Όλα όσα θες να ξέρεις για τα οφέλη που σου προσφέρουν αυτά τα ιδιαίτερα μούρα

Εδώ και χρόνια είναι το απόλυτο trend της υγιεινής διατροφής κι έχουν μερικούς καλούς λόγους για αυτό!

Είναι μια εξαιρετική πηγή θρεπτικών συστατικών, συμπεριλαμβανομένων των βιταμινών και των μετάλλων. Μόνο 5 κουταλιές της σούπας (28 γραμμάρια) αποξηραμένα goji berries προσφέρουν:

Θερμίδες: 98

Πρωτεΐνη: 4 γραμμάρια

Λίπος: 0,1 γραμμάρια

Υδατάνθρακες: 21,6 γραμμάρια

Ίνες: 3,6 γραμμάρια

Ζάχαρη: 21,8 γραμμάρια

Σίδερο: 11% της ημερήσιας αξίας

Βιταμίνη Α: 501% της ημερήσιας αξίας

Βιταμίνη C: 15% της ημερήσιας αξίας

Όπως μπορείς να δεις, ακόμη και μια μικρή μερίδα αυτού του φρούτου είναι γεμάτη με φυτικές ίνες, σίδηρο και βιταμίνες Α και C.

Ο σίδηρος είναι ένα απαραίτητο μέταλλο που εμπλέκεται στη μεταφορά οξυγόνου και στην παραγωγή υγιών ερυθρών αιμοσφαιρίων. Εν τω μεταξύ, και οι δύο βιταμίνες Α και C διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στην ανοσοποιητική λειτουργία και δρουν ως αντιοξειδωτικά στο σώμα σου.

Τα αντιοξειδωτικά είναι ενώσεις που βοηθούν στην εξουδετέρωση επιβλαβών μορίων που ονομάζονται ελεύθερες ρίζες, αποτρέποντας την καταστροφή των κυττάρων.

Στην πραγματικότητα, μια μελέτη δοκιμών διαπίστωσε ότι η θεραπεία κυττάρων με εκχύλισμα μούρων goji αύξησε σημαντικά τα επίπεδα αντιοξειδωτικών και μείωσε αρκετούς δείκτες οξειδωτικού στρες.

Η έρευνα δείχνει ότι η αύξηση της πρόσληψης αντιοξειδωτικών μειώνει τη φλεγμονή και προστατεύει από χρόνιες παθήσεις όπως ο καρκίνος, οι καρδιακές παθήσεις και ο διαβήτης.

Μπορεί να υποστηρίξει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος

Τα μούρα Goji έχουν χρησιμοποιηθεί από καιρό στην παραδοσιακή ιατρική για να αποτρέψουν ασθένειες και λοιμώξεις και φυσικά ενισχύουν την ανοσία.

Σύμφωνα με μια μελέτη 30 ημερών σε 60 ηλικιωμένους ενήλικες, η κατανάλωση 120 mL χυμού goji berry την ημέρα αύξησε τα επίπεδα των ανοσοκυττάρων και βελτίωσε τα γενικά αισθήματα ευεξίας.

Σε μια μελέτη 3 μηνών σε 150 ενήλικες, τα συμπληρώματα goji berry βελτίωσαν την ανοσοποιητική λειτουργία ως απόκριση σε ένα εμβόλιο γρίπης.

berries2

Μπορεί να προάγει την υγεία των ματιών

Η σύγχρονη έρευνα δείχνει ότι τα μούρα goji μπορούν να ενισχύσουν την υγεία των ματιών και να προστατεύσουν από διαταραχές όπως ο εκφυλισμός της ωχράς κηλίδας, μια προοδευτική κατάσταση των ματιών που μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια όρασης (13).

Μελέτη 90 ημερών σε 150 ηλικιωμένους ενήλικες διαπίστωσε ότι η συμπλήρωση με μούρα goji αύξησε τα επίπεδα αντιοξειδωτικών στο αίμα, εμπόδισε τον υποχρωματισμό της ωχράς κηλίδας (την κεντρική περιοχή του αμφιβληστροειδούς) και βοήθησε να μαλακώσει τις εναποθέσεις λιπαρών πρωτεϊνών κάτω από τον αμφιβληστροειδή.

Ομοίως, μια μελέτη σε 114 άτομα με πρώιμο εκφυλισμό της ωχράς κηλίδας έδειξε ότι τα καθημερινά συμπληρώματα μούρων goji βελτίωσαν την πυκνότητα της χρωστικής της ωχράς κηλίδας, η οποία μπορεί να προστατεύσει από την εξέλιξη του εκφυλισμού της ωχράς κηλίδας.

Τα μούρα Goji είναι επίσης συσκευασμένα με αντιοξειδωτικά όπως η ζεαξανθίνη, τα οποία βοηθούν στην προστασία των φακών και των αμφιβληστροειδών σας από ζημιές.

Άρα αν περνάς πολλές ώρες σε οθόνη, σίγουρα αξίζει να τα βάλεις στη διατροφή σου!

Επιπλέον έχουν υπέροχη γεύση και κρατσανιστή υφή!

Και ταιριάζουν με γιαούρτι ή το μπολ των δημητριακών σου.

 

 

empty alt

Τα πλεονεκτήματα του κατσικίσιου γάλακτος

Τι μας προσφέρει Λιγότερη λακτόζη, λιγότερες ενοχλήσεις. Όσοι προτιμούν το κατσικίσιο γάλα θα σας πουν ότι το βρίσκουν πιο εύπεπτο από το αγελαδινό.
empty alt

Αυτές είναι οι 4 τροφές που γιγαντώνουν την πείνα σου

Αφού μόλις πριν λίγο έφαγα, γιατί πεινάω πάλι; Γιατί ξυπνάω μέσα στο βράδυ και πηγαίνω σαν υπνωτισμένος στο ψυγείο; Σίγουρα σου έχει συμβεί και ακόμα πιο σίγουρα, αυτό δεν βοηθάει καθόλου ούτε την πέψη ούτε τη σταθεροποίηση των κιλών σου.
empty alt

Το λάθος που κάνεις όταν τρως αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι πολύτιμο για την υγεία σου και το έχεις εντάξει στη διατροφή σου. Τέλεια! Μόνο που κάνεις ένα μικρό αλλά σημαντικό λάθος.
empty alt

Μπορεί κάποιος να εθιστεί στη σοκολάτα;

Μήπως έχεις πάντα στο ντουλάπι της κουζίνας σου μία σοκολάτα για «επείγοντα περιστατικά» (βλέπε λιγούρες); Μήπως κάθε φορά που στρεσάρεσαι ή στεναχωριέσαι, αντί να το ρίξεις στο διαλογισμό και τη γιόγκα πέφτεις με τα μούτρα σε ένα σοκολατένιο γλυκό; Μήπως θα μπορούσες να φανταστείς τη ζωή σου […]
empty alt

Η gourmet εκδίκηση της μπάμιας!

Ένα από τα πιο παρεξηγημένα φαγητά του ελληνικού καλοκαιριού επιστρέφει ανανεωμένο και προσπαθεί να σε πείσει για τις gourmet χάρες του – επιπλέον, διαθέτει ένα σούπερ ωφέλιμο διατροφικό προφίλ.
empty alt

Έχεις αδυναμία στο βύσσινο; Και πολύ καλά κάνεις!

  Το βύσσινο είναι συνδεδεμένο με τις παιδικές καλοκαιρινές αναμνήσεις – είτε ως γλυκό του κουταλιού είτε ως βυσσινάδα.
empty alt

7 συνήθειες που πρέπει να εγκαταλείψετε για να έχετε μια πιο προσεκτική διατροφή

Μικρές αλλαγές για περισσότερη συνειδητή απόλαυση και καλή υγεία
empty alt

7 κορυφαία οφέλη που προσφέρει στην υγεία σου ο λωτός

Το πλούσιο διατροφικό προφίλ του λωτού τον καθιστά τέλεια επιλογή
Back To Top