Αν κατά βάθος νιώθεις λίγο Βρετανός και μάλιστα γαλαζοαίματος, οι συμβουλές του σομελιέ και ειδικού στο τσάι (ναι, υπάρχουν και τέτοιοι) Neil Phillips θα σε βοηθήσουν να γίνεις εξπέρ στην προετοιμασία αλλά και την κατανάλωσή του.

Αν κατά βάθος νιώθεις λίγο Βρετανός και μάλιστα γαλαζοαίματος, οι συμβουλές του σομελιέ και ειδικού στο τσάι (ναι, υπάρχουν και τέτοιοι) Neil Phillips θα σε βοηθήσουν να γίνεις εξπέρ στην προετοιμασία αλλά και την κατανάλωσή του.

Καταρχήν, αν συνηθίζεις να ρίχνεις γάλα στο τσάι σου, πρόσθεσέ το στο τέλος, για να τηρήσεις ένα βασικό κανόνα του σαβουάρ βιβρ. «Η συνήθεια να ρίχνουμε στο φλιτζάνι πρώτα το γάλα και μετά το τσάι προέρχεται από τους υπηρέτες των αριστοκρατικών σπιτιών, που έπιναν το τσάι τους σε πήλινα φλιτζάνια τα οποία μπορεί να ράγιζαν από το καυτό τσάι. Έτσι, οι υπηρέτες έριχναν στην κούπα τους πρώτα λίγο γάλα, για να μειώσουν τη θερμοκρασία», σχολιάζει σχετικά ο Phillips.

Οι ευγενείς, αντιθέτως, έπιναν το τσάι τους σε φίνες πορσελάνες, που δεν υπήρχε κίνδυνος να ραγίσουν από το ζεστό τσάι, προσθέτει ο Phillips – οπότε μπορούσαν πολύ άνετα να προσθέσουν στο τέλος το γάλα.

Ο ίδιος ειδικός συμβουλεύει να βράζεις τα φύλλα του τσαγιού τουλάχιστον για τέσσερα λεπτά, για να πετύχεις την επιθυμητή ένταση (ανάλογα, φυσικά, και με τα προσωπικά σου γούστα). «Το τσάι χρειάζεται χρόνο για να απελευθερώσει το άρωμα και τη γεύση του, δώστε του λοιπόν το περιθώριο των τεσσάρων με πέντε λεπτών», συνιστά. Εξαίρεση αποτελεί το πράσινο τσάι, που μπορείς να βράζεις για λιγότερο χρόνο.

Επιπλέον, σε περίπτωση που βρεθείς να πίνεις το τσάι σου με τη Βρετανίδα βασίλισσα, ή έστω με τον πρίγκιπα Κάρολο στη διάρκεια της επίσκεψής του στην Ελλάδα, για να μην προδοθεί η ταπεινή καταγωγή σου ανακάτεψέ το με το κουταλάκι με απαλές, διακριτικές κινήσεις.

Τέλος, αν δεξιώνεσαι εσύ τον πρίγκιπα Κάρολο, ή έστω τον Βρετανό πρέσβη, να έχεις υπόψη σου ότι η ώρα για το απογευματινό τσάι των ευγενών είναι γύρω στις 4. Στις 6 το παίρνουν οι υπηρέτες, αφού έχουν ξεμπερδέψει με τις απογευματινές υποχρεώσεις τους. Και προσοχή: Αν αποφασίσεις να το συνοδεύσεις με σάντουιτς, μη διανοηθείς να αφήσεις την κόρα στο ψωμί. Είναι υπερβολικά σκληρή για τα δόντια των ευγενών.

empty alt

Για να φτιάξεις το τέλειο ντρέσινγκ σαλάτας, ακολούθησε την παρακάτω εξίσωση

Δεν υπάρχει πιο απλός τρόπος να νοστιμίσεις μια σαλάτα από ένα μείγμα από ελαιόλαδο και ξίδι. Κάποιες φορές όμως αυτός ο συνδυασμός γίνεται λίγο μονότονος και τότε επιζητάς τη γευστική ανατροπή που θα δώσει ενδιαφέρον ακόμα και στο πιο συνηθισμένο πιάτο.
empty alt

Γιατί αξίζει να φτιάξεις σπιτικά μείγματα μπαχαρικών (και πώς θα το κάνεις)

Έχεις σκεφτεί ποτέ να φτιάξεις στο σπίτι μείγματα μπαχαρικών π.χ. για κοτόπουλο ή χοιρινό; Υπάρχουν πολλοί καλοί λόγοι να το κάνεις: 1.
empty alt

Αυτή η επιστημονική ανακάλυψη θα σε κάνει να αναθεωρήσεις τον τρόπο που φτιάχνεις καφέ

Μήπως ακολουθείς όλη την ιεροτελεστία παρασκευής καφέ, παίρνοντας ολόκληρους κόκκους και αλέθοντάς τους στο σπίτι; Τώρα υπάρχει ένας τρόπος να ανεβείς –ένα ακόμη- επίπεδο.
empty alt

Πώς θα αφαιρέσεις τους σπόρους από το καλαμπόκι χωρίς να κάνεις χάλια την κουζίνα;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να αφαιρέσεις τους σπόρους από το βρασμένο καλαμπόκι, αλλά οι περισσότεροι αφήνουν την κουζίνα σε κατάσταση… χάους, βομβαρδισμένη δηλαδή με σπόρους καλαμποκιού.
empty alt

Flatbread Pizza – γρήγορη και γευστική

Η σπιτική πίτσα είναι εξαιρετικά νόστιμη, αλλά χρειάζεται λίγο χρόνο και ιδιαίτερη προσοχή. Αυτές οι πίτσες με επίπεδο ψωμί γίνονται πολύ πιο γρήγορα και είναι εξίσου απολαυστικές με τυρί και γευστικές όσο στην κλασική τους εκδοχή.
empty alt

Απολαυστικά μάφιν βρώμης με μήλο-κανέλα

Αυτά τα εύκολα μάφιν-κεκάκια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε τη μέρα σας. Εάν βιάζεστε, βάλτε ένα σε ένα δοχείο αποθήκευσης τροφίμων για να το απολαύσετε μόλις φτάσετε στη δουλειά ή το σχολείο.
empty alt

Παγωμένο Μοχίτο καρπούζι – το απόλυτο καλοκαιρινό ποτό

Ξέχνα το καρπούζι με φέτα… το Καρπούζι Μοχίτο ήρθε να μεθύσει το καλοκαίρι σου
empty alt

Ομελέτα γευστικό ουράνιο τόξο

Λένε ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα. Ψάχνετε για μια επιλογή που είναι υγιεινή και εύκολη; Γεμάτο από λαχταριστά λαχανικά, όπως κολοκυθάκια, ντομάτα, μπρόκολο, κρεμμύδι και πιπεριές, αυτό το πιάτο με αυγά χαμηλών υδατανθράκων είναι ένας πλούσιος σε θρεπτικά συστατικά τρόπος για να...
Back To Top