δεν υπάρχει αμφιβολία. Όταν όμως θέλουμε να περιορίσουμε λίγο την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνουμε, υπάρχει το έξυπνο τρικ του να καταναλώνουμε τροφές που στέλνουν γρηγορότερα το αίσθημα κορεσμού στον εγκέφαλό μας.

Όταν πεινάμε, πρέπει να τρώμε. Δεν υπάρχει αμφιβολία. Όταν όμως θέλουμε να περιορίσουμε λίγο την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνουμε, υπάρχει το έξυπνο τρικ του να καταναλώνουμε τροφές που στέλνουν γρηγορότερα το αίσθημα κορεσμού στον εγκέφαλό μας. Ποιες είναι αυτές; Συνεχίστε να διαβάζετε!

Βρώμη

Πλούσια σε ίνες, όταν η βρώμη έρχεται σε επαφή με το νερό αποκτά μια υφή που προσιδιάζει σε τζελ, γι’ αυτό και προκαλεί γρήγορα το αίσθημα κορεσμού στον οργανισμό μας. Επηρεάζει επίσης τις ορμόνες του σώματός μας, οι οποίες μας κάνουν να νιώθουμε πλήρεις.

Άγριος σολομός

Ο άγριος σολομός είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, με τουλάχιστον 16 γραμμάρια ανά μερίδα. Μας γεμίζει άμεσα, ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και κάνει το σώμα μας να καίει περισσότερα λίπη. Είναι επίσης πλούσιος σε Ω3 λιπαρά οξέα, πολύτιμα για την υγεία της καρδιάς.

Όσπρια

Τα όσπρια είναι πλούσια σε ίνες και πρωτεΐνες, ενώ όσπρια όπως τα ρεβίθια, τα μαύρα φασόλια και οι φακές μειώνουν την έκκριση σακχάρων στο αίμα, παίρνουν περισσότερη ώρα να φτάσουν στη διαδικασία της πέψης και βοηθούν να αισθανόμαστε πλήρεις.

Avocado

Το avocado, πλούσιο σε φυτικές ίνες και υγιή λίπη, βοηθά κι αυτό με τη σειρά του στο να νιώθουμε πληρότητα ακόμη και καταναλώνοντας μικρή ποσότητα. Συνδυασμένο με άλλες τροφές, όπως για παράδειγμα σε ένα toast, επιτρέπουν την πιο αργή έκκριση σακχάρων στο αίμα, γεγονός που μας κάνει να πεινάμε λιγότερο.

Αβγά

Τα αβγά είναι μια υψηλή σε πρωτεΐνες επιλογή που μας γεμίζει άμεσα και ξεκινά τη διαδικασία της πέψης πολύ πιο αργά σε σχέση με τους υδατάνθρακες. Θυμηθείτε ωστόσο να τα καταναλώνετε βραστά ή scrambled με λαχανικά και να αποφεύγετε τα τηγανιτά.

Στραγγιστό γιαούρτι

Μια εξαιρετική επιλογή για πρωινό ή σνακ μέσα στην ημέρα, το στραγγιστό γιαούρτι είναι ό,τι πρέπει για να μειώσει την όρεξή μας για περαιτέρω τσιμπολόγημα. Είναι επίσης πλούσιο σε πρωτεΐνες αλλά και νερό.

Φρούτα και λαχανικά

Οι φυτικές ίνες στα φρούτα και τα λαχανικά είναι η καλύτερη επιλογή ώστε να νιώθουμε πληρότητα ακόμα και με σχετικά μικρές ποσότητες τροφής. Όσα περισσότερα από αυτά καταναλώνουμε στη διατροφή μας, τόσο πιο λίγα σνακ κακής ποιότητας θα αναζητάμε στην καθημερινότητά μας.

Ξηροί καρποί

Γεμάτοι πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και καλά λιπαρά, οι ξηροί καρποί είναι απαραίτητοι στη διατροφή μας για να νιώθουμε πληρότητα και ικανοποίηση. Δοκιμάστε να τους εντάξετε στο πρωινό ή σε απογευματινά σνακ.

Μηλόξυδο

Το μηλόξυδο είναι μια φανταστική τροφή για να νιώθουμε πλήρεις μέσα στην ημέρα και να ξυπνάμε τον μεταβολισμό μας. Δοκιμάστε το σε σαλάτες και άλλα πιάτα ή διαλυμένο σε νερό.

Νερό

Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη εξήγηση. Το νερό μας γεμίζει και κάνει καλό στον οργανισμό μας και το δέρμα μας, διαθέτοντας μηδενικές θερμίδες. Πιείτε άφοβα τουλάχιστον 2 λίτρα την ημέρα.

empty alt

Τρεις «έξυπνες» επιλογές σε κρέας με λιγότερες θερμίδες και περισσότερες πρωτεΐνες

Η πρωτεΐνη είναι αναπόσπαστο μέρος μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής, αλλά τι μπορείς να κάνεις αν συνοδεύεται από υψηλή ποσότητα λιπαρών; Και ιδιαίτερα αν είσαι σε διακοπές και δεν έχεις την επιλογή του σπιτικού φαγητού; Τότε, θα σου φανούν χρήσιμες οι συμβουλές του personal trainer...
empty alt

Τροφική δυσανεξία ή αλλεργία;

Αν σε πιάνει στομαχόπονος μετά από ένα ποτήρι γάλα, ίσως έχεις απλώς μια δυσανεξία στη λακτόζη, αλλά ενδέχεται και να είσαι αλλεργικός στα γαλακτοκομικά.
empty alt

Κατακράτηση υγρών – όχι πια!

Το να ελέγξεις την κατακράτηση υγρών είναι ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος να χάσεις λίγο περιττό βάρος και να νιώσεις πιο ανάλαφρα.
empty alt

Κάτι και να καίει… το μυστικό της αιώνιας νεότητας είναι πιο «πικάντικο» από ό,τι νομίζεις

Οι ερευνητές μπορεί να έχουν βρει έναν τρόπο για να ζουν περισσότερο οι άνθρωποι και η απάντηση βρίσκεται στο τσίλι! Μια νέα μελέτη θα παρουσιαστεί στις επιστημονικές εισηγήσεις του συνεδρίου του American Heart Association 2020 με «καυτά» στοιχεία που θα μπορούσαν να αποδείξουν σημαντικά μειωμένο...
empty alt

Pasta lovers και συντήρηση ζυμαρικών στο ψυγείο

Όπως και άλλα προμαγειρευμένα τρόφιμα και υπολείμματα, τα μαγειρεμένα ζυμαρικά πρέπει να αποθηκεύονται στο ψυγείο. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα μαγειρεμένα ζυμαρικά περιέχουν υγρασία που τελικά θα οδηγήσει σε ανάπτυξη μούχλας και οι ψυχρότερες θερμοκρασίες επιβραδύνουν τη διαδικασία λήξης τους.
empty alt

Ποιες διατροφικές συνήθειες αποδυναμώνουν τον οργανισμό σου

Όταν περνάς ένα κρυολόγημα ή ίωση, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να καταπολεμήσεις την ασθένειά σου. Μπορείς να καταναλώσεις ωφέλιμα τρόφιμα όπως την κοτόσουπα και φρούτα που είναι γεμάτα βιταμίνη C, τα οποία είναι ικανά να σου δώσουν μια ισχυρή ώθηση στο ανοσοποιητικό σου σύστημα.
empty alt

Παγκόσμια Μέρα Μπίρας και σου έχουμε 7 λόγους για να πιείς μια «στην υγειά» σου

Μερικές φορές δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από την απόλαυση μιας παγωμένης μπίρας – ειδικά τώρα που ο καιρός αρχίζει να ζεσταίνει και να προχωράμε προς το καλοκαίρι.
empty alt

Πέντε συνήθειες που πρέπει να αποχωριστείς για την ενίσχυση της υγείας του εντέρου

Πολλές από τις διατροφικές μας συνήθειες, σε συνδυασμό με τον έντονο τρόπο ζωής, το στρες και άλλους περιβαλλοντικούς παράγοντες, μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τα βακτήρια που διαφυλάσσουν την υγεία του εντέρου μας, οδηγώντας σταδιακά στην ανάπτυξη σχετικών προβλημάτων.

Back To Top