Η ΑΒ Βασιλόπουλος επισφραγίζει τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της και δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος επισφραγίζει τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της και δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο. Μέσα από μια επετειακή εκδήλωση για τους προμηθευτές, τους δικούς της ανθρώπους, και τους συνεργάτες της, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ, που σηματοδοτεί τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία φροντίζει τους 2,5 εκατομμύρια πελάτες της.

«Για εμάς ο άνθρωπος είναι πάντα στο κέντρο. Μέσα από τους πελάτες μας, τους συνεργάτες μας, τους προμηθευτές μας, αντλούμε ενέργεια, ζωή και δύναμη για να προσφέρουμε πάντα το καλύτερο. Σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά. Γιατί, για εμάς, κάθε πελάτης είναι μοναδικός! Κι όπως ο πελάτης αλλάζει, έτσι αλλάζουμε κι εμείς μαζί του, όλα αυτά τα χρόνια.», ανέφερε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου, στο Κτίριο 56 του Ελληνικού Κόσμου, μπροστά σε ένα κοινό 500 key stakeholders.

Σε αυτήν την κατεύθυνση, η ΑΒ παρουσίασε τα νέα concepts σε προϊόντα και κατηγορίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και σύντομα θα φιλοξενηθούν μέσα από ειδικά διαμορφωμένους χώρους στα καταστήματά της. Την ίδια στιγμή, ανακοίνωσε την εξέλιξη του προγράμματος πιστότητας AB Plus με στοχευμένες προσφορές και περιεχόμενο, ώστε να αναπτύσσει προσωπική και ποιοτική επαφή με κάθε πελάτη ξεχωριστά και να μπορεί να προσφέρει σε κάθε έναν, αυτά που χρειάζεται, από όπου και αν βρίσκεται. Στο ίδιο πνεύμα και με σύμμαχο την τεχνολογία, θα φέρει νέες τεχνολογικές εφαρμογές στα καταστήματα ΑΒ για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση.

Γιατί για την ΑΒ Βασιλόπουλος, το κατάστημα του αύριο είναι ήδη εδώ!

«Το ίδιο και η ευθύνη που «έχουμε εμείς οι μεγάλοι» να προστατεύσουμε τον πλανήτη, το σπίτι όλων μας, για τα παιδιά μας, για όλη την νέα γενιά. Για το μεγάλο μας «σπίτι», η ΑΒ είναι εδώ και θα είναι εδώ, ώστε μαζί να αναλάβουμε σήμερα δράση και να αλλάξουμε συνήθειες, για το περιβάλλον και την κοινωνία».

stavrou

Με αυτόν τον τρόπο, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη δέσμευση της ΑΒ Βασιλόπουλος:

• Να περιορίσει τη σπατάλη τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025, αυξάνοντας τις δωρεές τροφίμων σε φορείς και συνανθρώπους μας που έχουν πραγματικά ανάγκη, διερευνώντας και αξιολογώντας την σπατάλη τροφίμων στη δική της εφοδιαστική αλυσίδα σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και το WWF και ιδρύοντας την 1η Εθνική Συμμαχία για την Σπατάλη Τροφίμων σε συνεργασία με το ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
• Να μειώσει το πλαστικό κατά 50% μέχρι το 2025, καταργώντας τα πλαστικά μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου της μέσα στο 2020, μειώνοντας το βάρος του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες και αντικαθιστώντας το 100% των υπόλοιπων πλαστικών συσκευασιών με συσκευασίες από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.

Σε ένα σκηνικό, που παρέπεμπε στην ελληνική ύπαιθρο, εκεί όπου η σχέση της ΑΒ με τους παραγωγούς ωριμάζει και δίνει καρπούς από τον τόπο μας σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό, η εταιρεία παρουσίασε την ΑΒ του αύριο, που αντανακλά τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ, τον κοινωνικό της ρόλο, τη διαφοροποίηση μέσα από τα προϊόντα της και την καλύτερη εξυπηρέτηση.

Με σύμμαχο τις νέες τάσεις και την τεχνολογία, πάντοτε με την ίδια χαρά να προσφέρει το καλύτερο, η ΑΒ είναι εδώ, για όλους!

Λίγα Λόγια για την ΑΒ Βασιλόπουλος

Η ΑΒ Βασιλόπουλος μετρά 80 χρόνια διαρκούς παρουσίας στην ελληνική αγορά τροφίμων και έχει ταυτιστεί στη συνείδηση των συνεργατών, των προμηθευτών και των πελατών της με την παροχή άριστης ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών. Διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο 460 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα και απασχολεί περισσότερους από 14.000 εργαζομένους, συμβάλλοντας δυναμικά στην εθνική οικονομία και απασχόληση, ενώ αποτελεί και έναν από τους πιο σημαντικούς επενδυτικούς φορείς.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της ΑΒ Βασιλόπουλος: https://www2.ab.gr/80xronia/

empty alt

Κρύβονται για να φάνε σοκολάτα

Τέσσερις στους δέκα τρώνε κρυφά σοκολάτα! Το ένοχο μυστικό αποκαλύπει δημοσκόπηση, που πραγματοποιήθηκε σε 3.000 εθελοντές για λογαριασμό του Βρετανικού Ιδρύματος Καρδιάς (BHF), και αποκάλυψε ότι άντρες και γυναίκες χρησιμοποιούν πολλά και διαφορετικά κόλπα για να κρύψουν από τον/την σύντροφό τους πόση...
empty alt

Η μεσογειακή δίαιτα, ασπίδα κατά του καρκίνου του στήθους

Μικρότερο κίνδυνο για καρκίνο του μαστού, αντιμετωπίζουν όσες γυναίκες ακολουθούν συστηματικά τη μεσογειακή διατροφή, σύμφωνα με νέα έρευνα από Ολλανδούς.
empty alt

Δες γιατί πρέπει να τρως μπροστά σε καθρέφτη

Σου έχει κοπεί η όρεξη; Νιώθεις ότι το φαγητό σου είναι άνοστο και δεν είσαι ευχαριστημένος με τίποτα; Φάε μπροστά σε ένα καθρέφτη! Η όρεξη σου θα επανέλθει και το φαγητό σου θα σου φαίνεται πεντανόστιμο.
empty alt

H Barilla ενώνει τις δυνάμεις της με τον Roger Federer

Στο νέο διαφημιστικό της Barilla, που προβάλλεται ήδη σε 40 χώρες, ο καταξιωμένος πρωταθλητής του τένις Roger Federer συμμετέχει σε έναν «αγώνα μαγειρικής» με το βραβευμένο με Michelin Star σεφ Davide Oldani, με στόχο να ετοιμάσουν ένα πιάτο σπαγγέτι με κόκκινη σάλτσα υπό τους ήχους του Ζορμπά.
empty alt

Η νέα διατροφική τάση που σαρώνει στη Δύση βρίσκεται ήδη στο ντουλάπι σου

Το φιστικοβούτυρο έχει βρει προσφάτως έναν αντίπαλο στην αμερικανική διατροφή, από την οποία ξεκινούν πολλές νέες τάσεις για να κατακτήσουν το δυτικό κόσμο.
empty alt

Όσπρια 3αλφα διά χειρός Ελλήνων παραγωγών

Με σεβασμό στην ελληνική γη και τους καλλιεργητές της, η 3αλφα – ΑΦΟΙ Κ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Α.Ε.Β.Ε. είναι μία από τις πρώτες εταιρείες που οργάνωσε από το 2009 τους τοπικούς προμηθευτές της, δημιουργώντας την «ομάδα παραγωγών 3αλφα» που σήμερα αριθμεί 330 ενεργά μέλη! Η Καβάλα, οι Σέρρες, το […]
empty alt

Γιατί «ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑ»;

Γιατί τα ζυμαρικά MISKO είναι πάντα εδώ για να μας προσφέρουν καθημερινές στιγμές απόλαυσης, γεμίζοντάς μας χαρά με την εξαιρετική τους γεύση και τη μοναδική, διαχρονική τους ποιότητα.
empty alt

Παρουσιάστηκε ο νέος Οδηγός MICHELIN Main Cities of Europe 2019

Η Michelin, με μεγάλη χαρά, παρουσίασε στη Βιέννη τον Οδηγό MICHELIN Main Cities of Europe 2019. Στη φετινή έκδοση του Οδηγού, συμπεριλαμβάνονται για πρώτη φορά η Ισλανδία και η Κροατία.
Back To Top