Μερικές φορές φαίνεται ότι δεν υπάρχουν αρκετές ώρες την ημέρα. Η ζωή σου είναι συνεχώς πολυάσχολη και τείνεις να βάζεις τον καλό ύπνο στον τελευταίο τροχό της αμάξης.

Μερικές φορές φαίνεται ότι δεν υπάρχουν αρκετές ώρες την ημέρα. Η ζωή σου είναι συνεχώς πολυάσχολη και τείνεις να βάζεις τον καλό ύπνο στον τελευταίο τροχό της αμάξης. Μπορεί να μην το συνειδητοποιείς αυτό, αλλά ο καλός ύπνος είναι εξαιρετικά σημαντικός για τη γενική υγεία σου. Η έρευνα δείχνει ότι ο σωστός ύπνος μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων χρόνιων ασθενειών και μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού σου συστήματος.

Συνιστάται να κοιμάσαι ανάμεσα σε επτά και εννέα ώρες αδιάλειπτου ύπνου κάθε βράδυ, αλλά πολλοί άνθρωποι αγωνίζονται ακόμη για να κοιμηθούν μεταξύ πέντε και έξι ωρών. Υπάρχουν πολλές στρατηγικές που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να αποκτήσεις καλό ύπνο, συμπεριλαμβανομένης της πραγματοποίησης μερικών αλλαγών στη διατροφή σου.

Υπάρχει μια ποικιλία τροφίμων που περιέχουν ιδιότητες που προάγουν τον ύπνο, όπως μια φυσική πηγή μελατονίνης. Η μελατονίνη είναι μια φυσική ορμόνη που παράγεται από τον επίφυση του σώματος Η επίφυση αρχίζει να παράγει ενεργά μελατονίνη και την απελευθερώνει στο αίμα όταν ο ήλιος δύει και εμφανίζεται σκοτάδι. Αυτή η διαδικασία σε κάνει να αισθάνεσαι λιγότερη ενέργεια και ξεκινά τη φάση της υπνηλίας.

cherry2

Ενώ υπάρχουν πολλά τρόφιμα που περιέχουν πηγή μελατονίνης, το # 1 φαγητό που βοηθά στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου σας είναι τα ξινά κεράσια, ή τα βύσσινα. Τα βύσσινα ή ο χυμός τους περιέχουν μεγάλη ποσότητα μελατονίνης και έχουν μελετηθεί ακόμη και για το ρόλο τους στην ανακούφιση της αϋπνίας. Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση τους είχε ως αποτέλεσμα αυξημένο χρόνο ύπνου και πιο ικανοποιητική ποιότητα ύπνου.

Εκτός από τη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου σας, τα ξινά κεράσια περιέχουν εξαιρετική πηγή βιταμινών και μετάλλων. Μια μερίδα 240 ml περιέχει 62% των ημερήσιων αναγκών σου για βιταμίνη Α, 40% για βιταμίνη C και 14% για μαγγάνιο. Περιέχουν επίσης μια πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών, συμπεριλαμβανομένων ανθοκυανινών και φλαβονολών. Για να αποκομίσεις τα πλήρη οφέλη, συνιστάται να καταναλώνεις μια μερίδα βύσσινα ή χυμό 240 ml 2-3 ώρες πριν από το κρεβάτι.

Στην αγορά θα βρεις και συμπλήρωμα διατροφής σε κάψουλες βύσσινο-ξινό κεράσι (tart cherry).

 

 

empty alt

Αυτή είναι η τροφή της μακροζωίας

Έχεις ακούσει τους διατροφολόγους που λένε ότι το καλύτερο πρωινό είναι ένα γεύμα με γάλα, φρούτα, ξηρούς καρπούς και βρώμη; Κάτι ξέρουν! Η βρώμη σε βοηθάει όχι μόνο να χάσεις κιλά με τον πλέον υγιεινό τρόπο αλλά σου εξασφαλίζει και μακροζωία.
empty alt

5 καθημερινές συνήθειες των διατροφολόγων

Η διατροφή τους στηρίζεται στην επιστημονική έρευνα και τη μακροχρόνια εμπειρία. Αν λοιπόν αναζητάς το ιδανικό πρότυπο για να αποφασίσεις τι θα βάζεις στο πιάτο σου, δεν υπάρχει καλύτερο από τους διατροφολόγους.
empty alt

Τροφική δυσανεξία ή αλλεργία;

Αν σε πιάνει στομαχόπονος μετά από ένα ποτήρι γάλα, ίσως έχεις απλώς μια δυσανεξία στη λακτόζη, αλλά ενδέχεται και να είσαι αλλεργικός στα γαλακτοκομικά.
empty alt

Χριστουγεννιάτικο δέντρο φρούτων

Αν ψάχνεις για μια υγιεινή εναλλακτική επιλογή για τις γεμάτες πιατέλες με τα χριστουγεννιάτικα παραδοσιακά γλυκά όπως τα μελομακάρονα, οι δίπλες και οι κουραμπιέδες ή απλώς θέλεις να φτιάξεις κάτι διασκεδαστικό με τα παιδιά σου ή τα ανίψια σου ένα κρύο απόγευμα, αξίζει τον κόπο να δοκιμάσεις […]
empty alt

Η πιο γλυκιά καρδιά του καλοκαιριού κρύβεται στο καρπούζι!

Η πιο λαχταριστή κατακόκκινη καρδιά του καλοκαιριού είναι κυριολεκτικά για φάγωμα… Το καρπούζι είναι ένα νόστιμο και δροσιστικό φρούτο που σου προσφέρει πολλά οφέλη.
empty alt

Παγκόσμια Μέρα Μπίρας και σου έχουμε 7 λόγους για να πιείς μια «στην υγειά» σου

Μερικές φορές δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από την απόλαυση μιας παγωμένης μπίρας – ειδικά τώρα που ο καιρός αρχίζει να ζεσταίνει και να προχωράμε προς το καλοκαίρι.
empty alt

Αυτό είναι το καλύτερο φρούτο για την υγεία του εντέρου σας, σύμφωνα με έναν γαστρεντερολόγο

Αν και υποτίθεται ότι καταναλώνουμε 25 έως 38 γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα, μια σύσταση που βασίζεται στη συνολική κατανάλωση θερμίδων μας, ο μέσος Δυτικός καταναλώνει στην πραγματικότητα μόνο περίπου 10 έως 15 γραμμάρια την ημέρα, αναφέρουν οι ειδικοί της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ.
empty alt

Μούσμουλο: ένα φρούτο με εκπληκτικά ωφέλιμο διατροφικό προφίλ

Τα οφέλη που προσφέρει το μούσμουλο στην υγεία σου θα σε ενθουσιάσουν

Back To Top