Αρκεί να αφιερώσεις δύο περίπου ώρες μέσα στο Σαββατοκύριακο για να μην ταλαιπωρείσαι μεσοβδόμαδα με το μαγείρεμα – ή τουλάχιστον για να ελαχιστοποιήσεις το μαγείρεμα μέσα στην εβδομάδα.

Αρκεί να αφιερώσεις δύο περίπου ώρες μέσα στο Σαββατοκύριακο για να μην ταλαιπωρείσαι μεσοβδόμαδα με το μαγείρεμα – ή τουλάχιστον για να ελαχιστοποιήσεις το μαγείρεμα μέσα στην εβδομάδα. Αυτά είναι τα βήματα που καλό είναι να ακολουθήσεις και τα λάθη που πρέπει να αποφύγεις για να οργανώσεις εκ των προτέρων τα γεύματά σου.

1. Προγραμμάτισε το χρόνο που χρειάζεσαι: Αποφάσισε εκ των προτέρων το μενού της εβδομάδας και στη συνέχεια, σύμφωνα με αυτό, οργάνωσε το Σαββατοκύριακό σου έτσι ώστε να εξασφαλίσεις για τον εαυτό σου τον απαραίτητο χρόνο για μαγείρεμα. Αν δεν έχεις ξαναμαγειρέψει ένα φαγητό, την πρώτη φορά που θα το φτιάξεις βάλε χρονόμετρο να δεις πόση ώρα θα σου πάρει.

2. Προτίμησε φαγητά που κρατούν για μέρες: Για παράδειγμα, για τις καθημερινές φτιάξε σούπες και μαγειρευτά με σάλτσες, που ξαναζεσταίνονται και καταναλώνονται άνετα την επόμενη μέρα, και κράτησε το ψητό κρέας για το Σαββατοκύριακο.

3. Φτιάξε μια λίστα με τα ψώνια σου σύμφωνα με το μενού της εβδομάδας: Προτού ξεκινήσεις να μαγειρεύεις, βεβαιώσου ότι έχεις στο σπίτι όλα τα απαραίτητα, για να αποφύγεις τις εξορμήσεις της τελευταίας στιγμής στο σουπερμάρκετ.

4. Φρόντισε να έχεις αρκετά τάπερ: Χρειάζεσαι μια πλούσια συλλογή με δοχεία αποθήκευσης, σε διάφορα μεγέθη και υλικά, για να μεταφέρεις καθημερινά το φαγητό σου στη δουλειά χωρίς «ατυχήματα» αλλά και για να διατηρείς τα γεύματα των επόμενων ημερών σε αεροστεγείς χώρους στο ψυγείο.

5. Μαγείρεψε συνταγές από τις οποίες μπορείς να αξιοποιήσεις τα περισσεύματα: Για παράδειγμα το ψητό κοτόπουλο που θα περισσέψει από το γεύμα της Κυριακής μπορεί να γίνει τη Δευτέρα μια νόστιμη και χορταστική σαλάτα.

empty alt

Φτιάξε βήμα βήμα το δικό σου μούσλι

Το μούσλι είναι ένα από τα ιδανικά γεύματα για πρωινό, σε συνδυασμό με κρύο γάλα, γιαούρτι, αλλά ακόμα και σκέτο.
empty alt

Πώς θα φτιάξεις σπιτικό λιμοντσέλο βήμα βήμα

Μπορείς να το απολαύσεις σαν χωνευτικό λικέρ μετά το γεύμα, ή ως κοκτέιλ αναμειγμένο με σαμπάνια ή άλλο αφρώδες κρασί.
empty alt

9 τρόποι να κόψεις 500 θερμίδες την ημέρα χωρίς γυμναστική!

Το σωστό το beach bod θέλει θυσίες! Και το ξέρεις καλά αφού κάθε καλοκαίρι, και συγκεκριμένα λίγο καιρό πριν το καλοκαίρι, είναι η περίοδος που σε πιάνει άγχος για τα λίγα παραπανίσια κιλά που πήρες το χειμώνα, για το μικρό «σωσιβιάκι» που εμφανίστηκε στην περιοχή της κοιλιάς […]
empty alt

Τι να κάνεις αν μια σάλτσα σού βγει υπερβολικά αλμυρή;

145231 Σε όλους μας έχει συμβεί ενώ ετοιμάζουμε την τέλεια σάλτσα να μας πέσει (λίγο) παραπάνω αλάτι, με αποτέλεσμα να γίνει «λύσσα».
empty alt

Όταν το φαγητό γίνεται παιχνίδι!

Δεν πρέπει να παίζετε με το φαγητό σας, αλλά όλα τα στοιχήματα κι οι κανόνες ανατρέπονται όταν το πρωινό σας είναι σε σχήμα Lego.
empty alt

Πικάντικη σούπα με γαρίδες, μπέικον και λαχανικά

Όσον αφορά τις ζεστές, τις comfort food επιλογές, οι σούπες παίρνουν το προβάδισμα. Αυτό είναι γεμάτο καλούδια όπως μπέικον, γαρίδες, πατάτες και καλαμπόκι.
empty alt

Λεμονάτη μακαρονάδα με κοτόπουλο και σπανάκι

Γνωρίστε τον νέο σας αγαπημένο συνδυασμό ζυμαρικών. Με πικάντικα εσπεριδοειδή και άφθονο βούτυρο, αυτό το πιάτο θα γίνει γρήγορα ένα από τα πιάτα της εβδομάδας.
empty alt

Pasta time με γεμιστά κοχύλια

Αυτά τα κοχύλια δεν είναι θαλασσινά, αλλά είναι σούπερ κρεμώδη και τυρένια!

Back To Top