Τα έχεις δοκιμάσει από τα χεράκια σεφ σε εστιατόριο και τα λάτρεψες. Σκέφτηκες να τα φτιάξεις και μόνη σου αλλά τόσο η τιμή τους όσο και η άγνοιά σου για το πώς θα τα φτιάξεις, σε απομάκρυνε από το αρχικό πλάνο.

Τα έχεις δοκιμάσει από τα χεράκια σεφ σε εστιατόριο και τα λάτρεψες. Σκέφτηκες να τα φτιάξεις και μόνη σου αλλά τόσο η τιμή τους όσο και η άγνοιά σου για το πώς θα τα φτιάξεις, σε απομάκρυνε από το αρχικό πλάνο. Και τα ξέχασες.

Κακώς, αφού τα σπαράγγια είναι πλούσια σε βιταμίνες, κάνουν πολύ καλό στην υγεία σου και συντελούν στην προσπάθειά σου για απώλεια κιλών!

Τι περιέχουν και τι προσφέρουν τα σπαράγγια;

Είναι γεμάτα φυλλικό οξύ, βιταμίνη Α, C, Ε και Κ και λειτουργούν αντιοξειδωτικά, τονώνουν το ανοσοποιητικό, βοηθούν στην υγεία της όρασης.

Επιπλέον, είναι καλή πηγή της γλουταθειόνης, μιας αποτοξινωτικής ουσίας που λειτουργεί ως ασπίδα του οργανισμού σου σε καρκινογόνα και άλλα βλαβερά μόρια.

Τέλος, τα σπαράγγια κάνουν τέλεια αποτοξίνωση του οργανισμού σου, απομακρύνοντας το επιπλέον νάτριο- είναι σαν φυσικό διουρητικό, ιδανικά εάν έχεις υψηλή πίεση.

Θα ήθελες να μάθεις και πόσες θερμίδες; Στα 100 γραμμάρια μετράνε 20 θερμίδες.

Αντί, λοιπόν, να ξοδεύεσαι σε φάρμακα και συμπληρώματα, πάρε καλύτερα ένα ματσάκι σπαράγγια!

 

empty alt

Είναι η μεσογειακή διατροφή το μυστικό για τη μακροζωία;

Η μεσογειακή διατροφή θεωρείται εδώ και δεκαετίες ένα από τα μυστικά των πληθυσμών που ζουν στις λεγόμενες Μπλε Ζώνες, τις περιοχές του πλανήτη που διακρίνονται για τα υψηλά ποσοστά μακροζωίας και καλής υγείας.
empty alt

Λέμε ναι στα βερίκοκα κάθε μέρα!

Βρίσκονται τώρα στην εποχή τους και τα καταναλώνεις ωμά (πάντα τα ανοίγεις πριν τα δαγκώσεις), μέσα σε απολαυστικά smoothies ή σε δροσερές φρουτοσαλάτες.
empty alt

«Γιατί αφήνω τα παιδιά μου να τρώνε γλυκά μόνο το Σαββατοκύριακο»

Δεν θυμάμαι αν ήταν η 3η, 4η η 50η φορά που σταματούσαμε στο φορτηγάκι με τα παγωτά μπροστά από το δημοτικό σχολείο των παιδιών μου, αλλά τελικά το συνειδητοποίησα: είχαμε πρόβλημα με τα γλυκά.
empty alt

Σκέφτεσαι να κόψεις τον καφέ;

Αν φλερτάρεις με την ιδέα να κόψεις ή να ελαττώσεις τον καφέ και την πρόσληψη καφεΐνης στη διατροφή και την καθημερινότητά σου, εδώ θα βρεις όλα τα οφέλη και τους καλούς λόγους που θα σε ενθαρρύνουν να πάρεις την απόφαση που σου ταιριάζει.
empty alt

Το πεπόνι είναι στα καλύτερά του αυτήν εποχή

Η γλυκιά σάρκα του πεπονιού είναι συνήθως κιτρινο-πορτοκαλί έως ανοιχτή πράσινη ανάλογα με την ποικιλία του, ενώ η φλούδα του έχει λευκό-κίτρινο τόνο.
empty alt

Τι είναι τα προσαρμογόνα ή ανταπτογόνα και πού κάνουν καλό;

Είτε έχεις ακουστά τα Adaptogens, στα ελληνικά προσαρμογόνα ή ανταπτογόνα, είτε όχι, είναι πιθανό να τα έχεις δει ως πρόσθετη επιλογή στην τοπική καφετέρια ή στα μενού του smoothie bar ή να τα έχεις διαβάσει στα συστατικά ροφημάτων ή φυτικών συμπληρωμάτων.
empty alt

Μπανάνα – ένα φρούτο απολαυστικό και ωφέλιμο

Οι μπανάνες περιέχουν πολλά σημαντικά θρεπτικά συστατικά και δικαιολογημένα είναι από τα πιο αγαπημένα φρούτα των παιδιών.
empty alt

Very βερίκοκο…ρικοκο ρίκοκο

Στρογγυλό και πορτοκαλοκίτρινο, μοιάζει με μια μικρότερη εκδοχή ενός ροδάκινου, αλλά μοιράζονται την τρυφερότητα των μοβ δαμάσκηνων.
Back To Top