Η ΑΒ Βασιλόπουλος επισφραγίζει τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της και δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος επισφραγίζει τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της και δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο. Μέσα από μια επετειακή εκδήλωση για τους προμηθευτές, τους δικούς της ανθρώπους, και τους συνεργάτες της, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ, που σηματοδοτεί τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία φροντίζει τους 2,5 εκατομμύρια πελάτες της.

«Για εμάς ο άνθρωπος είναι πάντα στο κέντρο. Μέσα από τους πελάτες μας, τους συνεργάτες μας, τους προμηθευτές μας, αντλούμε ενέργεια, ζωή και δύναμη για να προσφέρουμε πάντα το καλύτερο. Σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά. Γιατί, για εμάς, κάθε πελάτης είναι μοναδικός! Κι όπως ο πελάτης αλλάζει, έτσι αλλάζουμε κι εμείς μαζί του, όλα αυτά τα χρόνια.», ανέφερε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου, στο Κτίριο 56 του Ελληνικού Κόσμου, μπροστά σε ένα κοινό 500 key stakeholders.

Σε αυτήν την κατεύθυνση, η ΑΒ παρουσίασε τα νέα concepts σε προϊόντα και κατηγορίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και σύντομα θα φιλοξενηθούν μέσα από ειδικά διαμορφωμένους χώρους στα καταστήματά της. Την ίδια στιγμή, ανακοίνωσε την εξέλιξη του προγράμματος πιστότητας AB Plus με στοχευμένες προσφορές και περιεχόμενο, ώστε να αναπτύσσει προσωπική και ποιοτική επαφή με κάθε πελάτη ξεχωριστά και να μπορεί να προσφέρει σε κάθε έναν, αυτά που χρειάζεται, από όπου και αν βρίσκεται. Στο ίδιο πνεύμα και με σύμμαχο την τεχνολογία, θα φέρει νέες τεχνολογικές εφαρμογές στα καταστήματα ΑΒ για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση.

Γιατί για την ΑΒ Βασιλόπουλος, το κατάστημα του αύριο είναι ήδη εδώ!

«Το ίδιο και η ευθύνη που «έχουμε εμείς οι μεγάλοι» να προστατεύσουμε τον πλανήτη, το σπίτι όλων μας, για τα παιδιά μας, για όλη την νέα γενιά. Για το μεγάλο μας «σπίτι», η ΑΒ είναι εδώ και θα είναι εδώ, ώστε μαζί να αναλάβουμε σήμερα δράση και να αλλάξουμε συνήθειες, για το περιβάλλον και την κοινωνία».

stavrou

Με αυτόν τον τρόπο, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη δέσμευση της ΑΒ Βασιλόπουλος:

• Να περιορίσει τη σπατάλη τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025, αυξάνοντας τις δωρεές τροφίμων σε φορείς και συνανθρώπους μας που έχουν πραγματικά ανάγκη, διερευνώντας και αξιολογώντας την σπατάλη τροφίμων στη δική της εφοδιαστική αλυσίδα σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και το WWF και ιδρύοντας την 1η Εθνική Συμμαχία για την Σπατάλη Τροφίμων σε συνεργασία με το ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
• Να μειώσει το πλαστικό κατά 50% μέχρι το 2025, καταργώντας τα πλαστικά μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου της μέσα στο 2020, μειώνοντας το βάρος του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες και αντικαθιστώντας το 100% των υπόλοιπων πλαστικών συσκευασιών με συσκευασίες από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.

Σε ένα σκηνικό, που παρέπεμπε στην ελληνική ύπαιθρο, εκεί όπου η σχέση της ΑΒ με τους παραγωγούς ωριμάζει και δίνει καρπούς από τον τόπο μας σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό, η εταιρεία παρουσίασε την ΑΒ του αύριο, που αντανακλά τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ, τον κοινωνικό της ρόλο, τη διαφοροποίηση μέσα από τα προϊόντα της και την καλύτερη εξυπηρέτηση.

Με σύμμαχο τις νέες τάσεις και την τεχνολογία, πάντοτε με την ίδια χαρά να προσφέρει το καλύτερο, η ΑΒ είναι εδώ, για όλους!

Λίγα Λόγια για την ΑΒ Βασιλόπουλος

Η ΑΒ Βασιλόπουλος μετρά 80 χρόνια διαρκούς παρουσίας στην ελληνική αγορά τροφίμων και έχει ταυτιστεί στη συνείδηση των συνεργατών, των προμηθευτών και των πελατών της με την παροχή άριστης ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών. Διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο 460 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα και απασχολεί περισσότερους από 14.000 εργαζομένους, συμβάλλοντας δυναμικά στην εθνική οικονομία και απασχόληση, ενώ αποτελεί και έναν από τους πιο σημαντικούς επενδυτικούς φορείς.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της ΑΒ Βασιλόπουλος: https://www2.ab.gr/80xronia/

empty alt

Ο λίγος ύπνος παχαίνει

Ο λίγος ύπνος παχαίνει. Η προειδοποίηση έρχεται από βρετανούς επιστήμονες οι οποίοι αναλύοντας συνδυαστικά τα ευρήματα προγενέστερων μελετών ανακάλυψαν πως όσοι δεν ξεκουράζονται επαρκώς, καταναλώνουν σε καθημερινή βάση 385 θερμίδες περισσότερες απ’ ό,τι όσοι κοιμούνται όσο χρειάζεται ο οργανισμός τους.
empty alt

Το καλύτερο εστιατόριο για… μοναχικούς!

Φίλοι, συγγενείς, γνωστοί, συνάδελφοι, γείτονες, συμμαθητές, τέλος πάντων όσοι γνωρίζετε είναι απασχολημένοι, αλλά εσείς παρόλα αυτά θέλετε να δειπνήσετε και γιατί όχι, αν προκύψει θα γνωρίσετε και νέους φίλους! Λοιπόν ένα εστιατόριο στην Φινλανδία έχει τη λύση.
empty alt

Γιατί η Gwyneth Paltrow αρνείται να φάει χταπόδι;

Η 44χρονη ηθοποιός και ιδιοκτήτρια του site Goop ασχολείται επισταμένα με το φαγητό και τις πρώτες ύλες.
empty alt

Το ελαιόλαδο σε βοηθάει να μη γίνεις…χρυσόψαρο!

Το λένε και «ελληνικό χρυσάφι». Είναι το ελαιόλαδο και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της μεσογειακής διατροφής που έχει πολλές φορές αναγνωριστεί για τη συμβολή της στην καλή υγεία του οργανισμού.
empty alt

Αυτό το κρασί λατρεύουν οι Μιλένιαλς

Εύκολο στους συνδυασμούς, οικονομικό και εύγευστο, το ροζέ κρασί, υποτιμημένο μέχρι πρότινος, έχει αρχίσει να κερδίζει την προτίμηση της γενιάς των Μιλένιαλς.
empty alt

Η ΔΩΔΩΝΗ συμμετέχει στο πρόγραμμα ενημέρωσης της φέτας ΠΟΠ με τον διακριτικό τίτλο FETA PDO, LET’S GET REAL!

Η Γαλακτοβιομηχανία ΔΩΔΩΝΗ, κορυφαία εταιρεία παραγωγής και διάθεσης φέτας ΠΟΠ στην Ελλάδα αλλά και σε 50 χώρες διεθνώς, συμμετέχει στο πρόγραμμα FETA PDO, LET’S GET REAL!, το οποίο υλοποιεί ο ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ με εκτελεστικό οργανισμό τη Novacert ΕΠΕ, για την προάσπιση της φέτας ΠΟΠ και την εκπαίδευση […]
empty alt

Μύλοι Λούλη. Μια γιορτή φρέσκου ψωμιού στον Πειραιά

H εταιρεία Μύλοι Λούλη, με βαθιά ιστορία και παράδοση 7 γενιών, σε συνεργασία με το Σωματείο Αρτοποιών Πειραιώς & Νήσων, υπό την αιγίδα του Δήμου Πειραιά και με την ευγενική υποστήριξη του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά, συνδιοργάνωσε από τις 21-24 Σεπτεμβρίου την Γιορτή Ψωμιού στην πλατεία...
empty alt

Κυκλοφόρησε το νέο καλοκαιρινό ΑΒ Food Stories!

Ένα τεύχος γεμάτο δροσερές συνταγές. Με την αγορά του συνεισφέρεις και εσύ σε έναν καλό σκοπό! Το καλοκαιρινό τεύχος του ΑΒ Food Stories είναι εδώ, στα καταστήματα ΑΒ, με διπλό “απολαυστικό” εξώφυλλο και μας περιμένει να μοιραστούμε τις ιστορίες μας.
Back To Top