Μια καναδική παγωτοποιία έχει κατηγορηθεί ως «βλάσφημη» από χιλιάδες πιστούς στο διαδίκτυο, λόγω του ονόματός της. Η Sweet Jesus (ένα λογοπαίγνιο που θα μπορούσε να αποδοθεί στα ελληνικά ως «Χριστούλη μου!»), ονομάστηκε έτσι από την αγγλική φράση που χρησιμοποιείται συστηματικά στην καθομιλουμένη για να εκφράσει ευχαρίστηση, έκπληξη […]

Μια καναδική παγωτοποιία έχει κατηγορηθεί ως «βλάσφημη» από χιλιάδες πιστούς στο διαδίκτυο, λόγω του ονόματός της.

Η Sweet Jesus (ένα λογοπαίγνιο που θα μπορούσε να αποδοθεί στα ελληνικά ως «Χριστούλη μου!»), ονομάστηκε έτσι από την αγγλική φράση που χρησιμοποιείται συστηματικά στην καθομιλουμένη για να εκφράσει ευχαρίστηση, έκπληξη ή επιφυλακτικότητα.

«Η εταιρεία του Τορόντο Sweet Jesus είναι βλάσφημη για το Χριστό», έγραψε κάποιος, ενδεικτικά, στο Twitter.

Στο μεταξύ, δύο εκστρατείες που ζητούν την αλλαγή του ονόματος της καναδικής παγωτοποιίας στο Change.org και το Citizengo.org έχουν συγκεντρώσει, αντίστοιχα, πάνω από 1.800 και 10.000 υπογραφές.

«Αν αυτή η εταιρεία έχει την άδεια να κρατήσει το βλάσφημο και χλευαστικό όνομα Sweet Jesus, τότε τι θα ακολουθήσει;», γράφει το συνοδευτικό κείμενο της εκστρατείας στο Change.org.

Από την άλλη βέβαια δεν έλειψαν και οι υπερασπιστές της Sweet Jesus, ανάμεσά τους και ένας χρήστης του διαδικτύου που σχολίασε: «Θεωρώ ελκυστικό αυτό το όνομα. Μιλάμε για παγωτό! Λαχταριστό, αθώο παγωτό…».

Απαντώντας στις κατηγορίες περί βλασφήμιας, η εταιρεία έχει κάνει την εξής δήλωση:

«Ειλικρινά δεν θέλουμε να προσβάλουμε ή να δείξουμε ασέβεια προς την προσωπική πίστη κανενός. Αλλά μετά από πολλή σκέψη, αποφασίσαμε να μην αλλάξουμε όνομα.

»Η φράση Sweet Jesus αντικατοπτρίζει με ειλικρίνεια τη δική μας εμπειρία και εκείνη των πελατών μας, όταν δοκιμάζουν ένα προϊόν. Από την εμπειρία μας, η πλειοψηφία των ανθρώπων καταλαβαίνει ότι δεν προσπαθούμε να κάνουμε μια δήλωση περί θρησκείας».

Άραγε πώς θα εξελιχθεί το debate αν η παγωτοποιία επεκταθεί πέρα από τα σύνορα του Καναδά, όπως σκοπεύει να κάνει στο προσεχές μέλλον;

empty alt

Το μυστικό που βοήθησε την Oprah Winfrey να χάσει 20 κιλά

Η Oprah Winfrey πάλευε με τη ζυγαριά της για πολλά χρόνια. Μέχρι που, επιτέλους κατάφερε να χάσει 20 ολόκληρα κιλά.
empty alt

Πώς είναι ένα σοκολατένιο αυγό αξίας σχεδόν 6.000 ευρώ;

Ένα από τα ακριβότερα (αν όχι το ακριβότερο) σοκολατένια αυγά παρουσίασε η σοκολατοποιία πολυτελείας Godiva διά χειρός της pastry chef Cherish Finden.
empty alt

Ζεμύθεια 2018: οι βουκολικοί αθλητικοί αγώνες από τη Ζεμύθα ΗΠΕΙΡΟΣ

Όταν ένα τυροκομικό προϊόν τόσο μοναδικό όσο η Ζεμύθα ΗΠΕΙΡΟΣ βγαίνει στο προσκήνιο, δεν θα μπορούσε παρά να «βγει» με έναν μοναδικό τρόπο.
empty alt

Αντίο κόκκινο και λευκό, καλώς ήρθες μπλε κρασί!

«Το ροζέ κρασί είναι ξεπερασμένο. Το λευκό και το κόκκινο ανήκουν στους προηγούμενους αιώνες», με αυτή τη φράση το περιοδικό Time μάς συστήνει το… μπλε κρασί, προϊόν μιας ισπανικής εταιρείας.
empty alt

To Philadelphia Cottage πρωτοπορεί και στην υγιεινή διατροφή

Το Philadelphia, ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην κατηγορία του τυριού κρέμα, επεκτείνει και ενδυναμώνει την οικογένεια του Cottage Cheese, απαντώντας στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών με το νέο τυρί Philadelphia Cottage ACTIVE, το οποίο είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη με μόνο 2,5% λιπαρά! Το νέο τυρί...
empty alt

Τέσσερα κορυφαία βραβεία για την ΑΒ Βασιλόπουλος

Με τους ανθρώπους μας και τους πελάτες μας, προσφέρουμε στην Κοινωνία και το Περιβάλλον! Να δίνεις τις ευκαιρίες στους ανθρώπους σου να γίνονται καλύτεροι.
empty alt

BOOST ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ: ΨΩΜΙ ΓΙΑ ΤΟΣΤ PROTEIN ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟ

Η αγαπημένη μάρκα ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ παράγει καθημερινά μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων κορυφαίας διατροφικής αξίας, υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών και απαράμιλλης γεύσης.
empty alt

Κυκλοφόρησε το νέο καλοκαιρινό ΑΒ Food Stories!

Ένα τεύχος γεμάτο δροσερές συνταγές. Με την αγορά του συνεισφέρεις και εσύ σε έναν καλό σκοπό! Το καλοκαιρινό τεύχος του ΑΒ Food Stories είναι εδώ, στα καταστήματα ΑΒ, με διπλό “απολαυστικό” εξώφυλλο και μας περιμένει να μοιραστούμε τις ιστορίες μας.
Back To Top