Ξυπνάς στις 7 το πρωί, φεύγεις τρέχοντας για το γραφείο, βάζεις καφέ και πέφτεις με τα μούτρα στη δουλειά.

Ξυπνάς στις 7 το πρωί, φεύγεις τρέχοντας για το γραφείο, βάζεις καφέ και πέφτεις με τα μούτρα στη δουλειά. Όταν τελικά σηκώσεις το κεφάλι σου, είναι μεσημέρι. Πεινάς, παίρνεις κάτι πρόχειρο απέξω και επιστρέφεις στα καθήκοντά σου. Όταν γυρνάς στο σπίτι πεινάς ξανά και πλέον είσαι και κουρασμένος αλλά πρέπει να φτιάξεις κάτι να φας.

Σου θυμίζει κάτι όλο αυτό; Αν ταυτίζεσαι και είσαι από τους (πολλούς δυστυχώς) ανθρώπους που λόγω της πίεσης χρόνου, έχουν «αποβάλει» το πρωινό από το καθημερινό τους πρόγραμμα, συνέχισε να διαβάζεις γιατί σου έχω τη λύση.

Και συγκεκριμένα 3 λύσεις, που θα σε βοηθήσουν να μην ξαναχάσεις ποτέ το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, σύμφωνα με την επιστήμη, το πρωινό σου (θα δικαιωθεί επιτέλους και η μαμά σου που σε κυνηγούσε κάθε πρωί να φας!).

Οργανώσου από το προηγούμενο βράδυ. Βγάλε έξω μπολ, πιάτα, κουτιά με δημητριακά, τα φρούτα που θα φας, τα τηγάνια που θα κάνεις τα αυγά σου και ό,τι άλλο θα ήθελες να περιλαμβάνει το πρωινό σου πριν πας για ύπνο για να τα βρεις έτοιμα το πρωί.

Κάτι απλό αρκεί. Αν δεν έχεις πολύ χρόνο, ένα μπολ με δημητριακά και μία μπανάνα αρκούν για να σου δώσουν την ενέργεια που απαιτεί ο οργανισμός σου στο ξεκίνημα της ημέρας.

Πάμε πακέτο. Αν δεν προλαβαίνεις να φας στο σπίτι, φτιάξε ταπεράκι με τα απαραίτητα και πάρε φρούτα, τοστ, μπάρες δημητριακών μαζί σου για να τα απολαύσεις στο γραφείο.

Να θυμάσαι ότι για να είναι ένα πρωινό πλήρως θρεπτικό θα πρέπει να περιλαμβάνει τροφές από δύο διαφορετικές ομάδες τροφών. Για παράδειγμα, δημητριακά και blueberries με γιαούρτι, βρώμη με γάλα και αποξηραμένα φρούτα, μπέιγκελ με ένα κομμάτι τυρί και φράουλες ή μία πίτα με αυγό και κομμάτια αβοκάντο.

empty alt

Τα «υπνωτικά» σνακ που βάζουν τέλος στην αϋπνία

Έχετε μετρήσει άπειρα… πρόβατα, έχετε στριφογυρίσει μισό εκατομμύριο φορές στο κρεβάτι σας, έχετε πιει ροφήματα και αφεψήματα και γενικά έχετε κάνει ουκ ολίγα για να κλείσετε επιτέλους τα μάτια σας και να παραδοθείτε στην αγκαλιά του περιβόητου Μορφέα.
empty alt

10 εύκολοι τρόποι να τρως καθημερινά περισσότερα φρούτα και λαχανικά

1. Ξεκίνησε τη μέρα σου με ένα σμούθι. 2. Βάλε μια φρουτοσαλάτα στο πρωινό σου. 3. Πρόσθεσε (περισσότερα) λαχανικά σε ένα σάντουιτς.
empty alt

Πώς να ψήσετε φιλέτο σολομού στη σχάρα

Από όλα τα ψάρια στη σχάρα, ο σολομός είναι από τους πιο εύκολους και έχει τη δυνατότητα να δώσει μερικά από τα καλύτερα αποτελέσματα – αν ψωνίσεις έξυπνα και προετοιμάσεις σωστά τόσο το ψάρι όσο και τη σχάρα.
empty alt

Ιδέες για να φτιάξεις υπέροχα χριστουγεννιάτικα σπιτάκια

Μπορεί να μοιάζει αρκετά μπελαλίδικο ίσως, αλλά είναι μια χριστουγεννιάτικη δραστηριότητα που θα χαρίσει υπέροχες οικογενειακές αναμνήσεις.
empty alt

Pasta Primavera – τα ζυμαρικά της άνοιξης

Αυτά τα τρυφερά, νόστιμα ζυμαρικά είναι η επιτομή της άνοιξης, συνδυάζοντας μερικά από τα υπέροχα γλυκά και λαχταριστά τρόφιμα που διατίθενται από τον Μάρτιο έως τον Ιούνιο.
empty alt

Milkshake: Παγωμένη απόλαυση σε ό,τι γεύση θες

Τώρα που ζεσταίνει ο καιρός ψάχνεις όλο και πιο πολύ παγωμένες λαχταριστές απολαύσεις. Εκτός από παγωτό υπάρχουν κι άλλες ιδέες που μπορούν να ικανοποιήσουν αυτή την επιθυμία για κάτι cool.
empty alt

Χειμωνιάτικη σαλάτα με γλυκοπατάτα

Οι σαλάτες όλο τον χρόνο είναι από τις πιο ωφέλιμες και πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Λατρεύουμε αυτή τη σαλάτα ζεστή, είτε όταν βγαίνει κατευθείαν από τον φούρνο, αλλά όμως μας αρέσει εξίσου κι είναι πολύ καλή επιλογή και σε θερμοκρασία δωματίου μία (δύο ή τρεις) μέρες μετά.
empty alt

Κρεμώδη κοκκινιστά ζυμαρικά με Burrata

Για όσους λατρεύουν τα ζυμαρικά, μια εύκολη και γευστική συνταγή
Back To Top