Μετά από την επιτυχία της πρώτης έκθεσης πριν από έναν χρόνο, η 2η Gourmet Exhibition επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη! Πρόκειται για μια έκθεση που στόχο έχει την ανάδειξη και προώθηση εκλεκτών προϊόντων και αξίζει να τη μάθουν τόσο επαγγελματίες όσο και λάτρεις της γεύσης.

Μετά από την επιτυχία της πρώτης έκθεσης πριν από έναν χρόνο, η 2η Gourmet Exhibition επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη! Πρόκειται για μια έκθεση που στόχο έχει την ανάδειξη και προώθηση εκλεκτών προϊόντων και αξίζει να τη μάθουν τόσο επαγγελματίες όσο και λάτρεις της γεύσης.

Τι θα βρει κανείς εκεί; Εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα και ελιές, προϊόντα delicatessen (μέλι, μαρμελάδες, γλυκίσματα, ξύδι και αρτύματα, αρωματικά φυτά και βότανα), χρηστικά προϊόντα και προϊόντα προσωπικής περιποίησης βασισμένα στα βρώσιμα υλικά αλλά και μια σειρά ειδικά επιλεγμένων διαδραστικών παράλληλων εκδηλώσεων για να γνωρίσει και να γευτεί τα προϊόντα αυτά.

Στο πλαίσιο του προγράμματος των παράλληλων εκδηλώσεων, στο τριήμερο λειτουργίας της έκθεσης, μπορεί κανείς να παρακολουθήσει:

Ημερίδα «Γη Χρυσάφι: Γαστρονομία και Τουρισμός»

Σεμινάριο «Καλλυντικά με βρώσιμα υλικά»

Μαγειρικές επιδείξεις από celebrities-επώνυμους chef και chef patissier

Olive Bar με γευσιγνωσίες ελαιολάδων, ελιών και cocktail με επίδειξη παρασκευής

Masterclasses γευσιγνωσίας με θέμα: Προϊόντα που ταξιδεύουν/ Εντοπιότητα / Μακεδονική Γη / Καινοτόμες Εφαρμογές / Χορτοφαγική Διατροφή

Mentoring Corner, για συμβουλευτική πρακτική στους εκθέτες και στο εμπορικό κοινό.

Inspired Media Corner, για προώθηση των προϊόντων των εκθετών με εμπνευσμένο τρόπο.

Bραβεία κοινού με την ψήφο των επισκεπτών της έκθεσης, η οποία προϋποθέτει πολλές γευσιγνωσίες στον εκθεσιακό χώρο.

 

Η 2nd Gourmet Exhibition πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Δήμου Θεσσαλονίκης και εντάσσεται στο πρόγραμμα του Thessaloniki Food Festival.

-H έκθεση είναι ανοιχτή για όλους. Το κόστος εισόδου είναι 5 ευρώ ενώ για εισιτήριο διάρκειας 3 ημερών είναι 12 ευρώ. Η είσοδος για το εμπορικό κοινό είναι δωρεάν.

-Η συμμετοχή στις παράλληλες εκδηλώσεις είναι ελεύθερη για όλους χωρίς επιπρόσθετη οικονομική συμμετοχή.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ:

ΗΜΕΡΙΔΑ:     Σάββατο 6 /5, 12:00 – 14:00

ΓΗ ΧΡΥΣΑΦΙ:  Γαστρονομία και τουρισμός
Συντονιστής:   Άγγελος Ρέντουλας, συντάκτης – Όμιλος Καθημερινή ΑΕ
Εισηγητές: Απόστολος Τζιτζικώστας, περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας
Γιάννης  Μπουτάρης, δήμαρχος Θεσσαλονίκης
Χάρης Τζαννής, συντάκτης γαστρονομίας
Γιάννης Τσάκαλος, marketing director Electra Hotels & Resorts
Σάκης Παπαδόπουλος, δημοσιογράφος, υπεύθυνος της σελίδας omorfataxidia.gr και του ένθετου Όμορφα Ταξίδια της εφημερίδας Μακεδονία
Σάκης Καζάκης, exports and sales director, co-founder “Marianna’s Products”
Βίβιαν Ευθυμιοπούλου, επικοινωνιολόγος – εκδότρια #FACT
Γιώργος Χατζηγιαννάκης, ιδιοκτήτης του εστιατορίου Σελήνη στη Σαντορίνη

OLIVE BAR:  Καθημερινά 5, 6 και 7/5
Γευσιγνωσίες ελαιολάδων με την καθοδήγηση των ειδικών:
Κική Ζινοβιάδου, Επίκουρη καθηγήτρια Perrotis College
Κυριακή Παναγιώτου, Marketing Communications Manager TSANTALI
Οδυσσέας Βλαχάβας, Γευσιγνώστης Ελαιολάδου
Μανώλης Σαλιβαράς, Γευσιγνώστης Ελαιολάδου, Μultichrom
Γευσιγνωσίες ελιών με τον Κωνσταντίνο Τερτιβανίδη, διευθυντή Αγροτικής Οικονομίας & Αλιείας της Π.Κ.Μ.
Cocktail με ελαιόλαδο:   Ο Αναστάσης Βιζυηνός παρασκευάζει το cocktail της Gourmet – Σάββατο 6/5 13:30-14:30

MasterClasses
Προϊόντα που ταξιδεύουν,
με τους
Χάρη Τζαννή, συντάκτη γαστρονομίας και τη
Στέλλα Γραμματικοπούλου, αρχιτέκτων
Παρασκευή 5/5,  12:00-13:00, 19:00-20:00 (english)

Εντοπιότητα, με τον Γιώργο Χατζηγιαννάκη, ιδιοκτήτη εστιατορίου Σελήνη στη Σαντορίνη Παρασκευή 5/5  13:30 – 14:30

Μακεδονική Γη, με τους
Άρη Δημοκίδη, δημοσιογράφο
Ευθύμιο Σαββάκη, δημοσιογράφο, Υποψ. Διδάκτωρ Α.Π.Θ.
Αλεξάνδρα Ανθίδου, αρθρογράφο γεύσης και οίνου, υπεύθυνη εκδηλώσεων και pr της Οίνοι Βορείου Ελλάδος
Σάββατο 6/5, 15:00 – 16:00

Καινοτόμες εφαρμογές, με τις
Ιωάννα Σταμούλου, διευθύντρια Olive Magazine και
Ελένη Ψυχούλη, παρουσιάστρια, συντάκτη γαστρονομίας
Σάββατο 6/5, 18:15 – 19:15

Χορτοφαγική Διατροφή, με τους
Κωστή Ζαφειράκη, παρουσιαστή-δημοσιογράφο και
Κωνσταντίνο Έλβις Μάρκου, ιδιοκτήτη εστιατορίου Ακαδημία
Κυριακή 7/5,  13:30 – 14:30

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ Κυριακή 7/5, 11:00–13:30
Καλλυντικά με βρώσιμα υλικά
Συντονίστρια: Ιλιάδα Ευαγγελία Κόθρα, Living Postcards
Συμμετέχουν: Εύη Λαχανά (Laouta Products), Ελένη Πουλόπουλου (Soma Soaps), Παναγιώτα Κυριακοπούλου (Vroxi Soaps), Χρήστος Τσόκης (Top Sponge), Αθανασία Ρόκα (Vis Olivae)

ΜΑΓΕΙΡΙΚΕΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ
Στέλιος Παρλιάρος, Sweet Alchemy – Παρασκευή 5/5, 16:00–18:30

Τσικρίκης Ηλίας, Sous Chef Μακεδονία Palace – Σάββατο 6/5, 16:30–17:30
Λέσχη Αρχιμαγείρων Β. Ελλάδα, Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας – Σάββατο 6/5, 14:00-14:45

Μυρσίνη Λαμπράκη,  chef & σύμβουλος μαγειρικής, συντάκτρια & συγγραφέας γαστρονομίας, διεύθυνση περιοδικού Αλάτι & Πιπέρι – Κυριακή 7/6, 15:00-16:00

MENTORING CORNER Καθημερινά

Συμβουλευτική για εκθέτες και εμπορικό κοινό.

INSPIRED MEDIA
Προώθηση των προϊόντων της έκθεσης με εμπνευσμένο τρόπο.

ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΟΙΝΟΥ:
Οι επισκέπτες της Gourmet Exhibition, στην τριήμερη διάρκειά της, γνωρίζουν, δοκιμάζουν, ξεχωρίζουν και ψηφίζουν για τα προϊόντα των παραγωγών που συμμετέχουν, αναδεικνύοντας τα καλύτερα της προτίμησής τους! Απονομή:  Κυριακή 7/5 17:00–18:30

Για να παρακολουθήσετε τις παραπάνω εκδηλώσεις στείλτε email στο Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. με θέμα το όνομα της εκδήλωσης που έχετε επιλέξει.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

2nd Gourmet Olive & Delicacies Exhibition

5-6-7 Μαΐου 2017

Ωράριο λειτουργίας: 11:00-20:00

Κτίριο Lab’attoir στα Παλιά Σφαγεία, Θεσσαλονίκη (δυτική είσοδος της πόλης)

τηλ. 2313 030 286

www.gourmetoliveexhibition.com

 
Από την Αλεξάνδρα Παπαδάκη
empty alt

Τα γονίδια φταίνε

Για τις ιδιοτροπίες που εκδηλώνει το παιδί στο φαγητό φταίνε τα γονίδια. Αυτό υποστηρίζει διεθνή μελέτη που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Child Psychology and Psyshiatry.
empty alt

Να το κόλπο για να βγαίνει εύκολα η κέτσαπ από το μπουκάλι

Πόσες φορές έχεις πιάσει τον εαυτό σου να εκνευρίζεσαι όταν έπειτα από πολλαπλά τραντάγματα του μπουκαλιού της κέτσαπ, το περιεχόμενο δεν λέει να πέσει με τίποτα! Αυτό που πιθανόν αγνοείς, είναι ότι επιστήμονες του Πανεπιστημίου ΜΙΤ των ΗΠΑ ανακάλυψαν ένα νέο πολύ ολισθηρό υλικό επίστρωσης, το...
empty alt

Yayoi Kusama: Η διάσημη Γιαπωνέζα εικαστικός και σε ζαχαρωτό

H Yayoi Kusama, η 89χρονη Γιαπωνέζα εικαστικός που τα τελευταία χρόνια έγινε διάσημη στο ευρύ κοινό από τις συνεργασίες της με οίκους μόδας όπως οι Marc Jacobs και Louis Vuitton, έδωσε την αναγνωρίσιμη πλέον φιγούρα της και σε ζαχαρωτά.
empty alt

Αλλαντικά από 100% φρέσκο ορεινό κοτόπουλο, χωρίς γλουτένη

Αναζητάς ένα νόστιμο και ελαφρύ σνακ για να «κόψει» την πείνα μέχρι το επόμενο γεύμα; Ή ιδέες για το σχολικό κολατσιό των παιδιών σου; Τη λύση θα σου δώσουν τα ολοκαίνουργια αλλαντικά από 100% φρέσκο ορεινό κοτόπουλο, χωρίς γλουτένη, που μόλις κυκλοφόρησε ο Αγροτικός Πτηνοτροφικός Συνεταιρισμός...
empty alt

Πώς είναι ένα σοκολατένιο αυγό αξίας σχεδόν 6.000 ευρώ;

Ένα από τα ακριβότερα (αν όχι το ακριβότερο) σοκολατένια αυγά παρουσίασε η σοκολατοποιία πολυτελείας Godiva διά χειρός της pastry chef Cherish Finden.
empty alt

Στην Αυστραλία, πίνουν καφέ… από μπρόκολο

Τελευταία κάνουν την εμφάνισή τους όλο και περισσότερα ροφήματα «καφέ» που μόνο καφέ δεν περιέχουν – για παράδειγμα φτιάχνονται από σκόνες φρούτων και λαχανικών όπως από αβοκάντο ή καρότο.
empty alt

Μια σειρά αντικειμένων κουζίνας που είναι αφιερωμένη στον Άγιο Βαλεντίνο!

Καθώς, όπως λένε, ο έρωτας περνάει από το στομάχι, το γαλλικό brand Le Creuset λανσάρισε ενόψει της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου μια σειρά από είδη κουζίνας με άκρως ρομαντική διάθεση και ευρηματικό design.
empty alt

Τα ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΑΥΓΑ με νέα ταυτότητα!

Τα Ηπειρώτικα Αυγά, της Πτηνοτροφικής Ιωαννίνων Α.Ε., που για περισσότερα από 50 χρόνια προσφέρουν σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό φρέσκα αυγά από κότες ταϊσμένες με αγνές πρώτες ύλες, μας συστήνονται ξανά με νέο λογότυπο και νέο tagline καθώς και νέες συσκευασίες δίνοντας έμφαση στον τόπο προέλευσης...
Back To Top