Αφού μόλις πριν λίγο έφαγα, γιατί πεινάω πάλι; Γιατί ξυπνάω μέσα στο βράδυ και πηγαίνω σαν υπνωτισμένος στο ψυγείο; Σίγουρα σου έχει συμβεί και ακόμα πιο σίγουρα, αυτό δεν βοηθάει καθόλου ούτε την πέψη ούτε τη σταθεροποίηση των κιλών σου.

Αφού μόλις πριν λίγο έφαγα, γιατί πεινάω πάλι; Γιατί ξυπνάω μέσα στο βράδυ και πηγαίνω σαν υπνωτισμένος στο ψυγείο; Σίγουρα σου έχει συμβεί και ακόμα πιο σίγουρα, αυτό δεν βοηθάει καθόλου ούτε την πέψη ούτε τη σταθεροποίηση των κιλών σου. Τι φταίει;

Τρως τις λάθος τροφές, αυτό είναι! Αντί να επιλέγεις κάτι που θα σε χορτάσει και θα φρενάρει λίγο την πείνα σου, τρως φαγητά που αυξάνουν την επιθυμία σου για περισσότερο φαγητό.

Και αν θέλεις να χάσεις μερικά περιττά κιλάκια, μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσεις και να περιορίσεις (ή να βγάλεις) από το διατροφολόγιό σου τα εξής:

1.Fast food:

Το γρήγορο φαγητό σε χορταίνει προσωρινά καθώς λειτουργεί ύπουλα μέσα σου. Τα τρανς λιπαρά που περιέχει λειτουργούν στον οργανισμό σου ως τροχοπέδη στην παραγωγή ντοπαμίνης και σεροτονίνης, υπεύθυνες για τον έλεγχο της όρεξης.
Και φυσικά, περιέχουν πολύ αλάτι, που σε κάνει να διψάς αλλά εσύ νομίζεις ότι πεινάς. Και τρως.

2.Υδατάνθρακες:

Το λίγο ψωμάκι σε κάνει να θέλεις ακόμα ένα κομματάκι κ.ο.κ. Το ίδιο συμβαίνει και με το ρύζι και τα μακαρόνια. Καταναλώνοντάς τα, να τι συμβαίνει στον οργανισμό σου: Αυξάνεται το σάκχαρο στο αίμα και μετά πέφτει απότομα γιατί η ινσουλίνη απορροφά τη γλυκόζη. Και πεινάς σαν λύκος.

3.Έτοιμοι χυμοί:

Αν τους προτιμάς από τους φρεσκοστιμμένους χυμούς ή τα φρούτα, μην γελιέσαι ότι προσφέρεις κάτι θρεπτικό στον οργανισμό σου. Οι έτοιμοι χυμοί αυξάνουν τα επίπεδα του σακχάρου του αίματος και τα ρίχνουν απότομα, με αποτέλεσμα μεγάλη πείνα, πολύ σύντομα.

4.Light αναψυκτικά:
Με μηδέν ή λίγες θερμίδες είναι απόλαυση όταν διψάς και θέλεις κάτι δροσερό. Μόνο που πίνοντας το αγαπημένο σου αναψυκτικό είναι σαν να λες στον εγκέφαλό σου: «Ετοιμάσου, θα φάμε κάτι γλυκό!». Και συνήθως δεν του χαλάς το χατήρι…

empty alt

Το μυστικό για την παχυσαρκία των εφήβων

Πέντε μικρά γεύματα την ημέρα μπορούν να «εκτροχιάσουν» τα γονίδια που ευθύνονται για την παχυσαρκία στους έφηβους.
empty alt

Υγιεινή διατροφή με σοκολάτα, καφέ και κόκκινο κρασί

Η αλήθεια είναι ότι διαρκώς βγαίνουν νέες έρευνες που ποντάρουν σε διαφορετικές τροφές. Και ενώ ήδη γνωρίζουμε, σε γενικές γραμμές, ότι μια διατροφή που στηρίζεται στις φυσικές τροφές κάνει καλό στην υγεία μας, από εκεί και πέρα επικρατεί ένα χάος από άπειρες, συχνά αντικρουόμενες πληροφορίες.
empty alt

Πόσα φρούτα πρέπει να τρώμε την ημέρα;

Διαρκώς διαβάζουμε και ακούμε ότι από την καθημερινή μας διατροφή δεν πρέπει να λείπουν τα φρούτα και τα λαχανικά.
empty alt

6 κατηγορίες τροφών που καλό είναι να περιορίσεις αν θηλάζεις

Μπορεί να έχεις κόψει «μαχαίρι» το αλκοόλ, ή τουλάχιστον να έχεις μειώσει την κατανάλωσή του στο ελάχιστο, το ήξερες όμως ότι υπάρχουν και άλλες τροφές που πρέπει να αποφεύγονται την περίοδο του θηλασμού, για διαφορετικούς λόγους η καθεμία; 1.
empty alt

Σκέφτεσαι να κόψεις τον καφέ;

Αν φλερτάρεις με την ιδέα να κόψεις ή να ελαττώσεις τον καφέ και την πρόσληψη καφεΐνης στη διατροφή και την καθημερινότητά σου, εδώ θα βρεις όλα τα οφέλη και τους καλούς λόγους που θα σε ενθαρρύνουν να πάρεις την απόφαση που σου ταιριάζει.
empty alt

Σημαντικές πηγές πρωτεΐνης για vegans ή vegetarians

Χρήσιμες και για όσους νηστεύουν!
empty alt

Very βερίκοκο…ρικοκο ρίκοκο

Στρογγυλό και πορτοκαλοκίτρινο, μοιάζει με μια μικρότερη εκδοχή ενός ροδάκινου, αλλά μοιράζονται την τρυφερότητα των μοβ δαμάσκηνων.
empty alt

Τα 3 καλύτερα αντιφλεγμονώδη μπαχαρικά για το σάκχαρο του αίματος

Η μαγειρική χρήση του τζίντζερ, του κουρκουμά και της κανέλας δείχνουν όλα τα μεταβολικά οφέλη για την υγεία
Back To Top