Μερικές φορές φαίνεται ότι δεν υπάρχουν αρκετές ώρες την ημέρα. Η ζωή σου είναι συνεχώς πολυάσχολη και τείνεις να βάζεις τον καλό ύπνο στον τελευταίο τροχό της αμάξης.

Μερικές φορές φαίνεται ότι δεν υπάρχουν αρκετές ώρες την ημέρα. Η ζωή σου είναι συνεχώς πολυάσχολη και τείνεις να βάζεις τον καλό ύπνο στον τελευταίο τροχό της αμάξης. Μπορεί να μην το συνειδητοποιείς αυτό, αλλά ο καλός ύπνος είναι εξαιρετικά σημαντικός για τη γενική υγεία σου. Η έρευνα δείχνει ότι ο σωστός ύπνος μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων χρόνιων ασθενειών και μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού σου συστήματος.

Συνιστάται να κοιμάσαι ανάμεσα σε επτά και εννέα ώρες αδιάλειπτου ύπνου κάθε βράδυ, αλλά πολλοί άνθρωποι αγωνίζονται ακόμη για να κοιμηθούν μεταξύ πέντε και έξι ωρών. Υπάρχουν πολλές στρατηγικές που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να αποκτήσεις καλό ύπνο, συμπεριλαμβανομένης της πραγματοποίησης μερικών αλλαγών στη διατροφή σου.

Υπάρχει μια ποικιλία τροφίμων που περιέχουν ιδιότητες που προάγουν τον ύπνο, όπως μια φυσική πηγή μελατονίνης. Η μελατονίνη είναι μια φυσική ορμόνη που παράγεται από τον επίφυση του σώματος Η επίφυση αρχίζει να παράγει ενεργά μελατονίνη και την απελευθερώνει στο αίμα όταν ο ήλιος δύει και εμφανίζεται σκοτάδι. Αυτή η διαδικασία σε κάνει να αισθάνεσαι λιγότερη ενέργεια και ξεκινά τη φάση της υπνηλίας.

cherry2

Ενώ υπάρχουν πολλά τρόφιμα που περιέχουν πηγή μελατονίνης, το # 1 φαγητό που βοηθά στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου σας είναι τα ξινά κεράσια, ή τα βύσσινα. Τα βύσσινα ή ο χυμός τους περιέχουν μεγάλη ποσότητα μελατονίνης και έχουν μελετηθεί ακόμη και για το ρόλο τους στην ανακούφιση της αϋπνίας. Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση τους είχε ως αποτέλεσμα αυξημένο χρόνο ύπνου και πιο ικανοποιητική ποιότητα ύπνου.

Εκτός από τη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου σας, τα ξινά κεράσια περιέχουν εξαιρετική πηγή βιταμινών και μετάλλων. Μια μερίδα 240 ml περιέχει 62% των ημερήσιων αναγκών σου για βιταμίνη Α, 40% για βιταμίνη C και 14% για μαγγάνιο. Περιέχουν επίσης μια πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών, συμπεριλαμβανομένων ανθοκυανινών και φλαβονολών. Για να αποκομίσεις τα πλήρη οφέλη, συνιστάται να καταναλώνεις μια μερίδα βύσσινα ή χυμό 240 ml 2-3 ώρες πριν από το κρεβάτι.

Στην αγορά θα βρεις και συμπλήρωμα διατροφής σε κάψουλες βύσσινο-ξινό κεράσι (tart cherry).

 

 

empty alt

Τα 4 ανοιξιάτικα λαχανικά που πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου

Εάν προσπαθείς να θωρακίσεις την υγεία σου τρώγοντας σωστά, τα λαχανικά σίγουρα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινή σου διατροφή.
empty alt

Παθαίνεις συχνά κράμπες; Δες ποια βιταμίνη σού λείπει!

Τον τελευταίο καιρό αισθάνεσαι κουρασμένη, το σώμα σου μουδιάζει ενώ οι κράμπες σε επισκέπτονται ανά τακτά. Τι σου συμβαίνει; Είναι πολύ πιθανόν να σου λείπει βιταμίνη Β5.
empty alt

Πώς να ρίξετε την πίεση σας μέσω της διατροφής

Η καλή και ισορροπημένη διατροφή ακόμα κι αν δεν θεραπεύει συγκεκριμένες παθήσεις, πολλές φορές βοηθάει στην πρόληψη και στο να μη χειροτερέψουν.
empty alt

Σαρδέλα, ένα νόστιμο και ωφέλιμο ψάρι

Καλοκαίρι και ψαράκι είναι ένας απόλυτος συνδυασμός απόλαυσης. Η σαρδέλα είναι μια εξαιρετική επιλογή καθώς μαγειρεύονται και με πολλούς τρόπους Στα κάρβουνα, τηγανητές ή ακόμα και παστές, εκτός από υπέροχη γεύση χαρίζουν και πολλές ωφέλιμες ιδιότητες στον οργανισμό σου.
empty alt

Σούπερ διατροφή για σούπερ…γονιμότητα!

Για να διευκολύνετε τη σύλληψη ο οργανισμός σας πρέπει να είναι στα καλύτερά του. Εδώ θα μάθετε ποιες βιταμίνες χρειάζεται να έχετε στο οπλοστάσιό σας και ποια είναι η λειτουργία της κάθε μίας ως προς τη γονιμότητα.
empty alt

Είναι πράσινο και καίει αλλά τι είναι στα αλήθεια το Wasabi;

  Ανακαλύψτε τι κάνει αυτό το συνοδευτικό του σούσι τόσο μοναδικό, κι επιπλέον θα πάρετε συμβουλές για την αγορά του και τις συνταγές με αυτόν τον σούπερ-αρωματικό συγγενή του χρένου και του σιναπιού.
empty alt

Το πολύτιμο διατροφικό προφίλ του ροδιού

Τα οφέλη περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων αντιοξειδωτικά, υγεία της καρδιάς, του ουροποιητικού συστήματος κι αντοχή στην άσκηση
empty alt

Τι είναι καλύτερο να καταναλώσεις μετά τη γυμναστική

Ποιες τροφές θα βοηθήσουν το σώμα σου να ανακάμψει ύστερα από μία προπόνηση
Back To Top