Το σπίτι μύρισε (έψησες πάλι, νοικοκυρά!) ή απλώς το τραπέζι γέμισε με φρέσκα τσουρέκια και λαχταριστά κουλουράκια (τα αγόρασες απ’ έξω).

Το σπίτι μύρισε (έψησες πάλι, νοικοκυρά!) ή απλώς το τραπέζι γέμισε με φρέσκα τσουρέκια και λαχταριστά κουλουράκια (τα αγόρασες απ’ έξω). Πόσα θα φας, τι σου προσφέρουν και πόσες θερμίδες έχουν; Και εντέλει, ποιο να επιλέξεις να φας;
Τσουρέκι:
Στα 100 γρ. δίνει
ΕΝΕΡΓΕΙΑ = 386 kcal
ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ = 7,4g
ΟΛΙΚΑ ΛΙΠΙΔΙΑ = 12,4g
ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ = 101mg
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ = 63,2g

-Το μαχλέπι δίνει την ιδιαίτερη μυρωδιά στο τσουρέκι και λόγω της κουμαρίνης και άλλων πικρών ουσιών που περιέχει, διαθέτει χωνευτικές και τονωτικές ιδιότητες.

-Η μαστίχα έχει θεραπευτική δράση για το στομάχι, έχει αντισηπτικές ιδιότητες και βοηθάει στην επούλωση των πληγών.

-Η μαγιά που προστίθεται στο τσουρέκι, είναι πλούσια σε χολίνη και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που τονώνουν το νευρικό σύστημα και το μεταβολισμό, ενώ το μαγνήσιο και το χρώμιο βοηθούν στην ομαλή ανάπτυξη του μυϊκού συστήματος και στη ρύθμιση των επιπέδων γλυκόζης (σακχάρου) στο αίμα.

Τα κουλουράκια:
Στα 100 γραμμάρια δίνουν:
ΕΝΕΡΓΕΙΑ = 374 kcal
ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ = 10,1g
ΟΛΙΚΑ ΛΙΠΙΔΙΑ = 7,7g
ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ = 99mg
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ = 68,8g

-Πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα και βιταμίνη Ε, χάρη στο προστιθέμενο ελαιόλαδο. Έτσι, συμβάλλει στη μείωση της πιθανότητας δημιουργίας αθηρωματικής πλάκας και του κίνδυνο για καρδιαγγειακές παθήσεις.

-Το αλεύρι είναι πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, που συμβάλλουν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού, στην ενίσχυση της μνήμης και της πνευματικής διαύγειας.

-Πλούσιο σε ζάχαρη: βασικό συστατικό του παγωτού, της βάφλας και του σιροπιού είναι ζάχαρη, που η υπερβολική κατανάλωσή της έχει συνδεθεί με καρδιαγγειακά, καρκίνο, παχυσαρκία και περιοδοντικές ασθένειες.

Κανένα δίλημμα, λοιπόν! Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να τα απολαμβάνεις με μέτρο: 1 κουλουράκι ή μια φέτα τσουρέκι το πρωί με τον καφέ θα σου δώσει τη γεύση και τις θρεπτικές ιδιότητες αλλά όχι και τα περιττά κιλά!

empty alt

 Οργανωθείτε για να αδυνατίσετε 

Η δίαιτα δεν απαιτεί μόνο πειθαρχία αλλά και οργάνωση. Ο καλύτερος τρόπος για να ακολουθείσετε την νέα σας διατρογή που θα αλλάξει τις συνήθειές σας είναι να βάλετε τάξη στην κουζίνα σας.
empty alt

5 λόγοι να χρησιμοποιείς πιπερόριζα στη μαγειρική σου

Η πιπερόριζα ή τζίντζερ, χαρακτηριστική της κινεζικής κουζίνας και όχι μόνο, δίνει ιδιαίτερο άρωμα στα πιάτα όπου προστίθεται αλλά μπορεί να καταναλωθεί και ως αφέψημα.
empty alt

10+1 λόγοι για να αρχίσεις να τρως γκρέιπφρουτ

Ξέρεις ότι σου κάνει καλό να πίνεις φρέσκους χυμούς και προσπαθείς να στύβεις πορτοκαλάκια. Το γκρέιπφρουτ όμως, ξινούτσικο σου φαίνεται και το αποφύγεις.
empty alt

Ποια είναι η τροφή που χαρίζει χρόνια ζωής;

Εάν παρακολουθείς τα θέματα διατροφής, σίγουρα γνωρίζεις ότι ένα μπολ με βρώμη, γάλα, φρούτα και ίσως λίγους ξηρούς καρπούς αποτελεί ένα ιδανικό γεύμα που προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία σου και σε βοηθά να αδυνατίσεις.
empty alt

Τι να πίνεις για να έχεις μνήμη ελέφαντα

  Τώρα τελευταία η μνήμη σου σε απατά. Πολλές φορές, δεν θυμάσαι τι έφαγες χθες, όπως λέμε χαρακτηριστικά και ουδόλλως τυχαία.
empty alt

Το ένα απλό πράγμα που μπορείς να κάνεις για να χάσεις βάρος

Έχεις δοκιμάσει να κόψεις τους υδατάνθρακες, τα λιπαρά, έχεις ακολουθήσει διάφορες επώνυμες δίαιτες, αλλά δεν βλέπεις αποτέλεσμα.
empty alt

Ποιες τροφές να βάλετε στο πιάτο σας αν κάνετε δίαιτα

Δεν είναι όλες οι θερμίδες δημιουργούνται ίσες. Διαφορετικά τρόφιμα περνούν από διαφορετικά μεταβολικά μονοπάτια στο σώμα σας.
empty alt

Γνωρίστε τον κρόκο Κοζάνης – το χρυσάφι της γης

Ο κρόκος, το χρυσάφι της ελληνικής γης όπως αποκαλείται, συγκαταλέγεται στα πιο προσφιλή και πολύτιμα μπαχαρικά των αρχαίων πολιτισμών, για το άρωμα, το χρώμα, τις φαρμακευτικές και αφροδισιακές του ιδιότητες.
Back To Top