Έχεις διαβάσει άρθρα, έχεις ακούσει ειδικούς, έχεις ίσως ζήσει μια εμπειρία διατροφικής διαταραχής. Έχεις όμως δει ποτέ ένα θεατρικό έργο που να πραγματεύεται αυτό το φλέγον ζήτημα; Το έργο «Κοιμήθηκα με τα μαλλιά μου μέσα σ’ ένα άδειο κουτί πίτσας» της Έρσης Νιαώτη ανεβαίνει από τον Θεατρικό […]

Έχεις διαβάσει άρθρα, έχεις ακούσει ειδικούς, έχεις ίσως ζήσει μια εμπειρία διατροφικής διαταραχής. Έχεις όμως δει ποτέ ένα θεατρικό έργο που να πραγματεύεται αυτό το φλέγον ζήτημα;

 

Το έργο «Κοιμήθηκα με τα μαλλιά μου μέσα σ’ ένα άδειο κουτί πίτσας» της Έρσης Νιαώτη ανεβαίνει από τον Θεατρικό Οργανισμό “Νέος Λόγος” και το Studio Μαυρομιχάλη, σε σκηνοθεσία και ερμηνεία της Στέλλας Κρούσκα. 

Μια γυναίκα αποφασίζει να μιλήσει για το πρόβλημα που την βασανίζει. Νευρική ανορεξία και Βουλιμία. Οι δύο όψεις του ιδίου νομίσματος. Ένας δυνατός και θαρραλέος μονόλογος για ένα πρόβλημα που παρά την έκτασή του παραμένει ταμπού.

Πολύ πρωτότυπο: 
Όταν πας να το δεις δεν θα παρακολουθήσεις μόνο τον μονόλογο. Θα έχει και συνέχεια καθώς η παράσταση πλαισιώνεται από σειρά συζητήσεων, με καλεσμένους από διάφορους χώρους. 

Τη Δευτέρα 30 Ιανουαρίου καλεσμένη στο Studio Μαυρομιχάλη για τη συζήτηση με το κοινό θα είναι η Μυρτώ Πιταούλη, δημοσιογράφος και συγγραφέας του βιβλίου «Το ημερολόγιο μιας ανορεξικής». Πρόκειται για το πρώτο της βιβλίο και αφορά στη σοβαρή περιπέτεια που αντιμετώπισε κατά την εφηβεία της με την νευρική ανορεξία. Θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε μαζί της για το πώς μπορεί κάποιος να απεγκλωβιστεί από τις διατροφικές διαταραχές και να επανακτήσει την υγεία και τον έλεγχο της ζωής του.

ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ :
Κάθε Δευτέρα στις 21.00

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ :
Κανονικό : 10 ευρώ
Φοιτητικό, κάτω των 25 ετών και άνω των 65 ετών: 8 ευρώ
Άνεργοι, ατέλειες : 5 ευρώ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ : 65 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)

Studio Μαυρομιχάλη: Μαυρομιχάλη 134, Εξάρχεια
τηλ. 2106453330
www.studiomavromihali.gr
Αλεξάνδρα Παπαδάκη

empty alt

Βρώμη για γερή καρδιά

Μια ακόμη ευεργετική επίδραση για όσους έχουν στην διατροφή τους την βρώμη. Δημοσίευση στο επιστημονικό περιοδικό «British Journal of Nutrition» αναφέρει ότι η κατανάλωση βρώμης και τροφών που περιέχουν β γλυκάνη (διαλυτική ίνα) , μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της λεγόμενης LDL «κακής» χοληστερόλης και της απολιποπρωτείνης...
empty alt

Η ασπίδα των κράνμπερι

Τα κράνμπερι (φίγγι) μπορούν να ελέγξουν τις λοιμώξεις. Αυτό υποστηρίζουν τα αποτελέσματα της έρευνα επιστημόνων του Πανεπιστημίου Μακ Γκιλ και του Ινστιτούτου «Armand-Frappier», με επικεφαλής τους Δρ Ερικ Ντεζιελ και Ναταλι Τουφενκτζι.
empty alt

Έρχεται το αβοκάντο light!

Το αβοκάντο μπορεί να έχει αναδειχθεί σε σύμβολο της υγιεινής διατροφής στο Instagram, όμως χαρακτηρίζεται από ένα σημαντικό μειονέκτημα για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος: είναι πλούσιο σε λιπαρά (αν και πρόκειται για τα λεγόμενα «υγιεινά» λιπαρά).
empty alt

Γνώρισε την ιταλική γαστρονομία σε ένα μεγάλο φεστιβάλ στην Τεχνόπολη

Μια πρωτότυπη διοργάνωση φιλοξενεί η Τεχνόπολη στο Γκάζι από τις 13 έως τις 16/4: στο «Φεστιβάλ των δύο πολιτισμών: Ελλάδα-Ιταλία», οι κουλτούρες των δύο γειτονικών χωρών συνομιλούν μέσα από ένα πλήθος δράσεων για τη μουσική, το θέατρο, το χορό, τον κινηματογράφο, τη ζωγραφική, τη γλώσσα, τη μόδα...
empty alt

Εκτοξεύονται οι πωλήσεις των vegan προϊόντων

Μέσα στην τελευταία δεκαετία έχει τετραπλασιαστεί ο αριθμός των ανθρώπων που ακολουθεί μια vegan διατροφή (δηλαδή απέχει όχι μόνο από το κρέας, αλλά από κάθε τροφή ζωικής προέλευσης).
empty alt

Έρχεται το αβοκάντο-γίγας

Αν δεν έχεις σιχαθεί ακόμα τα αβοκάντο, τώρα είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα το κάνεις. Γιατί μόλις εθεάθη στη μακρινή γη της Αυστραλίας ένα αβοκάντο γίγας ονόματι Avozilla, που πήρε το όνομά του από το avocado και το κινηματογραφικό τέρας Godzilla.
empty alt

Χρυσό βραβείο για την Μπατζίνα της Χρυσής Ζύμης

Χρυσό βραβείο απέσπασε η Μπατζίνα της Χρυσής Ζύμης για την Καμπάνια Λανσαρίσματος στα Σελφ Σέρβις Excellence Awards 2018.
empty alt

Η MISKO στηρίζει τα παιδικά χωριά SOS

Η MISKO, που εδώ και 92 χρόνια αποτελεί την αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών και συντροφεύει γευστικά τους Έλληνες καταναλωτές σε όλες τους τις στιγμές, αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της προς την κοινωνία στηρίζοντας το έργο των Παιδικών Χωριών SOS.
Back To Top