Τα φρούτα έχουν σίγουρα μια θέση στο πρόγραμμα απώλειας βάρους. Εδώ είναι οι καλύτερες επιλογές που σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους στόχους σας.

 

Τα φρούτα έχουν σίγουρα μια θέση στο πρόγραμμα απώλειας βάρους. Εδώ είναι οι καλύτερες επιλογές που σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους στόχους σας.

Μάθετε ποια φρούτα μπορούν να σας διευκολύνουν στο να φτάσετε τους στόχους απώλειας βάρους σας λίγο πιο γρήγορα.

 

Σμέουρα

Τα σμέουρα είναι ένα από τα απόλυτα τρόφιμα για την απώλεια βάρους, καθώς μία μερίδα εμπεριέχει περίπου ⅓ των ημερησίων αναγκών σας σε ίνες – 8 γραμμάρια – και έχουν υπέροχη γεύση. Οι έρευνες δείχνουν ότι η αύξηση της πρόσληψης ινών μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους, καθώς οι ίνες σας κρατούν πλήρεις και διατηρούν την πέψη σας κανονική.

Οι ίνες δεν είναι ο μόνος λόγος για να προτιμήσετε τα σμέουρα. Αυτός ο καρπός παίρνει το πανέμορφο χρώμα του από τις ανθοκυανίνες, ένα αντιοξειδωτικό που συνδέεται με την ενίσχυση της καρδιάς και την πρόληψη της γνωσιακής παρακμής. Τα σμέουρα περιέχουν επίσης ελλαγικό οξύ, το οποίο μπορεί να προστατεύσει από επτά τύπους καρκίνων. Είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, η οποία καταπολεμά φλεγμονές, διατηρεί το δέρμα υγιές και ενισχύει το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

01-01-Copy

Αχλάδια

Μόνο ένα αχλάδι συσκευάζει 6 γραμμάρια ινών – περίπου το ένα τέταρτο των ημερήσιων αναγκών σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να μη νιώθετε πείνα και θα σας αποτρέψουν από άσκοπο τσιμπολόγημα. Ωστόσο, τα αχλάδια προσφέρουν πολύ περισσότερα, περιέχουν άφθονη βιταμίνη C για την καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών. Είναι επίσης μια καλή πηγή καλίου για να βοηθήσει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και να ενισχύσει την υγεία της καρδιάς σας.

Μύρτιλα και μούρα

Ενώ τα σμέουρα προσφέρουν τις περισσότερες ίνες της οικογένειας των μούρων, εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι τα μύρτιλα αποτελούν σημαντικό μέρος της διατροφής σας με απώλεια βάρους. Τα μύρτιλα προσφέρουν 4 γραμμάρια ίνας ανά φλιτζάνι, αλλά είναι πιο γνωστά για το αντιοξειδωτικό τους περιεχόμενο. Η κατανάλωση μύρτιλων συνδέεται με την προστασία από τη γήρανση, τις ακτίνες UV, τις περιβαλλοντικές τοξίνες και το άγχος. Μπορούν ακόμη να μας προστατεύσουν από την απώλεια μνήμης. Αποθηκεύστε σε άγρια βατόμουρα εάν θέλετε πραγματικά να φορτώσετε αντιοξειδωτικά, καθώς έχουν διπλάσια αντιοξειδωτική ικανότητα άλλων μούρων.

erol-ahmed-407736-unsplash-1200x800

Πορτοκάλια

Συχνά πιστεύουμε ότι τα πορτοκάλια είναι απαραίτητα για την ενίσχυση της ασυλίας μας, αλλά μπορούν επίσης να αποτελέσουν σημαντικό κομμάτι της απώλειας βάρους. Αγαπάμε τα πορτοκάλια επειδή βοηθούν στην ικανοποίηση για κάτι γλυκό ενώ προσφέρουν μια σειρά από απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Ένα μεγάλο πορτοκάλι έχει 4 γραμμάρια ίνας, σχεδόν όλες τις καθημερινές σας ανάγκες σε βιταμίνη C και περίπου το 10% της καθημερινής σας ανάγκης για κάλιο. Είναι επίσης εφοδιασμένα με καροτενοειδή, μια οικογένεια αντιοξειδωτικών που δίνει στα πορτοκάλια το ομώνυμο χρώμα τους. Τα καροτενοειδή μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του λίπους της κοιλιάς, να βελτιώσουν την όραση και να ενισχύσουν την ανοσία για να σας κρατήσουν υγιείς.

Μήλα

Ένα μήλο την ημέρα μπορεί να μην κρατήσει τον γιατρό (εντελώς) μακριά, αλλά σίγουρα μπορεί να βοηθήσει να ενισχύσει τη γενική υγεία σας. Ένα μήλο μεσαίου μεγέθους προσφέρει 4 γραμμάρια ινών για να ενισχύσει το αίσθημα κορεσμού ή του πρωινού μπολ με πλιγούρι βρώμης. Απλά σιγουρευτείτε ότι τρώτε και τη φλούδα – εκεί βρίσκονται οι περισσότερες από τις ίνες και οι ευεργετικές ενώσεις. Τα μήλα μπορούν επίσης να κάνουν θαύματα για την καρδιά σας, συμβάλλοντας στη μείωση της χοληστερόλης και στη βελτίωση της υγείας της. Η κατανάλωση μήλων συμβάλλει επίσης στην καταπολέμηση του καρκίνου, του διαβήτη τύπου 2 και της νόσου του αλτσχάιμερ.

px_strawberries-1200x800

Φράουλες

Δεν μπορούμε να μιλάμε για τα καλύτερα φρούτα για απώλεια βάρους χωρίς να αναφέρουμε τις φράουλες. Αυτό το νόστιμο μούρο μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε την επιθυμία για γλυκό, προσφέροντας 3 γραμμάρια ίνας ανά φλιτζάνι για να σας κρατήσει με αίσθημα κορεσμού για ώρες. Προσφέρουν επίσης σχεδόν το 100% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας βιταμίνης C ανά μερίδα. Οι φράουλες είναι η τρίτη καλύτερη πηγή πολυφαινόλων, ένας τύπος αντιοξειδωτικού που καταπολεμά τα βακτήρια στο στόμα σας και εμποδίζει τη φθορά των δοντιών. Ο καρπός δείχνει επίσης ότι είναι επωφελής για να βοηθήσει στην πρόληψη καρδιακών παθήσεων, νευροεκφυλιστικών ασθενειών, οστεοπόρωσης και διάφορων τύπων καρκίνου.

Μπανάνες

Οι μπανάνες δεν συσκευάζουν μόνο 3 γραμμάρια ινών, αλλά έχουν επίσης ανθεκτικό άμυλο – έναν υδατάνθρακα που μπορεί να ενισχύσει την υγεία του εντέρου και το κάψιμο του λίπους. Οι μπανάνες είναι ένα από τα καλύτερα τρόφιμα που προσφέρουν αίσθημα πληρότητας, πιθανώς επειδή περιέχουν ίνες, ανθεκτικό άμυλο και κάλιο. Το κάλιο είναι το κλειδί για την ισορροπία του νατρίου στο σώμα και η κατανάλωση υπερβολικού αλατιού είναι ένας κοινός λόγος που οι άνθρωποι βιώνουν φούσκωμα.

empty alt

Αρακάς: Τα μικρά πράσινα θαυματουργά μπιλάκια

  Μικρά, πράσινα μπιλάκια: έτσι λένε τον αρακά τα περισσότερα παιδάκια, που και μόνο χρώματος δεν τον συμπαθούν και ιδιαίτερα.
empty alt

4 συνήθειες φαγητού που πρέπει να υιοθετήσεις

Κατά τη διάρκεια των κυρίως γευμάτων, το έντονο αίσθημα πείνας, ειδικά σε περιπτώσεις που έχει προηγηθεί πολύωρη νηστεία, ο τρόπος που συνηθίζουμε να σερβίρουμε το φαγητό, καθώς και διάφοροι παράγοντες που μπορεί να αποσπάσουν την προσοχή μας, είναι πιθανό να οδηγήσουν σε υπερκατανάλωση φαγητού...
empty alt

Τι να πίνεις για να έχεις μνήμη ελέφαντα

  Τώρα τελευταία η μνήμη σου σε απατά. Πολλές φορές, δεν θυμάσαι τι έφαγες χθες, όπως λέμε χαρακτηριστικά και ουδόλλως τυχαία.
empty alt

Τρεις «έξυπνες» επιλογές σε κρέας με λιγότερες θερμίδες και περισσότερες πρωτεΐνες

Η πρωτεΐνη είναι αναπόσπαστο μέρος μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής, αλλά τι μπορείς να κάνεις αν συνοδεύεται από υψηλή ποσότητα λιπαρών; Και ιδιαίτερα αν είσαι σε διακοπές και δεν έχεις την επιλογή του σπιτικού φαγητού; Τότε, θα σου φανούν χρήσιμες οι συμβουλές του personal trainer...
empty alt

Σαρδέλα, ένα νόστιμο και ωφέλιμο ψάρι

Καλοκαίρι και ψαράκι είναι ένας απόλυτος συνδυασμός απόλαυσης. Η σαρδέλα είναι μια εξαιρετική επιλογή καθώς μαγειρεύονται και με πολλούς τρόπους Στα κάρβουνα, τηγανητές ή ακόμα και παστές, εκτός από υπέροχη γεύση χαρίζουν και πολλές ωφέλιμες ιδιότητες στον οργανισμό σου.
empty alt

Χυμοί και φρούτα: Πότε να τα καταναλώνουμε μέσα στην ημέρα;

Τα φρούτα όπως και οι χυμοί από αυτά, δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία ότι είναι ιδιαίτερα υγιεινά, προσφέροντας πολύτιμα οφέλη στον οργανισμό μας.
empty alt

Διατροφή για την ψυχή: οι 10 πιο «αντικαταθλιπτικές» τροφές

Μεταξύ όλων των στρατηγικών για τη διασφάλιση της ψυχικής μου υγείας, η κατανάλωση των σωστών τροφών είναι η πιο σημαντική (σε συνδυασμό με επαρκή ύπνο).
empty alt

Ταχίνι: το πολύτιμο διατροφικό του προφίλ

Θα θες να το τρως κάθε μέρα μόλις διαβάσεις πόσο ωφέλιμο είναι!

Back To Top