Ένας καλός βραδινός ύπνος αποτελεί το μυστικό ώστε να αισθανόμαστε καλύτερα όταν σηκωνόμαστε για τη δουλειά μας και όλες μας τις δραστηριότητες μέσα στην ημέρα, ενώ είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την καλύτερη λειτουργία του οργανισμού μας.

Ένας καλός βραδινός ύπνος αποτελεί το μυστικό ώστε να αισθανόμαστε καλύτερα όταν σηκωνόμαστε για τη δουλειά μας και όλες μας τις δραστηριότητες μέσα στην ημέρα, ενώ είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την καλύτερη λειτουργία του οργανισμού μας. Μεταξύ πολλών παραγόντων που παίζουν ρόλο ώστε να κοιμόμαστε καλά είναι και η διατροφή μας, μιας που μερικές επιλογές μπορούν να μας βοηθήσουν ώστε να κοιμηθούμε αδιάκοπα για τις 7-8 ώρες που χρειαζόμαστε κάθε μέρα. Συνέχισε να διαβάζεις για δεις μερικές από τις τροφές και τα ροφήματα που μας βοηθούν να κοιμόμαστε καλύτερα, όταν τα καταναλώνουμε μέχρι και 2 ώρες πριν πέσουμε στο κρεβάτι μας.

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα περιέχουν την ουσία της μελατονίνης, αλλά και μαγνήσιο, ουσίες που μας κάνουν να πέφτουμε για ύπνο σαν πουλάκι.

Γαλοπούλα

Οι πρωτεΐνες και η τρυπτοφάνη της γαλοπούλας μας ανακουφίζουν από την έντονη κούραση πιο γρήγορα από άλλες τροφές.

Ρόφημα χαμομηλιού

Το ρόφημα από χαμομήλι περιέχει αντιοξειδωτικά που μας κάνουν να χαλαρώνουμε πιο εύκολα και γρήγορα, ώστε να μας παίρνει ο ύπνος όσο το δυνατόν συντομότερα.

Ακτινίδιο

Η σεροτονίνη και τα αντιοξειδωτικά του ακτινιδίου το κάνουν μια ιδανική επιλογή για πριν τον ύπνο.

Χυμός κεράσι

Η ποσότητα μελατονίνης που περιέχει ο χυμός κεράσι μας κάνει να πέφτουμε για ύπνο σύντομα και να ξεκουραζόμαστε αδιάκοπα.

Λιπαρά ψάρια

Σολομός, τόνος, πέστροφα και πολλά ακόμη λιπαρά ψάρια είναι μια ιδανική επιλογή βραδινού, ώστε να κοιμηθούμε καλύτερα. Κι αυτό χάρη στα Ω3 λιπαρά τους και την βιταμίνη D που περιέχουν.

Λευκό ρύζι

Ο υψηλός γλυκαιμικός δείκτης του λευκού ρυζιού το κάνει και μια ιδανική επιλογή για καλύτερο ύπνο μέσα στη νύχτα.

empty alt

5 τρόποι να αποφύγεις να πάρεις κιλά στις γιορτές

Ακόμα και οι πιο εγκρατείς παρασυρόμαστε στην περίοδο των γιορτών, με όλα αυτά τα φαγητά, τα γλυκά και τα κοκτέιλ που μας περιτριγυρίζουν στα ρεβεγιόν και όχι μόνο.
empty alt

Και μόνο η μυρωδιά μιας καλοψημένης μπριζόλας μάς παχαίνει

Πώς συνδέεται η αίσθηση της όσφρησης με τα κιλά μας; Μια νέα έρευνα ανατρέπει όλα όσα πιστεύαμε ότι γνωρίζαμε.
empty alt

Είναι η μεσογειακή διατροφή το μυστικό για τη μακροζωία;

Η μεσογειακή διατροφή θεωρείται εδώ και δεκαετίες ένα από τα μυστικά των πληθυσμών που ζουν στις λεγόμενες Μπλε Ζώνες, τις περιοχές του πλανήτη που διακρίνονται για τα υψηλά ποσοστά μακροζωίας και καλής υγείας.
empty alt

Ασπίδα προστασίας με γεύση φράουλας!

Ακόμα και το καλοκαίρι πρέπει να φροντίζεις το ανοσοποιητικό σου για να μην αρρωσταίνεις, ευτυχώς έχεις για σύμμαχο πολλά καλοκαιρινά φρούτα που λειτουργούν και ως ασπίδα ενίσχυσης απέναντι στους ιούς.
empty alt

Ποιες τροφές να βάλετε στο πιάτο σας αν κάνετε δίαιτα

Δεν είναι όλες οι θερμίδες δημιουργούνται ίσες. Διαφορετικά τρόφιμα περνούν από διαφορετικά μεταβολικά μονοπάτια στο σώμα σας.
empty alt

Ίσως γι’ αυτό τα βράδια θέλεις να φας ό,τι υπάρχει στο ψυγείο σου

Αν καθημερινά αρχίζεις να πεινάς μετά το απόγευμα, με αποτέλεσμα τελικά να κάνεις νυχτερινές επιδρομές στο ψυγείο, ίσως αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το βράδυ ανεβαίνουν τα επίπεδα των ορμονών που μας προκαλούν πείνα ενώ πέφτουν εκείνα των ορμονών που μας κάνουν να νιώθουμε χορτάτοι.
empty alt

Χυμός παντζάρι: μπορεί να οδηγήσει σε παράταση της νεότητας

Μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Redox Biology έδειξε ότι η κατανάλωση χυμού παντζαριών οδηγεί στην παραγωγή ενός μείγματος βακτηρίων του στόματος που σχετίζονται με την υγιέστερη λειτουργία του εγκεφάλου και των αιμοφόρων αγγείων.
empty alt

10 πολύτιμα οφέλη του λάχανου στην υγεία σου

Το λάχανο είναι εξαιρετικά θρεπτικό και πλούσιο σε βιταμίνη C, φυτικές ίνες και βιταμίνη Κ. Επιπλέον, ορισμένες έρευνες δείχνουν ότι μπορεί να υποστηρίξει την πέψη, να βελτιώσει την υγεία της καρδιάς και να μειώσει τη φλεγμονή.

Back To Top