Αναζητείτε κι εσείς τρόπους να ενισχύσετε τον φετινό, δύσκολο χειμώνα λόγω της πανδημίας, το ανοσοποιητικό σας σύστημα; Τότε διαβάστε ποιες τροφές πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσετε στην καθημερινότητά σας ώστε να ενδυναμώσετε τις αντιστάσεις σας απέναντι σε ιούς και κρυώματα.

Αναζητείτε κι εσείς τρόπους να ενισχύσετε τον φετινό, δύσκολο χειμώνα λόγω της πανδημίας, το ανοσοποιητικό σας σύστημα; Τότε διαβάστε ποιες τροφές πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσετε στην καθημερινότητά σας ώστε να ενδυναμώσετε τις αντιστάσεις σας απέναντι σε ιούς και κρυώματα.

Γιαούρτι

Τα προβιοτικά που περιέχει το γιαούρτι, όπως και το κεφίρ και αντίστοιχες άλλες τροφές, προσφέρουν την καλύτερη ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Hummus

Το ταχίνι που περιέχει το hummus, διαθέτει εξαιρετική συγκέντρωση ψευδαργύρου, ο οποίος παίζει σημαντικό ρόλο στο ανοσοποιητικό μας σύστημα, αφού περιορίζει τη διάρκεια νόσησής μας με ένα κρυολόγημα. Τα ρεβίθια, το βασικό συστατικό του είναι επίσης πολύτιμα, ενώ όταν το καταναλώνουμε μαζί με πιπεριές, δίνουμε ένα ακόμη boost στο ανοσοποιητικό μας, λόγω της βιταμίνης C που αυτές περιέχουν.

Γλυκοπατάτες

Πλούσιες σε βιταμίνη Α, οι γλυκοπατάτες παίζουν ρόλο στην ανάπτυξη του συνδετικού ιστού του σώματός μας, ο οποίος αποτελεί και την πρώτη γραμμή στην άμυνα του οργανισμού μας απέναντι σε παθογόνες ουσίες.

Τσάι

Το τσάι, σύμφωνα με έρευνες, περιέχει συστατικά που ενισχύουν την αντίδραση του οργανισμού μας απέναντι σε διάφορες μολύνσεις. Για καλύτερα αποτελέσματα, επιλέξτε μαύρο ή πράσινο τσάι.

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια ενισχύουν τα λευκά αιμοσφαίρια του οργανισμού μας, γεγονός που αυξάνει σημαντικά την άμυνά του απέναντι σε ιούς τους χειμερινούς μήνες. Καταναλώστε τα σε σούπες, σαλάτες και αντί για κρέας.

Βρόμη

Πλούσια στη φυτική ίνα της βήτα-γλυκάνης, η βρόμη διαθέτει αντιμικροβιακή δράση και αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Οι ίνες αυτές που εντοπίζονται και στα μανιτάρια και το κριθάρι, ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας, ιδιαίτερα στις περιπτώσεις αναπνευστικών λοιμώξεων.

Στρείδια

Τα στρείδια είναι εξαιρετικά πλούσια σε σελήνιο, μια θρεπτική ουσία που βοηθά στην μάχη έναντι σε ιούς. Εναλλακτική αν δεν τα τρώτε μπορεί να είναι ο αστακός, το καβούρι και οι αχιβάδες.

empty alt

10+1 λόγοι για να αρχίσεις να τρως γκρέιπφρουτ

Ξέρεις ότι σου κάνει καλό να πίνεις φρέσκους χυμούς και προσπαθείς να στύβεις πορτοκαλάκια. Το γκρέιπφρουτ όμως, ξινούτσικο σου φαίνεται και το αποφύγεις.
empty alt

Έτσι θα αποφύγεις να το παρακάνεις με το φαγητό (και το ποτό)

Σε όλους μας έχει συμβεί να το ρίξουμε στα… σουβλάκια στις 2 η ώρα το πρωί ή να βγούμε για ένα ποτό και το ένα να γίνουν δύο, τρία και τέσσερα.
empty alt

Οι 5 τροφές που μειώνουν την πείνα σου

Έχεις ξεκινήσει ένα πρόγραμμα ισορροπημένης διατροφής για να χάσεις αυτά τα περιττά κιλάκια που κουβαλάς από το χειμώνα.
empty alt

Μείνε νέα και ωραία τρώγοντας αντιοξειδωτικά

Ακούς συνέχεια αυτή τη λέξη: αντιοξειδωτικά. Σε θέματα ομορφιάς, διατροφής, υγείας. Μα γιατί γίνεται τόσος ντόρος τελικά με αυτά και είναι αλήθεια ότι αν τα καταναλώνεις θα μείνεις νέα; Τι είναι ακριβώς τα αντιοξειδωτικά; Με απλά λόγια, είναι μόρια που προστατεύουν τον οργανισμό σου και τα...
empty alt

Αλατόνερο: η νέα διατροφική τάση;

Μια από τις νέες διατροφικές τάσεις που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο είναι να πίνουμε… αλατόνερο. Για την ακρίβεια, όπως γράφει το μπλογκ Wellness Mama, το ρόφημα αυτό ονομάζεται sole και «δεν είναι απλώς μια μικρή ποσότητα αλατιού διαλυμένη σε νερό, αλλά νερό που έχει απορροφήσει όσο γίνεται...
empty alt

Drive me nuts -Παγκόσμια Μέρα Macadamia

Μικρά και θαυματουργά τα Macadamia εκτός από υπέροχη γεύση προσφέρουν πολλά ευεργετικά οφέλη στον οργανισμό σου! Τα Macadamia είναι ξηροί καρποί που έχουν μια λεπτή γεύση που θυμίζει βούτυρο και κρεμώδη υφή.
empty alt

Αυτό το παγωτό έχει τις περισσότερες θερμίδες!

Στην παιδική σου ηλικία, το παγωτό ήταν η απόλυτη επιβράβευση και μπορεί να έκανες διαγωνισμό με τους φίλους σου για το πόσα έφαγε ο καθένας στη διάρκεια του καλοκαιριού.
empty alt

11 σημαντικοί λόγοι για να βάλεις την μπανάνα στη διατροφή σου

Οι μπανάνες είναι απίστευτα υγιεινές, νόστιμες και ένα από τα πιο φθηνά φρέσκα φρούτα που μπορείτε να αγοράσετε κάθε εποχή.
Back To Top