Ας πούμε ότι είναι Σάββατο πρωί και δεν ξέρεις τι να μαγειρέψεις σήμερα (άλλωστε, πρέπει να ετοιμάσεις βαλίτσες και για τις διακοπές που πλησιάζουν).


Ας πούμε ότι είναι Σάββατο πρωί και δεν ξέρεις τι να μαγειρέψεις σήμερα (άλλωστε, πρέπει να ετοιμάσεις βαλίτσες και για τις διακοπές που πλησιάζουν). Θα ξαφνιαστείς από το πόσες ιδέες μπορείς να πάρεις από το Instagram. Γιατί κάποιες αναρτήσεις δεν είναι μόνο όμορφες αλλά και ωφέλιμες για την υγεία.

Ιδού λοιπόν μερικοί από τους Instagrammers που μπορούν να γίνουν για σένα καθημερινή πηγή έμπνευσης:

@deliciouslyella: Όταν η Ella άρχισε να υποφέρει από κάποια προβλήματα υγείας, έκανε την υγιεινή διατροφή προτεραιότητά της και ξεκίνησε να φωτογραφίζει τις δημιουργίες της. Σήμερα είναι μια από τις πιο επιτυχημένες Instagrammers, με πάνω από 1 εκατομμύριο followers. Στο λογαριασμό της αντικατοπτρίζονται όλες οι νέες τάσεις.

@nutritionstripped (φωτό): Μια διαιτολόγος-διατροφολόγος βρίσκεται πίσω από αυτόν το λογαριασμό, που με μίνιμαλ αισθητική εστιάζει σε δροσερές και φυσικές πρώτες ύλες όπως το αβοκάντο, το καρπούζι, τα κεράσια. Μάλλον όχι τυχαία, αυτή τη στιγμή έχει σχεδόν 300 χιλιάδες ακόλουθους.

@plantphilosophy: Δεν είναι απαραίτητο να είσαι χορτοφάγος για να εκτιμήσεις τις προτάσεις που ανεβάζει η vegan Margaret Chapman σε αυτόν το λογαριασμό, αποδεικνύοντας ότι πολλές από τις πιο γευστικές και όμορφες γαστρονομικές δημιουργίες δεν περιέχουν ζωικά προϊόντα.

@healthygrocerygirl: Ωφέλιμες συνταγές που είναι και λαχταριστές. Αυτή είναι μια από τις επιτυχίες της διατροφολόγου Megan Roosevelt, που εκτός από τα αναμενόμενα υγιεινά πιάτα (σαλάτες, σμούθι) δίνει ιδέες και για καθόλου «αμαρτωλά» αλλά εξίσου ακαταμάχητα γλυκίσματα, όπως γρανίτες και μπισκότα στην πιο υγιεινή εκδοχή τους.

@thedelicious: Ίσως ο πιο κομψός λογαριασμός στην κατηγορία #healthyfood στο Instagram, που ισορροπεί με επιτυχία το μίνιμαλ φόντο με πληθωρικά πιάτα τα οποία δεν γεμίζουν μόνο το μάτι αλλά και το στομάχι.

empty alt

Γύρη μελισσών: Τελικά ωφελεί την υγεία μας;

Γιατί η γύρη μελισσών θεωρείται από κάποιους «υπερτροφή»; Μπορούμε να την καταναλώνουμε άφοβα και αν ναι, έχουμε λόγο να το κάνουμε; Καταρχήν, όσοι τρώνε γύρη μελισσών ισχυρίζονται ότι περιέχει βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και άλλα θρεπτικά στοιχεία.
empty alt

Kombucha: Πόσο καλό μας κάνει το νέο hot ρόφημα;

Μετά τα juice bars, το αβοκάντο και τον ενεργό άνθρακα, η νέα τάση υγιεινής διατροφής που μας έρχεται είναι το kombucha: ένα μη αλκοολούχο ρόφημα κινεζικής προέλευσης, που φτιάχνεται με ζυμωμένο τσάι πλούσιο σε προβιοτικά.
empty alt

Να γιατί είναι καλό να βάλετε το ταχίνι στη διατροφή σας

Το ταχίνι είναι μια πάστα φτιαγμένη από αλεσμένους σπόρους σησαμιού. Έχει μια ελαφριά γεύση καρυδιού. Είναι πιο γνωστό ως συστατικό του χούμους αλλά χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλά πιάτα σε όλο τον κόσμο, ιδιαίτερα στη μεσογειακή και ασιατική κουζίνα.
empty alt

Τα σημαντικά οφέλη που σου προσφέρει ο φρέσκος χυμός πορτοκάλι

Ο χυμός πορτοκάλι αποτελεί μια υγιεινή αγαπημένη συνήθεια σε όλο τον κόσμο. Για να τον φτιάξεις δεν θα χρειαστείς τίποτα παραπάνω από έναν απλό στίφτη.
empty alt

Τι τρώνε οι μακροβιότεροι άνθρωποι στον κόσμο;

Η Ιαπωνία είναι η χώρα με το μεγαλύτερο προσδόκιμο ζωής στον κόσμο, σύμφωνα με στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.
empty alt

Τι τροφές και πώς να βάλεις αυτό το διάστημα στην κατάψυξη

Υποστηρίζουμε τη λήψη όσων περισσότερων φρούτων και λαχανικών στα γεύματά σας μπορείτε – νωπά ή κατεψυγμένα – αλλά αυτές είναι οι κορυφαίες επιλογές για τα κατεψυγμένα λαχανικά και τα φρούτα που μπορείτε να αποθηκεύσετε.
empty alt

Διεθνής Ημέρα Καφέ – κι έχεις πολλούς καλούς λόγους για να τη γιορτάσεις δεόντως!

Καφές το πρωί, καφές και κουβεντούλα με παλιούς φίλους. Συνάντηση για καφέ με το νέο σου date… Πίνεις καφέ το πρωί, μέρα και νύχτα με φίλους, συνεργάτες και εραστές.
empty alt

Δείτε τι συμβαίνει στην πραγματικότητα στο σώμα σας όταν τρώτε πικάντικα τρόφιμα

Τα spices κάνουν πολλά περισσότερα από το να σε κάνουν να ιδρώνεις.

Back To Top