Η διατροφή τους στηρίζεται στην επιστημονική έρευνα και τη μακροχρόνια εμπειρία. Αν λοιπόν αναζητάς το ιδανικό πρότυπο για να αποφασίσεις τι θα βάζεις στο πιάτο σου, δεν υπάρχει καλύτερο από τους διατροφολόγους.

Η διατροφή τους στηρίζεται στην επιστημονική έρευνα και τη μακροχρόνια εμπειρία. Αν λοιπόν αναζητάς το ιδανικό πρότυπο για να αποφασίσεις τι θα βάζεις στο πιάτο σου, δεν υπάρχει καλύτερο από τους διατροφολόγους. Πέντε από αυτούς αποκαλύπτουν τα μυστικά τους στην αμερικανική Huffington Post.

Είναι ευέλικτοι. Το πρώτο πράγμα που θα διαβάσεις σε ένα βιβλίο διατροφής είναι να ακολουθήσεις ένα διαιτητικό μενού. Ωστόσο οι ίδιοι οι ειδικοί, όπως η διαιτολόγος Blaire Newhard, δεν διστάζουν να κάνουν αλλαγές στο καθημερινό μενού τους αν το απαιτεί η περίσταση. Η Newhard, για παράδειγμα, αν ενδώσει στα κεράσματα του γραφείου στη διάρκεια της ημέρας που κάποιος συνάδελφος έχει γενέθλια, δεν διστάζει να παραλείψει το δείπνο ή να φάει κάτι πιο ελαφρύ. Έτσι κι εσύ, αν ας πούμε αργήσεις κάποια μέρα να επιστρέψεις σπίτι, μπορείς άνετα να καταναλώσεις ένα σάντουιτς, παρόλο που έτσι βγαίνεις εκτός προγράμματος, ωστέ να αποφύγεις τις βραδινές λιγούρες που θα σε σπρώξουν σε ανθυγιεινές επιλογές.

Αρχίζουν το γεύμα τους με ένα φρούτο ή ένα λαχανικό. Η Kristen Smith, MS, RD, LD, ακολουθεί αυτή την τακτική καθώς πλούσια σε φυτικές ίνες και τα δύο, φέρνουν πιο σύντομα το αίσθημα του κορεσμού βοηθώντας τη να ελέγξει την ποσότητα του φαγητού που τρώει.

Δεν βλέπουν τηλεόραση όταν τρώνε. Όταν είμαστε αφοσιωμένοι στο φαγητό μας είναι λιγότερο πιθανό να φάμε περισσότερο από όσο χρειαζόμαστε και, σύμφωνα με έρευνες, κινδυνεύουμε λιγότερο να έχουμε μεταμεσονύχτιες λιγούρες.

Αντικαθιστούν φαγητά χωρίς δεύτερη σκέψη. Η αντικατάσταση τροφών με πιο υγιεινές εναλλακτικές τους δεν είναι η εξαίρεση αλλά ο κανόνας για τους διατροφολόγους. Η Newhard, για παράδειγμα, από τη στιγμή που άρχισε να αντικαθιστά την ξινή κρέμα με γιαούρτι, που περιέχει χαμηλότερες ποσότητες χοληστερόλης, κορεσμένων λιπαρών και θερμίδων, το έκανε συνήθεια.

Τρώνε ανοιχτά τα σάντουιτς. Αφαιρώντας το ένα από τα κομμάτια ψωμί η Kristen Gradney, MHA, RDN, LDN, γλιτώνει θερμίδες και υδατάνθρακες χωρίς να στερείται τη νόστιμη γέμιση ενός σάντουιτς, είτε αυτό είναι με κοτοσαλάτα, είτε με χούμους και λαχανικά.

empty alt

Τι να πίνεις για να έχεις μνήμη ελέφαντα

  Τώρα τελευταία η μνήμη σου σε απατά. Πολλές φορές, δεν θυμάσαι τι έφαγες χθες, όπως λέμε χαρακτηριστικά και ουδόλλως τυχαία.
empty alt

Πώς αντιμετωπίζουμε κάποιον που μας πιέζει να φάμε;

Όλοι έχουμε στην οικογένειά μας έναν «food pusher», όπως λέγεται στα αγγλικά: τη γιαγιά που μας πιέζει να φάμε το τελευταίο κομμάτι του κέικ, το συνάδελφο που επιμένει να πάρουμε ένα τουλάχιστον από τα κεράσματα της γιορτής του, τη μαμά που δεν θα ησυχάσει αν δεν αδειάσουμε […]
empty alt

Η βιταμίνη C μας προστατεύει από κρυολογήματα;

Η βιταμίνη C, παρόλο που αποτελεί ένα θρεπτικό στοιχείο απαραίτητο για τη λειτουργία του οργανισμού, είναι υδατοδιαλυτή και επομένως το σώμα μας δεν μπορεί να την παράγει από μόνο του ή να την αποθηκεύσει, αφού τα πλεονάσματά της αποβάλλονται καθημερινά μέσω των ούρων.
empty alt

Ελιές Καλαμών – ένας θησαυρός στο πιάτο σου

Εκτός από υπέροχη γεύση προσφέρουν πολύτιμα οφέλη στον οργανισμό σου. Οι ελιές της Καλαμάτας είναι ένας τύπος ελιάς που πήρε το όνομά του από την πόλη της Καλαμάτας, όπου καλλιεργήθηκαν για πρώτη φορά.
empty alt

Τέσσερις εύκολες τροφές που θα απογειώσουν το πρωινό σας

Όσο βιαστικοί κι αν είστε το πρωινό θα σας δώσει την ενέργεια που χρειάζεστε!
empty alt

Πεινάτε συνέχεια; Μπορεί να φταίει το άγχος

  Νιώθετε την ανάγκη να καταναλώσετε υδατάνθρακες όταν είστε αγχωμένοι; Μπορείτε να θεωρήσετε τις ορμόνες σας υπεύθυνες για αυτό.
empty alt

5 εκπληκτικά οφέλη της σοκολάτας για την υγεία μας

Όσο κι αν έχει πολεμηθεί, η σοκολάτα διαθέτει σημαντικά οφέλη για την υγεία μας, πράγμα που την καθιστά σε μια λιχουδιά που μπορούμε να καταναλώνουμε σε λογικές ποσότητες δίχως τύψεις.
empty alt

Τι να φας πριν το βραδινό ύπνο για ποιοτική ξεκούραση χωρίς διακοπές

Οι κατάλληλες τροφές για ένα ελαφρύ βραδινό που δεν θα διαταράξει τον ύπνο σου

Back To Top