Ποιες τροφές θα βοηθήσουν το σώμα σου να ανακάμψει ύστερα από μία προπόνηση

Οι διατροφικές επιλογές που κάνουμε μετά την προπόνηση και τη γυμναστική στην καθημερινότητά μας παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στην ανάκαμψη του σώματός μας από την κούραση που αυτή μας προκαλεί, όπως και στη διατήρηση της σιλουέτας μας. Να λοιπόν μερικές έξυπνες επιλογές γευμάτων, για την αποκατάσταση των μυών μας και με τις λιγότερες θερμίδες και κακά λίπη που θα έβλαπταν διαφορετικά τον οργανισμό μας.

Protein Shake

Ένα protein shake βοηθά αποτελεσματικά στην αποκατάσταση των μυών, όπως και στην ενυδάτωση του οργανισμού μας, χωρίς περιττά λίπη και σάκχαρα που βλάπτουν.

Στραγγιστό γιαούρτι

Περιέχει υψηλές ποσότητες πρωτεΐνης και μειώνει τη μυϊκή βλάβη. Είναι επίσης χορταστικό και νόστιμο, χωρίς όμως να σε βαραίνει.

Αυγά

Τα αβγά μετά την προπόνηση κάνουν την καλύτερη δουλειά στην αποκατάσταση των μυών και σε χορταίνουν σε μια στιγμή που σίγουρα έχει ανοίξει η όρεξή σου. Αρκεί να καταναλώνεις τα ασπράδια και όχι τους κρόκους.

Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες περιέχουν υδατάνθρακες για την αποκατάσταση της χαμένης ενέργειας και φυτικές ίνες για την υγεία του πεπτικού συστήματος.

Σολομός

Ο σολομός περιέχει την απαραίτητη πρωτεΐνη για την αποκατάστασή σου, αλλά και υγιή λίπη που μειώνουν τη φλεγμονή.

Ρύζι

Το ρύζι θα σου δώσει τους απαραίτητους υδατάνθρακες για την αποκατάσταση της ενέργειας που έχεις χάσει, με λίγη μόλις ποσότητα.

Μπανάνες

Οι μπανάνες περιέχουν υδατάνθρακες και κάλιο, που βοηθούν στην αποκατάσταση των μυών και αποτρέπουν τις κράμπες μετά την κούραση της γυμναστικής και την αφυδάτωση που ενδεχομένως έχει προκληθεί από την εφίδρωση.

Συνολικά, η κατανάλωση αυτών των τροφών μετά την προπόνηση βοηθά στην αναπλήρωση της χαμένης ενέργειας, στην προώθηση της αποκατάστασης και επιδιόρθωσης των μυών και στη μείωση της φλεγμονής και της μυϊκής βλάβης. Παράλληλα, όλες τους είναι σε γενικές γραμμές άπαχες, ώστε να μην θέτεις σε κίνδυνο τη σιλουέτα που με τόσο κόπο φροντίζεις. Αρκεί φυσικά να μην το κάνεις με την ποσότητα που καταναλώνεις, μιας που αυτή παίζει τον βασικό ρόλο.

empty alt

10 τροφές που σε χορταίνουν για περισσότερες ώρες

Αν προσπαθείς να κάνεις ισορροπημένη διατροφή είτε για να χάσεις κιλά ενόψει των διακοπών είτε απλώς για να προστατέψεις την υγεία σου, οι παρακάτω διατροφικές επιλογές συνδυάζουν τα πάντα: και θρεπτικά συστατικά περιέχουν, και παρατείνουν το αίσθημα του κορεσμού ώστε να μην μπαίνεις στον πειρασμό του...
empty alt

Η βιταμίνη C μας προστατεύει από κρυολογήματα;

Η βιταμίνη C, παρόλο που αποτελεί ένα θρεπτικό στοιχείο απαραίτητο για τη λειτουργία του οργανισμού, είναι υδατοδιαλυτή και επομένως το σώμα μας δεν μπορεί να την παράγει από μόνο του ή να την αποθηκεύσει, αφού τα πλεονάσματά της αποβάλλονται καθημερινά μέσω των ούρων.
empty alt

Σκέφτεσαι να κόψεις τον καφέ;

Αν φλερτάρεις με την ιδέα να κόψεις ή να ελαττώσεις τον καφέ και την πρόσληψη καφεΐνης στη διατροφή και την καθημερινότητά σου, εδώ θα βρεις όλα τα οφέλη και τους καλούς λόγους που θα σε ενθαρρύνουν να πάρεις την απόφαση που σου ταιριάζει.
empty alt

Δημιουργικοί τρόποι για να τρως περισσότερα λαχανικά

Ειδικά σε εποχές που χρειάζεσαι όλα τα πολύτιμα θρεπτικά συστατικά τους
empty alt

Σούπερ διατροφή για σούπερ…γονιμότητα!

Για να διευκολύνετε τη σύλληψη ο οργανισμός σας πρέπει να είναι στα καλύτερά του. Εδώ θα μάθετε ποιες βιταμίνες χρειάζεται να έχετε στο οπλοστάσιό σας και ποια είναι η λειτουργία της κάθε μίας ως προς τη γονιμότητα.
empty alt

La vita e bella: Η ζωή είναι ωραία όταν είναι νόστιμη

Είτε απολαμβάνουν τα ζυμαρικά, το καλό κρασί, είτε απλώς γεύονται τη ζωή, οι Ιταλοί φαίνεται να έχουν καταλάβει ότι το μυστικό της ευζωίας είναι απλό.
empty alt

Οφέλη για την υγεία από τους σπόρους του μάραθου, παρενέργειες και πώς να τους απολαύσετε

Οι σπόροι μάραθου είναι ένα ευέλικτο συστατικό: Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνταγές, να ληφθούν ως συμπληρώματα, ακόμη και να καταναλωθούν ως έχουν. Είναι επίσης μια καλή πηγή αντιοξειδωτικών και πολυφαινολών. Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε τα πάντα για αυτούς τους δημοφιλείς σπόρους –...
empty alt

Γιατί να βάλεις τη ρόκα στη διατροφή σου

Το καλύτερο συστατικό για σαλάτα σού προσφέρει πολλά οφέλη
Back To Top