Το ένα τρίτο των ανθρώπων υποτιμά των αριθμό των θερμίδων που καταναλώνει καθημερινά, σύμφωνα με μια νέα βρετανική έρευνα.

Το ένα τρίτο των ανθρώπων υποτιμά των αριθμό των θερμίδων που καταναλώνει καθημερινά, σύμφωνα με μια νέα βρετανική έρευνα.

Συγκεκριμένα, οι άντρες ισχυρίζονται ότι καταναλώνουν 2.000 θερμίδες ημερησίως ενώ στην πραγματικότητα ξεπερνούν τις 3.000, ενώ οι γυναίκες λένε ότι τρώνε 1.500 θερμίδες την ημέρα ενώ καταναλώνουν σχεδόν 2.500.

Σημειωτέον, η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη είναι 2.500 θερμίδες για τους άντρες και 2.000 για τις γυναίκες.

Τα παραπάνω συμπεράσματα προέκυψαν μετά από δημοσκόπηση σε πάνω από 4.000 ανθρώπους.

Γιατί όμως πέφτουμε τόσο έξω στις εκτιμήσεις μας;

Όπως σχολίασε σχετικά η διατροφολόγος dr Alison Tedstone, η υποτίμηση των θερμίδων που καταναλώνουμε «ήταν ανέκαθεν ένα χαρακτηριστικό των δημοσκοπήσεων για τη διατροφή. Κάποιοι ξεχνούν τι έχουν φάει ενώ άλλοι παραποιούν σκόπιμα τις απαντήσεις που δίνουν, γνωρίζοντας ότι παίρνουν μέρος σε μια δημοσκόπηση», είπε.

empty alt

Ταχίνι: Πόσο πολύτιμο είναι τελικά;

Κάθε χρόνο, συνήθως όταν αρχίζει η Σαρακοστή, σκέφτεσαι μήπως να το έβαζες στη διατροφή σου. Και οι μέρες περνάνε, οι μήνες κυλάνε, πλησιάζει το Πάσχα και ακόμα το σκέφτεσαι.
empty alt

Πόσα φρούτα πρέπει να τρώμε την ημέρα;

Διαρκώς διαβάζουμε και ακούμε ότι από την καθημερινή μας διατροφή δεν πρέπει να λείπουν τα φρούτα και τα λαχανικά.
empty alt

Happy Espresso Day – 23 Νοεμβρίου

Η 23η Νοεμβρίου έχει καθιερωθεί ως η Ημέρα του Εσπρέσο: Στο Τορίνο, το 1884 αναπτύχθηκε μια απίστευτη νέα καινοτομία που θα άλλαζε τον τρόπο εργασίας σε όλο τον κόσμο.
empty alt

Πιες αυτό μετά το φαγητό του και ρίξε άκυρο στις θερμίδες!

Το καλοκαίρι ήρθε, οι παραλίες σε καλούν σαν τις Σειρήνες τον Οδυσσέα κι εσύ ακόμα προβληματίζεσαι για 2-3 κιλάκια που έβαλες το χειμώνα.
empty alt

Tροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο για να προσθέσετε στη διατροφή σας

Ο ψευδάργυρος είναι ένα απαραίτητο ιχνοστοιχείο για τον οργανισμό μας, που ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα όλες τις εποχές του χρόνου.
empty alt

Πώς να απολαύσετε 9 από τις καλύτερες πλούσιες σε φυτικές ίνες τροφές

Χωρίς να αυξήσετε το σάκχαρο στο αίμα σας
empty alt

Με ποιες τροφές θα αποφύγεις το φούσκωμα

Διατροφικές επιλογές για να μην έχεις ενοχλητικά συμπτώματα φουσκώματος
empty alt

Τι είναι καλύτερο να καταναλώσεις μετά τη γυμναστική

Ποιες τροφές θα βοηθήσουν το σώμα σου να ανακάμψει ύστερα από μία προπόνηση
Back To Top