Υγιεινές επιλογές ενυδάτωσης για υψηλές θερμοκρασίες

Το να παραμένετε ενυδατωμένοι είναι σημαντικό για όλους, αλλά είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν έχετε διαβήτη. Αυτό συμβαίνει επειδή τα σταθερά υψηλά σάκχαρα στο αίμα μπορεί να οδηγήσουν σε αφυδάτωση. Και η αφυδάτωση μπορεί να κάνει τη γλυκόζη (ζάχαρη) στο αίμα σας πιο συγκεντρωμένη. Η Αμερικανική Ακαδημία Ιατρικής συνιστά 13 φλιτζάνια υγρών την ημέρα για τους άνδρες και 9 φλιτζάνια ημερησίως για τις γυναίκες. Ωστόσο, οι ανάγκες σας σε υγρά μπορεί να είναι διαφορετικές, με βάση παράγοντες όπως η ζωή σε ζεστό κλίμα, η πολλή άσκηση ή η ύπαρξη ορισμένων ιατρικών παθήσεων όπως καρδιακή ανεπάρκεια ή νεφρική νόσο. Μιλήστε με τον γιατρό σας εάν δεν είστε σίγουροι για τις ημερήσιες ανάγκες σας σε υγρά.

 

Οι καλύτερες επιλογές σας

Μία από τις προκλήσεις του διαβήτη είναι να βρεις τι να πίνεις που δεν είναι γεμάτο ζάχαρη, υδατάνθρακες και θερμίδες. Παρακάτω υπάρχουν επιλογές για να δοκιμάσετε. Αυτά τα ποτά έχουν μηδέν υδατάνθρακες και μηδέν θερμίδες και δεν αυξάνουν το σάκχαρο στο αίμα σας.

Νερό

Μάλλον η πιο εύκολη πρόβλεψη. Το νερό είναι απαραίτητο για τη γενική υγεία. Όχι μόνο μας κρατά ενυδατωμένους, αλλά βοηθά επίσης στη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος, λιπαίνει τις αρθρώσεις και βοηθά το σώμα να αποβάλλει τα απόβλητα.

 

Εμπλουτισμένο νερό

Μερικοί άνθρωποι αντιπαθούν το νερό ή το βρίσκουν βαρετό. Εάν είστε εσείς, σκεφτείτε το εμπλουτισμένο νερό, το οποίο περιλαμβάνει την προσθήκη των αγαπημένων σας φρούτων, λαχανικών ή βοτάνων για να του δώσετε λίγη σπιρτάδα. Και είναι πολύ εύκολο να το φτιάξετε: απλά προσθέστε τα φρούτα, τα λαχανικά ή το βότανό σας σε ένα βάζο ή κανάτα με νερό (μπορείτε να αγοράσετε ακόμη και μια κανάτα με νερό), καλύψτε και αφήστε το να καθίσει όλη τη νύχτα. Ιδανικά, αφαιρέστε τα προϊόντα από το νερό μετά από αρκετές ώρες για να αποφύγετε μια άχαρη γεύση. Ακολουθούν μερικές προτάσεις για να δοκιμάσετε:

Μούρα

Ανανάς

Εσπεριδοειδή (κόψτε πρώτα τη φλούδα)

Πεπόνι

Σταφύλια

Ακτινίδια

Φέτες αγγουριού

Σέλινο

Δυόσμος

Μέντα

Βασιλικός

Δενδρολίβανο

Τζίντζερ

Ξυλάκια κανέλας

 

Νερά εμπορίου με γεύση

Εάν δεν σας ενδιαφέρει να φτιάξετε το δικό σας εμπλουτισμένο νερό, αλλά εξακολουθείτε να λαχταράτε την έξτρα γεύση, δοκιμάστε μερικά από τα νερά εμπορίου. Λάβετε υπόψη ότι πολλά ενισχυτικά νερού περιέχουν μη θρεπτικά γλυκαντικά, συμπεριλαμβανομένου του εκχυλίσματος στέβια.

 

Ανθρακούχο νερό

Το ανθρακούχο νερό είναι νερό που έχει εγχυθεί με αέριο διοξείδιο του άνθρακα. Το ανθρακούχο νερό είναι διαθέσιμο χωρίς γεύση και αρωματικό (απλώς βεβαιωθείτε ότι το ανθρακούχο νερό που θα επιλέξετε περιέχει μηδέν υδατάνθρακες). Μπορεί να βρείτε το ανθρακούχο νερό πιο αναζωογονητικό από το κανονικό νερό, αν και έχετε κατά νου ότι η ενανθράκωση μπορεί να προκαλέσει αέρια και φούσκωμα σε μερικούς ανθρώπους. Αξίζει να σημειωθεί ότι το tonic water περιέχει όντως λίγη ζάχαρη, οπότε αν σας αρέσει η γεύση του τονωτικού νερού, δοκιμάστε αντ' αυτού τονωτικό διαίτης.

 

Τσάι

Είτε σας αρέσει το μαύρο, το πράσινο, το λευκό ή το oolong, το τσάι είναι ένα από τα πιο δημοφιλή ροφήματα σε όλο τον κόσμο. Το «πραγματικό» ή μη φυτικό τσάι προέρχεται από το φυτό Camellia sinensis. Όλο και περισσότερα στοιχεία δείχνουν τα οφέλη του τσαγιού για την υγεία, συμπεριλαμβανομένου του χαμηλότερου κινδύνου καρδιακών παθήσεων, εγκεφαλικού και καρκίνου, βελτιωμένη ανοσία και πιθανώς χαμηλότερο κίνδυνο νευρολογικών ασθενειών όπως η νόσος του Αλτσχάιμερ και η νόσος του Πάρκινσον. Μπορείτε να το δοκιμάσετε με γάλα, κρέμα, ζάχαρη ή μέλι, ωστόσο. Δοκιμάστε να πίνετε τσάι «όπως είναι» ή να προσθέσετε μια σταγόνα λεμονιού, μια σταγόνα μέλι ή το αγαπημένο σας γλυκαντικό χωρίς θερμίδες. Και να επιλέγετε τσάι χωρίς καφεΐνη εάν περιορίζετε την καφεΐνη.

 

Ροφήματα βοτάνων

Σε αντίθεση με το «κανονικό» τσάι, τα αφεψήματα από βότανα παρασκευάζονται από βότανα, ρίζες, σπόρους ή φρούτα. Τα αφεψήματα από βότανα περιέχουν αντιοξειδωτικά που μπορεί να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της βλάβης από τις ελεύθερες ρίζες. Το Rooibos, ένα τσάι από βότανα που προέρχεται από τη Νότια Αφρική, περιέχει τύπους αντιοξειδωτικών που μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και καρκίνου. Ένα άλλο δημοφιλές τσάι από βότανα είναι το τσάι ιβίσκου, φτιαγμένο από άνθη ιβίσκου. Αυτό το τσάι θεωρείται ότι βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και των επιπέδων χοληστερόλης στο αίμα.

Ωστόσο, όλα τα αφεψήματα από βότανα δεν είναι ασφαλή για να τα πιείτε. Μερικά από αυτά έχουν δυνητικά επιβλαβείς παρενέργειες. Για παράδειγμα, το τσάι που παρασκευάζεται από ginkgo μπορεί να αυξήσει την αιμορραγία. Ακόμη και το τσάι ιβίσκου θα μπορούσε ενδεχομένως να μειώσει την αρτηριακή σας πίεση πάρα πολύ, ειδικά εάν παίρνετε φάρμακα που μειώνουν την αρτηριακή πίεση. Άλλα αφεψήματα από βότανα δεν πρέπει να καταναλώνονται εάν είστε έγκυος. Επικοινωνήστε με τον πάροχο υγειονομικής περίθαλψης ή τον φαρμακοποιό σας για να βεβαιωθείτε ότι τα αφεψήματα από βότανα είναι ασφαλή και ότι δεν θα αλληλοεπιδράσουν με τα φάρμακα που παίρνετε.

 

Καφές

Ο καφές είναι ένα άλλο αγαπημένο ρόφημα, και ενώ μπορεί να φαίνεται σαν ένοχη απόλαυση, παραδόξως, ο καφές προσφέρει ορισμένα οφέλη για την υγεία. Έρευνες δείχνουν ότι ο καφές μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2, καρδιακή ανεπάρκεια, καρκίνο του ήπατος, νόσο του Πάρκινσον και κατάθλιψη, χάρη στα αντιοξειδωτικά και άλλες ουσίες που μπορεί να μειώσουν τη φλεγμονή και να προστατεύουν από ασθένειες. Φυσικά, ο καφές με καφεΐνη έχει τις παγίδες του, προκαλώντας δυσάρεστα συμπτώματα όπως γρήγορο καρδιακό ρυθμό, υψηλότερη αρτηριακή πίεση, άγχος και δυσκολία να αποκοιμηθεί. Ο καφές χωρίς καφεΐνη μπορεί να είναι μια καλύτερη επιλογή εάν είστε ευαίσθητοι στην καφεΐνη.

Και προτού βγείτε για να παραλάβετε το αγαπημένο σας ρόφημα καφέ, να έχετε κατά νου ότι μπορεί να αποτελεί βόμβα θερμίδων και υδατανθράκων. Ο μαύρος καφές ή ο καφές με μικρή ποσότητα γάλακτος ή κρέμας είναι ο καλύτερος τρόπος.

empty alt

Διατροφικές συνήθειες ενάντια στην εξωσωματική

Αναψυκτικά και καφές με ζάχαρη ή τεχνιτά γλυκαντικά εμποδίζουν την επιτυχία μιας εξωσωματικής  γονιμοποίησης σύμφωνα με έρευνα επιστημόνων από την Βραζιλία.
empty alt

Αυτές είναι οι καλύτερες δίαιτες του 2017

Είναι η εποχή της δίαιτας. Της κάθε λογής δίαιτας, που άλλοι ονομάζουν διατροφή, άλλοι εξπρές ή θαυματουργή.
empty alt

Πώς αντιμετωπίζουμε κάποιον που μας πιέζει να φάμε;

Όλοι έχουμε στην οικογένειά μας έναν «food pusher», όπως λέγεται στα αγγλικά: τη γιαγιά που μας πιέζει να φάμε το τελευταίο κομμάτι του κέικ, το συνάδελφο που επιμένει να πάρουμε ένα τουλάχιστον από τα κεράσματα της γιορτής του, τη μαμά που δεν θα ησυχάσει αν δεν αδειάσουμε […]
empty alt

Το αλκοόλ σε βοηθάει να μιλήσεις καλύτερα μια ξένη γλώσσα

Την επόμενη φορά που θα δώσεις ραντεβού με έναν ξενόγλωσσο φίλο, μη διστάσεις να πιείς προηγουμένως ένα ποτηράκι κρασί.
empty alt

Γιατί το ρόδι φέρνει γούρι (και) στην υγεία σου!

Το ρόδι είναι πλούσιο σε μικροθρεπτικά συστατικά με αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και συχνά χαρακτηρίζεται εφάμιλλο με το κόκκινο κρασί και το πράσινο τσάι ως προς τα οφέλη που παρέχει στην υγεία.
empty alt

Έχεις αδυναμία στο βύσσινο; Και πολύ καλά κάνεις!

  Το βύσσινο είναι συνδεδεμένο με τις παιδικές καλοκαιρινές αναμνήσεις – είτε ως γλυκό του κουταλιού είτε ως βυσσινάδα.
empty alt

Ποιες τροφές χαρίζουν λάμψη στην επιδερμίδα σου

Μερικά φυσικά καλλυντικά βρίσκονται στην κουζίνα και το ψυγείο σου
empty alt

Τι συμβαίνει στο σώμα σας όταν τρώτε κρεμμύδια κάθε μέρα

Τα κρεμμύδια μπορούν να σας δώσουν μια ώθηση γεύσης και θρεπτικής αξίας σε κάθε μπουκιά
Back To Top