Mε ψωμί, σνακ, αλλαντικά, αναψυκτικά και τηγανητές πατάτες, διατρέφονται οι νέοι ηλικίας 17-29 ετών στην Ελλαδα, αποκλείοντας τα φρούτα και λαχανικά, Αυτό είναι το αποτέλεσμα έρευνας που πραγματοποιήθηκε από το Κέντρο Ερευνών Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Mediterranean College, σε 1.800 νέους ηλικίας 17-29 ετών από Αθήνα, […]

Mε ψωμί, σνακ, αλλαντικά, αναψυκτικά και τηγανητές πατάτες, διατρέφονται οι νέοι ηλικίας 17-29 ετών στην Ελλαδα, αποκλείοντας τα φρούτα και λαχανικά, Αυτό είναι το αποτέλεσμα έρευνας που πραγματοποιήθηκε από το Κέντρο Ερευνών Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Mediterranean College, σε 1.800 νέους ηλικίας 17-29 ετών από Αθήνα, Πειραιά, Γλυφάδα, Θεσσαλονίκη και νησιά.

Η έρευνα έδειξε ότι, το 75% των νέων τρώνε καθημερινά ψωμί, το 69% σνακ, το 58% τηγανητές πατάτες, το 87% αναψυκτικά και το 62% αλλαντικά.

Μόλις ο ένας στους τρεις (το 30%) τρώνε καθημερινά φρούτα, ενώ οι σαλάτες φαίνεται πως αποτελούν σχεδόν… άγνωστο είδος στο ημερήσιο διαιτολόγιό τους, αφού μόλις το 24% δήλωσαν ότι τρώνε καθημερινά λαχανικά.

Ανεπαρκής είναι επίσης η κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων, τα οποία δεν υπάρχουν στο καθημερινό διαιτολόγιο του 55% των νέων, ενώ ελάχιστοι (το 15%) πίνουν καθημερινά φυσικούς χυμούς.

Η έρευνα έδειξε ακόμα πως μόνο ο ένας στους δέκα (το 13%) τρώνε μόνο στο σπίτι τους. Όλοι οι άλλοι κάνουν τουλάχιστον ένα κύριο γεύμα την εβδομάδα εκτός σπιτιού, επιλέγοντας κατά προτίμηση κάτι από τα φαστ φουντ.

Το 65% εξάλλου είπαν ότι τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει οι διατροφικές συνήθειές τους (για το 20% εξαιτίας της οικονομικής κρίσης), με το 47% να λένε πως πλέον επιλέγουν φθηνό και γρήγορο φαγητό.

Όσον αφορά τα κύρια γεύματα της ημέρας, το 60% τρώνε μακαρονάδες τρεις ή τέσσερις φορές την εβδομάδα και το 75% κρέας δύο-τρεις φορές την εβδομάδα.

Τα καλά νέα είναι πως τουλάχιστον το 80% τρώνε ψάρι μία ή δύο φορές την εβδομάδα και το 95% όσπρια ή λαδερά τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

empty alt

Η διατροφή επηρεάζει τα γονίδια

Αλλη μία έρευνα έρχεται να επιβεβαιώσει την αξία της καλής και ισορροποιημένης διατροφής. Το κακό διαιτολόγιο σύμφωνα με επιστημονική μελέτη μπορεί να προκαλέσει επίμονες βλάβες στα γονίδια, οι οποίες δεν διορθώνονται καν μετά από την υιοθέτηση ενός υγιεινού διαιτολογίου.
empty alt

Αυτή είναι η τροφή της μακροζωίας

Έχεις ακούσει τους διατροφολόγους που λένε ότι το καλύτερο πρωινό είναι ένα γεύμα με γάλα, φρούτα, ξηρούς καρπούς και βρώμη; Κάτι ξέρουν! Η βρώμη σε βοηθάει όχι μόνο να χάσεις κιλά με τον πλέον υγιεινό τρόπο αλλά σου εξασφαλίζει και μακροζωία.
empty alt

Τα σταφύλια είναι super food με πολλά οφέλη

Σε πολλές ποικιλίες και πάντα με υπέροχη γεύση σε "μεθάνε" υπέροχα
empty alt

Κάτι και να καίει… το μυστικό της αιώνιας νεότητας είναι πιο «πικάντικο» από ό,τι νομίζεις

Οι ερευνητές μπορεί να έχουν βρει έναν τρόπο για να ζουν περισσότερο οι άνθρωποι και η απάντηση βρίσκεται στο τσίλι! Μια νέα μελέτη θα παρουσιαστεί στις επιστημονικές εισηγήσεις του συνεδρίου του American Heart Association 2020 με «καυτά» στοιχεία που θα μπορούσαν να αποδείξουν σημαντικά μειωμένο...
empty alt

Αυτό το παγωτό έχει τις περισσότερες θερμίδες!

Στην παιδική σου ηλικία, το παγωτό ήταν η απόλυτη επιβράβευση και μπορεί να έκανες διαγωνισμό με τους φίλους σου για το πόσα έφαγε ο καθένας στη διάρκεια του καλοκαιριού.
empty alt

Ποιες είναι οι τάσεις διατροφής και υγιεινής ζωής για το 2022;

Όλα συντείνουν στο εξής: το να διατηρήσουμε υγιεινές συνήθειες, είτε πρόκειται για τη διατροφή, την άσκηση ή τη διαχείριση του άγχους μας δεν είναι απλή υπόθεση.
empty alt

Τα σημαντικά οφέλη των χουρμάδων για την υγεία

Με καταγωγή από τη Μέση Ανατολή, αλλά και εύκολο να καλλιεργηθούν στη Μεσόγειο, τις ΗΠΑ και το Μεξικό, οι χουρμάδες είναι ένα ιδιαίτερα γευστικό φρούτο, που καταναλώνεται κυρίως αποξηραμένο, αλλά και φρέσκο από τον Νοέμβριο μέχρι τον Ιανουάριο.
empty alt

Νέα μελέτη δείχνει ότι η κατανάλωση περισσότερων πρωτεϊνών μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων

Οι ερευνητές εξέτασαν επίσης την πρόσληψη υδατανθράκων και λίπους. Να τι βρήκαν.

Back To Top