Η ΑΒ Βασιλόπουλος επισφραγίζει τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της και δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος επισφραγίζει τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της και δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο. Μέσα από μια επετειακή εκδήλωση για τους προμηθευτές, τους δικούς της ανθρώπους, και τους συνεργάτες της, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ, που σηματοδοτεί τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία φροντίζει τους 2,5 εκατομμύρια πελάτες της.

«Για εμάς ο άνθρωπος είναι πάντα στο κέντρο. Μέσα από τους πελάτες μας, τους συνεργάτες μας, τους προμηθευτές μας, αντλούμε ενέργεια, ζωή και δύναμη για να προσφέρουμε πάντα το καλύτερο. Σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά. Γιατί, για εμάς, κάθε πελάτης είναι μοναδικός! Κι όπως ο πελάτης αλλάζει, έτσι αλλάζουμε κι εμείς μαζί του, όλα αυτά τα χρόνια.», ανέφερε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου, στο Κτίριο 56 του Ελληνικού Κόσμου, μπροστά σε ένα κοινό 500 key stakeholders.

Σε αυτήν την κατεύθυνση, η ΑΒ παρουσίασε τα νέα concepts σε προϊόντα και κατηγορίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και σύντομα θα φιλοξενηθούν μέσα από ειδικά διαμορφωμένους χώρους στα καταστήματά της. Την ίδια στιγμή, ανακοίνωσε την εξέλιξη του προγράμματος πιστότητας AB Plus με στοχευμένες προσφορές και περιεχόμενο, ώστε να αναπτύσσει προσωπική και ποιοτική επαφή με κάθε πελάτη ξεχωριστά και να μπορεί να προσφέρει σε κάθε έναν, αυτά που χρειάζεται, από όπου και αν βρίσκεται. Στο ίδιο πνεύμα και με σύμμαχο την τεχνολογία, θα φέρει νέες τεχνολογικές εφαρμογές στα καταστήματα ΑΒ για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση.

Γιατί για την ΑΒ Βασιλόπουλος, το κατάστημα του αύριο είναι ήδη εδώ!

«Το ίδιο και η ευθύνη που «έχουμε εμείς οι μεγάλοι» να προστατεύσουμε τον πλανήτη, το σπίτι όλων μας, για τα παιδιά μας, για όλη την νέα γενιά. Για το μεγάλο μας «σπίτι», η ΑΒ είναι εδώ και θα είναι εδώ, ώστε μαζί να αναλάβουμε σήμερα δράση και να αλλάξουμε συνήθειες, για το περιβάλλον και την κοινωνία».

stavrou

Με αυτόν τον τρόπο, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη δέσμευση της ΑΒ Βασιλόπουλος:

• Να περιορίσει τη σπατάλη τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025, αυξάνοντας τις δωρεές τροφίμων σε φορείς και συνανθρώπους μας που έχουν πραγματικά ανάγκη, διερευνώντας και αξιολογώντας την σπατάλη τροφίμων στη δική της εφοδιαστική αλυσίδα σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και το WWF και ιδρύοντας την 1η Εθνική Συμμαχία για την Σπατάλη Τροφίμων σε συνεργασία με το ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
• Να μειώσει το πλαστικό κατά 50% μέχρι το 2025, καταργώντας τα πλαστικά μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου της μέσα στο 2020, μειώνοντας το βάρος του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες και αντικαθιστώντας το 100% των υπόλοιπων πλαστικών συσκευασιών με συσκευασίες από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.

Σε ένα σκηνικό, που παρέπεμπε στην ελληνική ύπαιθρο, εκεί όπου η σχέση της ΑΒ με τους παραγωγούς ωριμάζει και δίνει καρπούς από τον τόπο μας σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό, η εταιρεία παρουσίασε την ΑΒ του αύριο, που αντανακλά τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ, τον κοινωνικό της ρόλο, τη διαφοροποίηση μέσα από τα προϊόντα της και την καλύτερη εξυπηρέτηση.

Με σύμμαχο τις νέες τάσεις και την τεχνολογία, πάντοτε με την ίδια χαρά να προσφέρει το καλύτερο, η ΑΒ είναι εδώ, για όλους!

Λίγα Λόγια για την ΑΒ Βασιλόπουλος

Η ΑΒ Βασιλόπουλος μετρά 80 χρόνια διαρκούς παρουσίας στην ελληνική αγορά τροφίμων και έχει ταυτιστεί στη συνείδηση των συνεργατών, των προμηθευτών και των πελατών της με την παροχή άριστης ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών. Διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο 460 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα και απασχολεί περισσότερους από 14.000 εργαζομένους, συμβάλλοντας δυναμικά στην εθνική οικονομία και απασχόληση, ενώ αποτελεί και έναν από τους πιο σημαντικούς επενδυτικούς φορείς.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της ΑΒ Βασιλόπουλος: https://www2.ab.gr/80xronia/

empty alt

Πώς μια γιαγιά μαγείρισσα από τη Χίο έγινε viral σε όλο τον κόσμο

Όσα γκουρμέ πιάτα κι αν δοκιμάσεις, πάντα θα επιζητάς το ζεστό, καλομαγειρεμένο φαγητάκι της γιαγιάς σου. Αυτό που έχεις συνδέσει με τις παιδικές σου αναμνήσεις, τα ροζιασμένα της χέρια και την ανιδιοτελή της αγάπη.
empty alt

Το διατροφικό crash test των δυο πλανηταρχών: Τι τρώει ο Ομπάμα και τι ο Τραμπ!

Ο Μπαράκ Ομπάμα δε μένει πια εδώ (Λευκός Οίκος)… Στις 20 Ιανουαρίου όλος ο πλανήτης παρακολούθησε τον Ντόναλντ Τραμπ να ορκίζεται μπροστά από το Καπιτώλιο ως ο 45ος πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών και έκτοτε παρακολουθεί με κομμένη την ανάσα τις όποιες νέες κινήσεις του.
empty alt

Το Athens Street Food Festival επιστρέφει!

Το 1ο Athens Street Food Festival που πραγματοποιήθηκε πριν από ένα χρόνο είχε γίνει talk of the town, με πάνω από 40.000 επισκέπτες κάθε ηλικίας και κέρδισε επάξια μια θέση στα βασικά φεστιβάλ της πόλης μας, δημιουργώντας παράλληλα ένα ολόκληρο ρεύμα υπέρ του street food! Φέτος, το […]
empty alt

Η εφαρμογή που φέρνει πιο κοντά το κρασί με το τυρί!

Για εκείνους που συχνά έρχονται αντιμέτωποι με το αιώνιο δίλημμα, ποιο κρασί να επιλέξω για κάθε τυρί, η λύση είναι απλή: app ή ελληνικά εφαρμογή.
empty alt

Όσπρια 3αλφα διά χειρός Ελλήνων παραγωγών

Με σεβασμό στην ελληνική γη και τους καλλιεργητές της, η 3αλφα – ΑΦΟΙ Κ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Α.Ε.Β.Ε. είναι μία από τις πρώτες εταιρείες που οργάνωσε από το 2009 τους τοπικούς προμηθευτές της, δημιουργώντας την «ομάδα παραγωγών 3αλφα» που σήμερα αριθμεί 330 ενεργά μέλη! Η Καβάλα, οι Σέρρες, το […]
empty alt

Αντίο κόκκινο και λευκό, καλώς ήρθες μπλε κρασί!

«Το ροζέ κρασί είναι ξεπερασμένο. Το λευκό και το κόκκινο ανήκουν στους προηγούμενους αιώνες», με αυτή τη φράση το περιοδικό Time μάς συστήνει το… μπλε κρασί, προϊόν μιας ισπανικής εταιρείας.
empty alt

Γνώρισε την ιταλική γαστρονομία σε ένα μεγάλο φεστιβάλ στην Τεχνόπολη

Μια πρωτότυπη διοργάνωση φιλοξενεί η Τεχνόπολη στο Γκάζι από τις 13 έως τις 16/4: στο «Φεστιβάλ των δύο πολιτισμών: Ελλάδα-Ιταλία», οι κουλτούρες των δύο γειτονικών χωρών συνομιλούν μέσα από ένα πλήθος δράσεων για τη μουσική, το θέατρο, το χορό, τον κινηματογράφο, τη ζωγραφική, τη γλώσσα, τη μόδα...
empty alt

Η MISKO στηρίζει τα παιδικά χωριά SOS

Η MISKO, που εδώ και 92 χρόνια αποτελεί την αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών και συντροφεύει γευστικά τους Έλληνες καταναλωτές σε όλες τους τις στιγμές, αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της προς την κοινωνία στηρίζοντας το έργο των Παιδικών Χωριών SOS.

Back To Top