Σαββατοκύριακο έρχεται, και αυτό που έχεις περισσότερο ανάγκη τώρα, αν προσπαθείς να κάνεις δίαιτα, είναι να διαβάσεις τα συμπεράσματα μιας νέας μελέτης από το Πανεπιστήμιο της Τασμανίας.

Σαββατοκύριακο έρχεται, και αυτό που έχεις περισσότερο ανάγκη τώρα, αν προσπαθείς να κάνεις δίαιτα, είναι να διαβάσεις τα συμπεράσματα μιας νέας μελέτης από το Πανεπιστήμιο της Τασμανίας.

Τι υποστηρίζουν οι ειδικοί που την έκαναν; Ότι παρεκκλίνοντας για λίγο, για παράδειγμα μέσα στο Σαββατοκύριακο, από τους κανόνες της δίαιτας, δίνουμε στον εαυτό μας το ψυχολογικό κίνητρο να συνεχίσει από Δευτέρα τις προσπάθειες με μεγαλύτερη επιμονή και αυτοσυγκράτηση.

Επιπλέον, όπως προσθέτει μια από τους συγγραφείς της μελέτης, η Nuala Byrne, κάνοντας σύντομα διαλείμματα από τη δίαιτά μας αντιμετωπίζουμε το φαινόμενο της λεγόμενης προσαρμοστικής θερμογένεσης, της τάσης δηλαδή που έχει το σώμα μας να μειώνει την κατανάλωση θερμίδων σε περιόδους στέρησης (όπως στη διάρκεια μιας αυστηρής δίαιτας).

Τα παραπάνω συμπεράσματα προέκυψαν αφού οι ειδικοί χώρισαν 51 παχύσαρκους άντρες σε δύο ομάδες και ζήτησαν από την πρώτη να κάνει ασταμάτητα δίαιτα και από τη δεύτερη να κάνει δίαιτα με διαλείμματα.

Όσοι έκαναν δίαιτα με διαλείμματα στο τέλος του πειράματος είχαν χάσει περισσότερο βάρος και σωματικό λίπος. Και, το σημαντικότερο, διατήρησαν το αποτέλεσμα για περισσότερο χρόνο!

«Φαίνεται ότι τα διαλείμματα από τη δίαιτα παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της προσέγγισης», καταλήγει η Byrne.

Ενώ περιμένουμε λοιπόν να γίνουν νέες έρευνες για να επιβεβαιώσουν τα ευρήματα των Αυστραλών, αυτό το Σαββατοκύριακο ας απολαύσουμε χωρίς τύψεις ένα (ακόμα) κομμάτι πίτσα.

empty alt

Διατροφικές συνήθειες ενάντια στην εξωσωματική

Αναψυκτικά και καφές με ζάχαρη ή τεχνιτά γλυκαντικά εμποδίζουν την επιτυχία μιας εξωσωματικής  γονιμοποίησης σύμφωνα με έρευνα επιστημόνων από την Βραζιλία.
empty alt

4 συνήθειες φαγητού που πρέπει να υιοθετήσεις

Κατά τη διάρκεια των κυρίως γευμάτων, το έντονο αίσθημα πείνας, ειδικά σε περιπτώσεις που έχει προηγηθεί πολύωρη νηστεία, ο τρόπος που συνηθίζουμε να σερβίρουμε το φαγητό, καθώς και διάφοροι παράγοντες που μπορεί να αποσπάσουν την προσοχή μας, είναι πιθανό να οδηγήσουν σε υπερκατανάλωση φαγητού...
empty alt

Kombucha: Πόσο καλό μας κάνει το νέο hot ρόφημα;

Μετά τα juice bars, το αβοκάντο και τον ενεργό άνθρακα, η νέα τάση υγιεινής διατροφής που μας έρχεται είναι το kombucha: ένα μη αλκοολούχο ρόφημα κινεζικής προέλευσης, που φτιάχνεται με ζυμωμένο τσάι πλούσιο σε προβιοτικά.
empty alt

Αγαπάς τις πατάτες; Σου έχουμε καλά νέα!

Μπορεί να έχουν βγάλει κακό όνομα λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε υδατάνθρακες (τους οποίους, να σημειώσουμε, το σώμα μας χρειάζεται για να λειτουργήσει).
empty alt

Τι να φας όταν νιώθεις αγχωμένος;

Την ώρα που μας καταβάλλει το άγχος, το σώμα μας απελευθερώνει τις λεγόμενες ορμόνες του στρες, όπως είναι η αδρεναλίνη, η κορτιζόλη και η νορεπινεφρίνη.
empty alt

Green power smoothie: Ένα πρωινό όλο ενέργεια στο ποτήρι σου

Ο συνδυασμός kale και αβοκάντο καθιστά αυτή την υγιεινή συνταγή smoothie εξαιρετικά πράσινη. Οι σπόροι Chia προσδίδουν σε αυτό το κρεμώδες smoothie μια γροθιά ινών και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων που είναι η βάση για μια υγιή καρδιά.
empty alt

Γιατί νιώθω να πεινάω συνέχεια;

Είτε η πείνα σου εκδηλώνεται με την επιθυμία να ψάξεις στο ψυγείο για σνακ, ή τη λαχτάρα να παραγγείλεις κάτι το συντομότερο δυνατόν ή να είσαι πάνω από την κατσαρόλα περιμένοντας με ανυπομονησία να γίνει το φαγητό, μπορεί να είναι ένα μικρό βασανιστήριο.
empty alt

5 «κακοί» υδατάνθρακες που μπορείτε να τρώτε όταν έχετε διαβήτη, σύμφωνα με τους διαιτολόγους

Οι υδατάνθρακες μπορούν να είναι υγιείς επιλογές όταν έχετε διαβήτη ή προσέχετε τη διατροφή σας

Back To Top