Διατροφικές επιλογές για να μην έχεις ενοχλητικά συμπτώματα φουσκώματος

Αν υποφέρεις κι εσύ συχνά από φούσκωμα, που δυσκολεύει την καθημερινότητά σου και τις δραστηριότητές σου, τότε η διατροφή σου μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στο να απαλλαγείς από αυτό. Συνέχισε να διαβάζεις για να δεις 7 κατηγορίες τροφών που μπορούν να μετριάσουν το πρόβλημα και σύντομα θα απαλλαγείς από τη δυσφορία που αυτό σου προκαλεί.

Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες

Τα αποξηραμένα φρούτα, τα λαχανικά, οι ξηροί καρποί και τα δημητριακά ολικής αλέσεως, είναι όλα τους τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, ό,τι πρέπει για ανθρώπους που υποφέρουν από συχνό φούσκωμα.

Δαμάσκηνα

Τα δαμάσκηνα διαθέτουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και σορβιτόλη, ένα φυσικό καθαρτικό που βοηθά στη διευκόλυνση των κινήσεων του εντέρου.

Λιναρόσποροι ή σπόροι chia

Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και μπορούν να βοηθήσουν στο να γίνουν τα κόπρανα πιο εύκολα στην αποβολή τους.

Φρούτα και λαχανικά

Τα μήλα, τα αχλάδια, τα μούρα, οι πιπεριές, το μπρόκολο και τα φυλλώδη λαχανικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και νερό, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν να στην ανακούφιση από το φούσκωμα.

Νερό

Η κατανάλωση άφθονου νερού κατά τη διάρκεια της ημέρας βοηθά στη βελτίωση της πέψης, αλλά και στην κίνηση του εντέρου.

Γιαούρτι και Κεφίρ

Το γιαούρτι και το κεφίρ μπορούν να βοηθήσουν στην προώθηση της ανάπτυξης καλών βακτηρίων του εντέρου, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν με τη σειρά τους στη ρύθμιση των κινήσεων του εντέρου.

Τσάι από βότανα

Το τζίντζερ, η μέντα και το χαμομήλι μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση των πεπτικών προβλημάτων και στην ανακούφιση από τη δυσκοιλιότητα.

empty alt

Η πλήξη παχαίνει

Στο πρώτο πείραμα οι 52 εθελοντές κλήθηκαν υποβλήθηκαν σε ένα τεστ που είχε στόχο να προκαλέσει πλήξη (απαιτούσε να κάνουν επί αρκετή ώρα αλλεπάλληλα copy σε μία ομάδα γραμμάτων) και στη συνέχεια να ζητήσουν να φάνε ό,τι ήθελαν.
empty alt

Η θρεπτική ουσία που δεν ήξερες ότι χρειάζεσαι

Σίγουρα θα έχεις διαβάσει πολλά για θρεπτικά στοιχεία όπως η βιταμίνη C και το φυλλικό οξύ, ωστόσο υπάρχει ένα ακόμα διατροφικό συστατικό που αξίζει την προσοχή σου: η χολίνη, η οποία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία των κυττάρων, του μεταβολισμού, του νευρικού συστήματος, του συκωτιού,...
empty alt

15 τροφές που θα σου δώσουν υπερδυνάμεις όλη μέρα

Οι παρακάτω διατροφικές επιλογές, καθώς δίνουν πρωτεΐνες, σύνθετους υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, ωφέλιμα λιπαρά ή διάφορα πολύτιμα μικροθρεπτικά συστατικά, ή και όλα αυτά μαζί, θα σε εφοδιάσουν με την απαραίτητη ενέργεια για να τα βγάλεις πέρα ακόμα και στη διάρκεια της πιο απαιτητικής ημέρας: 1.
empty alt

Αγαπάς τις πατάτες; Σου έχουμε καλά νέα!

Μπορεί να έχουν βγάλει κακό όνομα λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε υδατάνθρακες (τους οποίους, να σημειώσουμε, το σώμα μας χρειάζεται για να λειτουργήσει).
empty alt

Τα καλύτερα τρόφιμα για Fitness

Η επίτευξη μιας σωστής προπόνησης υπερβαίνει τον αριθμό των επαναλήψεων που κάνετε ή τα μίλια που τρέχετε στον δρόμο ή στον διάδρομο (αν και αυτό βοηθά επίσης).
empty alt

Ποιες τροφές να βάλετε στο πιάτο σας αν κάνετε δίαιτα

Δεν είναι όλες οι θερμίδες δημιουργούνται ίσες. Διαφορετικά τρόφιμα περνούν από διαφορετικά μεταβολικά μονοπάτια στο σώμα σας.
empty alt

Σου ανέβασαν την πίεση; Η διατροφή θα σου την ρίξει!

Η καλή και ισορροπημένη διατροφή ακόμα κι αν δεν θεραπεύει συγκεκριμένες παθήσεις, πολλές φορές βοηθάει στην πρόληψη και στο να μη επιδεινωθούν.
empty alt

Χυμοί και φρούτα: Πότε να τα καταναλώνουμε μέσα στην ημέρα;

Τα φρούτα όπως και οι χυμοί από αυτά, δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία ότι είναι ιδιαίτερα υγιεινά, προσφέροντας πολύτιμα οφέλη στον οργανισμό μας.
Back To Top