Εδώ και δεκαετίες κυριαρχεί η ιδέα ότι σημασία για να χάσουμε κιλά δεν έχει μόνο το πόσο πιστοί θα παραμείνουμε στη δίαιτά μας, αλλά και η κληρονομική μας προδιάθεση, δηλαδή το αν έχουμε την τάση να είμαστε πιο λεπτοί ή πιο «γεμάτοι».

Εδώ και δεκαετίες κυριαρχεί η ιδέα ότι σημασία για να χάσουμε κιλά δεν έχει μόνο το πόσο πιστοί θα παραμείνουμε στη δίαιτά μας, αλλά και η κληρονομική μας προδιάθεση, δηλαδή το αν έχουμε την τάση να είμαστε πιο λεπτοί ή πιο «γεμάτοι».

Ωστόσο, μια νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο Στάνφορντ έρχεται να ανατρέψει αυτή τη θεωρία.

Οι επιστήμονες παρακολούθησαν 600 υπέρβαρους εθελοντές, οι οποίοι αφού υποβλήθηκαν σε μια σειρά από γενετικά τεστ και εξετάσεις ινσουλίνης, χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Για δώδεκα μήνες, η πρώτη ακολούθησε μια δίαιτα χαμηλή σε λιπαρά και η δεύτερη μείωσε την κατανάλωση υδατανθράκων.

Όπως ανακάλυψαν οι ερευνητές στο τέλος του πειράματος, οι εθελοντές που είχαν φάει τα περισσότερα λαχανικά και τις λιγότερες επεξεργασμένες τροφές, σακχαρώδη αναψυκτικά και ανθυγιεινά λιπαρά ήταν αυτοί που είχαν χάσει τα περισσότερα κιλά, ανεξάρτητα από τα γονίδιά τους.

Επίσης, στην απώλεια του βάρους τους δεν φάνηκε να έχει ιδιαίτερη σημασία το αν μείωσαν τους υδατάνθρακες ή τα λιπαρά, αλλά το αν κατάφεραν να περιορίσουν την κατανάλωση θερμίδων (500 θερμίδες λιγότερες ήταν ο καθημερινός στόχος για την απώλεια βάρους), επενδύοντας παράλληλα σε τροφές υψηλής ποιότητας.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα αυτής της μελέτης, που δημοσιεύτηκε πριν από λίγες μέρες στην επιθεώρηση American Medical Association, το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε για να αδυνατίσουμε είναι να υιοθετήσουμε υγιεινές διατροφικές συνήθειες αντί να αναζητάμε το άλλοθι, για τα περιττά μας κιλά, στην «κακή» κληρονομικότητα.

empty alt

Η διατροφή που μπλοκάρει την ακμή

Η διατροφή μπορεί να επηρεάσει την ακμή του δέρματος. Αυτό δείχνουν τα νέα ευρήματα της επιστημονικής έρευνας.
empty alt

15 τροφές που θα σου δώσουν υπερδυνάμεις όλη μέρα

Οι παρακάτω διατροφικές επιλογές, καθώς δίνουν πρωτεΐνες, σύνθετους υδατάνθρακες, φυτικές ίνες, ωφέλιμα λιπαρά ή διάφορα πολύτιμα μικροθρεπτικά συστατικά, ή και όλα αυτά μαζί, θα σε εφοδιάσουν με την απαραίτητη ενέργεια για να τα βγάλεις πέρα ακόμα και στη διάρκεια της πιο απαιτητικής ημέρας: 1.
empty alt

Μπορεί κάποιος να εθιστεί στη σοκολάτα;

Μήπως έχεις πάντα στο ντουλάπι της κουζίνας σου μία σοκολάτα για «επείγοντα περιστατικά» (βλέπε λιγούρες); Μήπως κάθε φορά που στρεσάρεσαι ή στεναχωριέσαι, αντί να το ρίξεις στο διαλογισμό και τη γιόγκα πέφτεις με τα μούτρα σε ένα σοκολατένιο γλυκό; Μήπως θα μπορούσες να φανταστείς τη ζωή σου […]
empty alt

Ίσως γι’ αυτό τα βράδια θέλεις να φας ό,τι υπάρχει στο ψυγείο σου

Αν καθημερινά αρχίζεις να πεινάς μετά το απόγευμα, με αποτέλεσμα τελικά να κάνεις νυχτερινές επιδρομές στο ψυγείο, ίσως αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το βράδυ ανεβαίνουν τα επίπεδα των ορμονών που μας προκαλούν πείνα ενώ πέφτουν εκείνα των ορμονών που μας κάνουν να νιώθουμε χορτάτοι.
empty alt

Αυτό το παγωτό έχει τις περισσότερες θερμίδες!

Στην παιδική σου ηλικία, το παγωτό ήταν η απόλυτη επιβράβευση και μπορεί να έκανες διαγωνισμό με τους φίλους σου για το πόσα έφαγε ο καθένας στη διάρκεια του καλοκαιριού.
empty alt

Τα 9 ιδανικά φαγητά και ροφήματα που προσφέρουν καλύτερο ύπνο

Οι καλύτερες επιλογές για να φάτε πριν τον ύπνο μπορεί να σας προσφέρουν μια πολύ καλύτερη νύχτα.
empty alt

7 κορυφαία οφέλη που προσφέρει στην υγεία σου ο λωτός

Το πλούσιο διατροφικό προφίλ του λωτού τον καθιστά τέλεια επιλογή
empty alt

Το ωφέλιμο διατροφικό προφίλ της ρίγανης

Η ρίγανη θεωρείται βασικό βότανο σε πολλές κουζίνες σε όλο τον κόσμο και εκτός από άρωμα και γεύση προσφέρει και πολλά υγιεινά οφέλη
Back To Top