Ένα από τα φυτικά είδη γάλακτος που κυκλοφορούν τελευταία στην αγορά είναι το λεγόμενο γάλα βρόμης. Πώς φτιάχνεται και ποια είναι η διατροφική αξία του; Διάβασε τι απάντησαν δύο κλινικοί διαιτολόγοι, οι Melissa Bailey, MS, RD, LDN, και Liz Smith, MPH, RD, CNSC στο Popsugar.com.

Ένα από τα φυτικά είδη γάλακτος που κυκλοφορούν τελευταία στην αγορά είναι το λεγόμενο γάλα βρόμης. Πώς φτιάχνεται και ποια είναι η διατροφική αξία του; Διάβασε τι απάντησαν δύο κλινικοί διαιτολόγοι, οι Melissa Bailey, MS, RD, LDN, και Liz Smith, MPH, RD, CNSC στο Popsugar.com.

Τι είναι το γάλα βρόμης;

Το σπιτικό γάλα βρόμης είναι βρόμη που έχει μουλιάσει σε νερό και κατόπιν περάσει από σουρωτήρι. Το τυποποιημένο συνήθως εμπλουτίζεται με διάφορες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία και περιέχει πρόσθετα που παρατείνουν τη διάρκεια ζωής του και του δίνουν γεύση.

Είναι καλύτερο από άλλα φυτικά γάλατα;

Κατά κανόνα δεν περιέχει μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης ή λιπαρών, αν και συγκριτικά με το γάλα αμυγδάλου περιέχει περισσότερα λιπαρά. Μία μερίδα γάλακτος βρόμης περιέχει γύρω στα 2 γραμμ. πρωτεΐνης και 5 γραμμ. λιπαρών (ενώ π.χ. το γάλα αμυγδάλου δίνει 1 γραμμ. πρωτεΐνης και 2,5 γραμμ. λιπαρών ανά μερίδα).

Κάποια τυποποιημένα προϊόντα είναι επίσης εμπλουτισμένα με βιταμίνες και ιχνοστοιχεία όπως ασβέστιο, βιταμίνη Β12, βιταμίνη D και φώσφορο. Προσοχή όμως στη ζάχαρη που ίσως έχει προστεθεί.

Είναι εξίσου θρεπτικό με τη βρόμη σε στερεά μορφή;

Σε αντίθεση με τη βρόμη σε στερεά μορφή, είναι στραγγισμένο, με αποτέλεσμα να λείπουν οι φυτικές ίνες που θα έπαιρνες από βρόμη ολικής άλεσης.

Σε ποιους απευθύνεται το γάλα βρόμης;

Σε όσους απευθύνονται και τα άλλα φυτικά γάλατα: σε ανθρώπους που υποφέρουν από αλλεργίες σε γαλακτομικά προϊόντα ή έχουν επιλέξει να ακολουθούν μια χορτοφαγική ή vegan διατροφή.

empty alt

Διατροφικές συνήθειες ενάντια στην εξωσωματική

Αναψυκτικά και καφές με ζάχαρη ή τεχνιτά γλυκαντικά εμποδίζουν την επιτυχία μιας εξωσωματικής  γονιμοποίησης σύμφωνα με έρευνα επιστημόνων από την Βραζιλία.
empty alt

Η διατροφή που μπλοκάρει την ακμή

Η διατροφή μπορεί να επηρεάσει την ακμή του δέρματος. Αυτό δείχνουν τα νέα ευρήματα της επιστημονικής έρευνας.
empty alt

Πόσους καφέδες μπορούμε να πίνουμε άφοβα την ημέρα;

Μπορούμε να πίνουμε μέχρι τέσσερα φλιτζάνια καφέ την ημέρα χωρίς να βάζουμε σε κίνδυνο την υγεία μας.
empty alt

Να γιατί είναι καλό να βάλετε την ινδική καρύδα στη διατροφή σας

Προσθέστε μια εξωτική νότα στα φαγητά σας αλλά και μερικά ωφέλιμα πλεονεκτήματα, με το λάδι καρύδας!   Το έλαιο καρύδας περιέχει υγιή λιπαρά οξέα Το λάδι καρύδας είναι υψηλό σε ορισμένα κορεσμένα λίπη.
empty alt

Δύο λόγοι για να προτιμάς το φραπέ

Μπορεί οι περισσότεροι να προτιμούν πλέον εσπρέσσο, καπουτσίνο, freddo, latte, κλπ, υπάρχουν όμως ακόμα αρκετοί που δεν αλλάζουν τον στιγμιαίο καφέ, και δη το φραπέ, ειδικά τώρα που ο καιρός ζεσταίνει! Και σύμφωνα με τους ειδικούς, υπάρχει και επιστημονικοί λόγοι να προτιμά κάποιος το στιγμιαίο...
empty alt

5 δημιουργικοί τρόποι να βάλεις τα λαχανικά στη διατροφή σου

Ακόμα και αν το μπρόκολο ή το καρότο δεν ανήκουν στις αγαπημένες σου τροφές, οι παρακάτω ιδέες θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις την ποσότητα λαχανικών που καταναλώνεις καθημερινά, αλλά και να τα απολαμβάνεις πραγματικά.
empty alt

Ποια είναι τα καλύτερα και ποια τα χειρότερα σνακ για βραδινές λιγούρες

Σύμφωνα με τους διαιτολόγους και τους ειδικούς διατροφής, υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους μπορεί να νιώσεις την όρεξη ή την επιθυμία να τσιμπήσεις κάτι μετά το δείπνο, είτε λόγω πλήξης, άγχους, ακόμα και πόθου ή σωματικής πείνας.
empty alt

7 συνήθειες που πρέπει να εγκαταλείψετε για να έχετε μια πιο προσεκτική διατροφή

Μικρές αλλαγές για περισσότερη συνειδητή απόλαυση και καλή υγεία
Back To Top